Kuka hullu ottaa 20 v vanhemman aviomiehekseen ( lapsia 4 naisen kanssa)
Minä ja hyvin kävi.
5 v sitten vuoden vaihteessa ollessani 25 v tapasin 45 v miehen. 2 vko tapaamisesta olin purkanut kihlat aiemman mieheni kanssa ja muuttanut hänelle asumaan. Eka lapsi syntyi jo saman vuoden marraskuussa. Ja nyt meillä on 4 yhteistä lasta, kun olen vasta 30 v hän 50 v. ( kaksoset vika yrittämällä:)..
Mä ehdin
Kaikki varoittelivat, että jos on 5 lasta 4 naisen kanssa niin pysy kaukana. onneksi lutin sydämmeen, nyt 5 vuodessa olemme saaneet 4 lasta, olen naimisissa, kotiäiti ja mieheni hyväksyi bi-seksuaalisuuteni ja minulla on ollut 2,5 vuotta ihana " tyttöystävä":)..mieheni luvalla.
Kommentit (6)
Oliko miehesi varakas? Ja asuvatk muiden naisten kanssa saadut lapset vuoroviikoin Teillä vai asuvatko he äideillään?
Hei,
on mieheni varakas. Siinä ei kai mitään väärää. Kaksi hänen nuoremmista lapsistaan asuvat meillä joka toinen viikko ja nyt meille ja kuudelle lapselle lapselle valmistuu uusi ihana ja iso talo.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja hyvin kävi.
5 v sitten vuoden vaihteessa ollessani 25 v tapasin 45 v miehen. 2 vko tapaamisesta olin purkanut kihlat aiemman mieheni kanssa ja muuttanut hänelle asumaan. Eka lapsi syntyi jo saman vuoden marraskuussa. Ja nyt meillä on 4 yhteistä lasta, kun olen vasta 30 v hän 50 v. ( kaksoset vika yrittämällä:)..
Mä ehdin
Kaikki varoittelivat, että jos on 5 lasta 4 naisen kanssa niin pysy kaukana. onneksi lutin sydämmeen, nyt 5 vuodessa olemme saaneet 4 lasta, olen naimisissa, kotiäiti ja mieheni hyväksyi bi-seksuaalisuuteni ja minulla on ollut 2,5 vuotta ihana " tyttöystävä":)..mieheni luvalla.
Onko tämä nyt sitten malliesimerkki, miten osa miehistä pyörittää useampaa naista ja moni Pekka tai Antti ei kohtaa sitä ensimmäistäkään? - Vai malli esimerkki siitä, kuinka turhauttavan usein tälläkin palstalla kohtaa kirjoituksia, joissa miehen arvo kohoaa sitä suuremmaksi, mitä enemmän hänellä on ollut seksikumppaneita ja vastaavasti taas naisen arvo laskee, mitä enemmän hänellä on ollut seksikumppaneita. Luojan kiitos kaikki eivät ajattele näin. Mutta silti aina toisinaan hieraisen silmiäni ja huokaan syvään. Niin nytkin. Mutta ehkä olen jonkun mielestä vain kateellinen.
No hyi