Kolmas nainen
Siinä se seisoi aivan mieheni ihoon liimautuneena K-marketin pihalla marjamyyntikojulla nätti ja luonnollisen kaunis, noin 30-vuotias.
Miten suurta ivaa voi olla että me törmään jälleen täysin vieraalla paikkakunnalla marketin pihalla.
Laitoin tulevalle ex-miehelleni viestin whatsappiin. Ja itkin - onnesta. Meillä ei ole onneksi lapsia.
Kamala paniikki miehellä - taas. Yritti soittaa useita kertoja ja oli jättänyt ääniviestin, että haluaisi tavata.
En tunne tätä kolmatta naista kohtaan mitään vihaa. Toinen nainen lapsineen sai minut hieman vihastumaan. Katsellessani miestäni suru iski taas sisimpääni - eikö näille miehille riitä mikään.
Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu sumealta ja rauhalliselta?
Olen tosin rauhallinen ihminen, en edes nalkuta, mutta nyt olen aivan jäässä. Siis en tietenkään kirjaimellisesti - täällä mökillä, jonne miehelle teetätin hienon pihagrillin, on n. 30 lämmintä.
Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajelemaan varovasti. Laitoin viestin, että ajelen kaikki karvat pois, jos vielä vihjailee jotakin ajeluista. Hän sanoi tekevänsä kaikkensa, että suhteemme säilyisi. Hän sanoi, että tiedäthän sanonnan ’Ei kahta ilman kolmatta’.
Toisaalta tämä on helpottavaa, neljättä ei voi tulla.
Voinko antaa tämänkin anteeksi. Olivat tavanneet heinäkuun alussa harrastuksen parissa. Kuulemma vasta toinen kerta, kun tapasivat. Seksi on erilaista kuin toisen ja minun kanssani.
Onko mieheni aivan normaali, kun rehellisesti kaiken kertoo minulle pienintäkin yksityiskohta myöten.
Auttaisitteko kertomaan, miten tämä voisi tästä jatkua.
Kommentit (22)
Sähkökitara, hyvää tahtoa ja kavereita.
Sun kannattaisi erota ja elää omaa elämääsi onnellisena erikseen. Vaikka mies olisi kuinka komea ja "kiva" +katuva, niin vaikuttaa pelimiesmäiseltä ja nyt silmät auki. Mitä jos saat hivin, herpeksen tai hpvn mieheltä? Mitä jos tämä kaikki rikkoo sinua henkisesti. Etkö halua rakentaa ehjän itsesi ja että riität jollekin miehelle. Ei mitään epäselviä miehiä jotka käyvät naisten luona petipuuhissa ja romansseja hakemassa. Sä löydät elämääsi monta parempaa asiaa - kuin pelimiehet! Aivopesua tuo "ei neljättä tule". Et voi muuttaa miestä ikävä kyllä, hän tykkää etsiä naisia, eivät olleet pelkkiä kavereita.
Jos et voi erota juttele jonkun viisaan kanssa eri tekijöistä, jotka estävät erilleen pääsyn, rakastumisen tunne loppuu muualla aikanaan. Oletko varma ettei mies seurustele toisen kanssa, oletko keskustellut naisten kanssa mitä mies uskotteli heille vai kertoiko olevansa varattu.