Lentävätkö vihreät lentokoneella?
Vihreiden lentokoneen käyttäminen lomamatkalle tuli minulle ihan puskista viime päivien uutisoinnin mukana. Olen ajatellut etteivät vihreät lennä kuin korkeintaan hätätapauksissa.
Pikkusiskoni(24 ja 27) eivät ikinä käytä lentokonetta, koska ovat huolestuneita ilmastonmuutoksesta. Eivätkä he ole vihreitä. Luulin, että vihreät olisivat vihreämpiä kuin ei-vihreät?
Kommentit (9)
Ilmansaastuttajavihreät. Voi nyt siis lakkauttaa koko puolueen.
Tuliko myös yllätyksenä että kaikki kepulaiset eivät viljele maata? Ja kokoomustakin äänestää moni köyhä? Rkp:n ehdokkaissakin on henkilöitä jotka eivät puhu ruotsia äidinkielenään.
Persujen palstakäyttäytyminen tuli minulle ihan puskista viime uutisoinnin mukana. Olen ajatellut että viihtyvät vain hommaforumilla ja M:n sivuilla ja käyvät täällä korkeintaan hätätapauksissa.
Pikkusiskoni(24 ja 27) eivät ikinä käytä käy hommaforumilla ja MV-lehden sivuilla ja ovat nyt uolestuneita aihe vpaaa tasosta. Eivätkä he ole persuja. Luulin, että persut olisivat olisivat muitakin hommapoitsuja mutta samaa porukkaa täällä?
Katkera palstapersua harmittaa kun ei ole sossunvaroilla varaa lennellä. Muuten kyllä tuhoaisia luontoa surutta
:(:(
No vihreäthän ne vasta lentävätkin! Ville Niinistökin ruotsalaismuijan kanssa aviossa ollessaan lensi joka viikko pari kolme kertaa Tukholmaan. Samaan aikaan toki paasasi kuinka lentäminen saastuttaa ja kuinka rahvaalla ei ole järkevää syytä lentää kuin erittäin harvoin. Villekin tietysti kansanedustajana maksatti lentonsa veronmaksajilla, kuinkas muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ilmansaastuttajavihreät. Voi nyt siis lakkauttaa koko puolueen.
Tuo on kaikki valhetta, käytetään vain vihreitä lentokoneita . Kotimaassa käytetään pelkästään puhdasta ja terveellistä kivihiiltä lämmön ja sähkön lähteenä. Minäkin käytän kivihiilisähköä, vaikka asun napapiirin pohjoispuolella, koska se tulee halvemmaksi. Kiitos vihreiden, lentokoneella lentäminen sinne etelään, on myös halvempaa kuin junalla. Aikaahan se tosiaan säästää, jää paljon aikaa tärkeämpään, manifestien kirjoitteluun ym. tai vaikka kansalaistottelemattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Katkera palstapersua harmittaa kun ei ole sossunvaroilla varaa lennellä. Muuten kyllä tuhoaisia luontoa surutta
:(:(
Mitä? Yli-ihmisellä vaikeuksia oikeikirjoituksen kanssa?
Pienet vihreät miehet (ja miksei naisetkin) lentävät ufolla.
Juuri tulin lomamatkalta ja kyllä, lentokoneella.