Mikä on tekosyysi siihen ettet ole kertaakaan ostanut itse kondomeja?
Minusta se kuuluu perusasioihin kun on parisuhteessa. Turha siinä luottaa siihen että mies on muistanut hankkia niitä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut kondomeja ikinä.
Käytättekö te parisuhteessa kondomia? Jotain tautejako?
Et suhteiden alussakaan! Hyi! Jotkut keräävät seksitauteja urakalla.
En alkaisi suhteeseen tautipesän kanssa.
Eli tapailet vain ihmisiä, jotka todistetusti ovat tapailun alussa seksuaalisesti kokemattomia? Aika nuorta seuraa metsästät.
Ei tartte tuhlata rahoja kumeihin, kun ei pane.
T. Sinkku&neitsyt
Harrastan vain hyvää seksiä eli railakasta perseseksiä ja siihen ei kondomeja tarvita!
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin ostanut? Mihin mä niitä tarvitsisin?
Tämä sai mieleeni, että itse hankin jokunen vuosi sitten kondomipaketin varuksi; kuinkahan kauan ne mahtaa säilyä.... Mutta käyttämättä niistä kaikkia ainakin toistaiseksi on jäänyt, kun en yksin ollessani ole kokenut tarvitsevani niitä. Pitäsiköhän kiusoitella kohtaloa ja heittää ne menemään jos vaikka löytäisin itseni kaipaamasta niitä... Kun en miehenä haluaisi joutua tilanteeseen, että odottaisin, että kumppani olisi yksin vastuussa ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä kokoa mies käyttää.
Joskus jollekkin exälle hommasin ja valitti että ovat liian suuria. Sen jälkeen olen antanut miesten ostaa.
Ei ole koskaan ollut tarvetta. Jos on ollut seksiä, niin aina parisuhteessa ja testatun kumppanin kanssa, joten käytössä on ollut jokin muu ehkäisymenetelmä. Nyt viimeiseen kuuteen vuoteen ei ole ollut miestä eikä siten seksielämääkään, eikä niitä varmaan koskaan enää tule olemaankaan (olen keski-ikäinen eli liian vanha saamaan uutta parisuhdetta).
En harrasta seksiä. Jos olisin kiinnostunut seksistä, ja haluaisin harrastaa sitä, niin ostaisin varalta itsekin. Olen tyytyväinen elämääni, ja onnellinen siitä, ettei minun tarvitse olla seksuaalisessa kanssakäymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tapailet vain ihmisiä, jotka todistetusti ovat tapailun alussa seksuaalisesti kokemattomia? Aika nuorta seuraa metsästät.
Etkö ole ikinä sukupuolitautitesteistä kuullut? Suosittelisin ottamaan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat epäluotettavia. Paljastavat ainoastaan aktiivisessa vaiheessa olevat sukupuolitaudit. Voit silti saada tartunnan, vaikka toisella ei olisikaan oireita, jotka testissä paljastuvat.
Minulla ei ole siihen minkäänlaista tekosyytä, vaan realismiin ja biologiaan perustuvat syyt.
En voi miehenä tulla raskaaksi, joten minä en niitä tarvitse, sekä odotan naisella olevan edes sen verran vastuuntuntoa että hän hoitaa oman ehkäisynsä.
Lisäksi minä panen aina paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei haluta enempää lapsia eikä hormonaalinen ehkäisy sovi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole siihen minkäänlaista tekosyytä, vaan realismiin ja biologiaan perustuvat syyt.
En voi miehenä tulla raskaaksi, joten minä en niitä tarvitse, sekä odotan naisella olevan edes sen verran vastuuntuntoa että hän hoitaa oman ehkäisynsä.Lisäksi minä panen aina paljaalla.
Inhottava tautipesä olet!
Vierailija kirjoitti:
En voi miehenä tulla raskaaksi, joten minä en niitä tarvitse, sekä odotan naisella olevan edes sen verran vastuuntuntoa että hän hoitaa oman ehkäisynsä.Lisäksi minä panen aina paljaalla.
Miehenä voit kumminkin tulla elatusmaksun maksajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat epäluotettavia. Paljastavat ainoastaan aktiivisessa vaiheessa olevat sukupuolitaudit. Voit silti saada tartunnan, vaikka toisella ei olisikaan oireita, jotka testissä paljastuvat.
Ai sinä siis olet ottanut niistä selvää ja esitit vain tyhmää. Olet aika säälittävä yksilö ja nähtävästi myös hyvin kevytkenkäinen :)
Meillä ei käytetä kondomeja muuten kuin välillä anaaliseksissä tai jos ollaan jossain erikoisessa paikassa missä ei jostain syystä pesumahdollisuutta (esim telttaillessa). Mies saa hoitaa ne ja liukkarit koska itse haluaa sitä enemmän kuin minä, joka voisin olla ilmankin. Ehkäisynä meillä on kierukka (jonka luonnollisesti hoidan minä) joten senkin puolesta ihan reilua että nuo on miehen vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo.
- jos tuo on tekosyysi, niin en ainakaan minä osaa arvata, että mikä om oikea syysi, että olet jättänyt ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä siis olet ottanut niistä selvää ja esitit vain tyhmää. Olet aika säälittävä yksilö ja nähtävästi myös hyvin kevytkenkäinen :)
Säälittävä käyttäessäni kondomia? Olet sangen kummallinen.