Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Teemu Selänne järjesti villit juhlat Saimaalla – ökyjahti täynnä nuoria naisia ja viinaa!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi jotkut naiset (tosi nuoretkin) lähtee oikein joukolla yrittämään, vaikka kaikki tietää Teemun olevan naimisissa!

Yrittämään mitä? Miksi seksi pitää tunkea väkisin joka juttuun?

Aikaa voi viettää ihan vain hengailu mielellä ja varmasti aika moni haluaisi viettää aikaa kuuluisan kiekkoilijan kanssa.

Itsekin haluaisin istua iltaa Teemun seurassa.

Vierailija
22/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luuletko että naisten älykkyysosamäärällä jääkiekosta on Teemun kanssa jotain hengailtavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkoa Sirpalla, nuo tyttöset on omien lapsien ikäisiä. Teemu uskollinen perheenisä. 

Vierailija
24/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He hee, 42-vuotias lasketaan näköjään nuoreksi naiseksi

Olitko itse paatilla, vai mistä tiedät, että siellä oli myös joku 42 vuotias nainen?

Vierailija
25/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kauan hän jaksaa vielä "hengata" näiden nuorten naisten kanssa. Mitä esim. muutaman vuoden päästä, kun oma tytär alkaa olemaan täysi-ikäinen. Eikö ole noloa, jos päätyisikin viettämään iltaa jonkun tyttären kaverin kanssa.

Kuinka niin noloa?

Ehkä hänen piirit sitten hiukan erilaiset. Itsestäni vain ajatukaena tuntuu jokaeenkin nololta päätyä viettämään iltaa tyttären kaverin kanssa.

Vierailija
26/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen viittaat tällä? 

No olin itse tuolla parin kaverin kanssa.

Vierailija
27/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen viittaat tällä? 

Olitko pullomummona?

Vierailija
28/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko itse paatilla, vai mistä tiedät, että siellä oli myös joku 42 vuotias nainen?

Juuh. Oltu meripäivilläkin pari kertaa.

Vierailija
29/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kauan hän jaksaa vielä "hengata" näiden nuorten naisten kanssa. Mitä esim. muutaman vuoden päästä, kun oma tytär alkaa olemaan täysi-ikäinen. Eikö ole noloa, jos päätyisikin viettämään iltaa jonkun tyttären kaverin kanssa.

Mitäs noloa siinä olisi?

Vierailija
30/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sirpa mukana?

Sirpa oli Stefun rapujuhlissa Hangossa, Stefu siis Martinan mies

Vierailija
31/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luuletko että naisten älykkyysosamäärällä jääkiekosta on Teemun kanssa jotain hengailtavaa?

Et kai kuvittele että Teemu on joku älykkö? Samanlainen se on kuin muutkin lätkänpelaajat.

Vierailija
32/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin noloa?

Ehkä hänen piirit sitten hiukan erilaiset. Itsestäni vain ajatukaena tuntuu jokaeenkin nololta päätyä viettämään iltaa tyttären kaverin kanssa.

Tiedän kaksi tapausta joissa perheen isä otti eron ja meni naimisiin

lapsensa luokkatoverin kanssa. Skandaali tottakai, mutta kun rakkaus iskee , ei voi mitään.

Vierailija
33/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen viittaat tällä? 

Olitko pullomummona?

Täh mikä se on? Ihan normisti oltiin, juteltiin, laulettiin

Vierailija
34/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siellä paatilla tapahtui? Kuka p a n i ketä?

Vierailija
35/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen viittaat tällä? 

Olitko pullomummona?

Ei ainakaan kovin hääppöinen ollut saalis, sillä jutussahan kerrotaan, että paatille oli tuotu alkoholihanat ;)

Vierailija
36/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta Teemun paatista puhutaan aina miljoonajahtina? Miljoonajahtihan tarkoittaa, että kyseessä on vähintään miljoonan euron (mielluummin useamman) arvoinen jahti. Noita on yachtworldissa myynnissä pilvinpimein ja hinnat pyörii 500-600 000 euron huitteilla eli ei lähellekään miljoonaa.

Vierailija
37/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin noloa?

Kyllähän perhetuttavien kesken voi viettää iltaa. Mä olen juhlinut monta kertaa äidin ja isän tuttavien kanssa esim Hangon regatassa ja Levillä. Ai niin ja vappuna Kaivarissa.

Vierailija
38/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi jotkut naiset (tosi nuoretkin) lähtee oikein joukolla yrittämään, vaikka kaikki tietää Teemun olevan naimisissa!

Ai mitä yrittämään? Tottakai ne haluu päästä ryyppäämään ilmaiseksi ökyjahdille. Ja tottakai julkkiksen antama huomio imartelee hönöjä nuoria naisia. Enkä kyllä epäile sekuntiakaan, etteikö Teemukin käyttäisi tilaisuuden hyväkseen jos joku näistä typyistä haluaisi hypätä sänkyyn. Eikä se Sirpasta eroa, lastensa äidistä! Se on kuule just sopivan alistuva kotipiika tollaseen hommaan. 

Vierailija
39/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä yrittämään? Tottakai ne haluu päästä ryyppäämään ilmaiseksi ökyjahdille. Ja tottakai julkkiksen antama huomio imartelee hönöjä nuoria naisia. Enkä kyllä epäile sekuntiakaan, etteikö Teemukin käyttäisi tilaisuuden hyväkseen jos joku näistä typyistä haluaisi hypätä sänkyyn. Eikä se Sirpasta eroa, lastensa äidistä! Se on kuule just sopivan alistuva kotipiika tollaseen hommaan. 

Ja varmasti käytti tilaisuuden hyväkseen. Teemu tietää jo vanhenevansa, eikä noita tilaisuuksia enää loputtomiin tule, joten eiköhän ottanut kaiken irti illasta.

Vierailija
40/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet ettei Sirpa ole tänä kesänä antanut haastatteluja lehtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi