Kolmas nainen
Siinä se seisoi aivan mieheni ihoon liimautuneena K-marketin pihalla marjamyyntikojulla nätti ja luonnollisen kaunis, noin 30-vuotias.
Miten suurta ivaa voi olla että me törmään jälleen täysin vieraalla paikkakunnalla marketin pihalla.
Laitoin tulevalle ex-miehelleni viestin whatsappiin. Ja itkin - onnesta. Meillä ei ole onneksi lapsia.
Kamala paniikki miehellä - taas. Yritti soittaa useita kertoja ja oli jättänyt ääniviestin, että haluaisi tavata.
En tunne tätä kolmatta naista kohtaan mitään vihaa. Toinen nainen lapsineen sai minut hieman vihastumaan. Katsellessani miestäni suru iski taas sisimpääni - eikö näille miehille riitä mikään.
Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu sumealta ja rauhalliselta?
Olen tosin rauhallinen ihminen, en edes nalkuta, mutta nyt olen aivan jäässä. Siis en tietenkään kirjaimellisesti - täällä mökillä, jonne miehelle teetätin hienon pihagrillin, on n. 30 lämmintä.
Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajelemaan varovasti. Laitoin viestin, että ajelen kaikki karvat pois, jos vielä vihjailee jotakin ajeluista. Hän sanoi tekevänsä kaikkensa, että suhteemme säilyisi. Hän sanoi, että tiedäthän sanonnan ’Ei kahta ilman kolmatta’.
Toisaalta tämä on helpottavaa, neljättä ei voi tulla.
Voinko antaa tämänkin anteeksi. Olivat tavanneet heinäkuun alussa harrastuksen parissa. Kuulemma vasta toinen kerta, kun tapasivat. Seksi on erilaista kuin toisen ja minun kanssani.
Onko mieheni aivan normaali, kun rehellisesti kaiken kertoo minulle pienintäkin yksityiskohta myöten.
Auttaisitteko kertomaan, miten tämä voisi tästä jatkua.
Kommentit (22)
Tyypillinen mies.. jaksamista!
Saman kokeneena ei oo kivaa :(
Saat 1.5/5 koska olet pari päivää roikkunut palstalla. Kesäloman voisi käyttää huonomminkin.
jos oot joutunut sarjapettäjämiehen kanssa niin neljäskin tapaus tulee ennemmin tai myöhemmin
Miehen nimi jakoon, että muutkin osaa varoa tuollaista! Tosi lieromaista käytöstä
Kannattaisikohan AP:n kokeilla miesten sijasta naista - naiset ei petä
Mansikan hinnasta joutuu aina tinkimään. Kannattaa yrittää tehdä myyjään vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
kyllä petää! mun nainen jäi kii toisen muehen kanssa festareilla vuosi sitte
Vierailija kirjoitti:
Mansikan hinnasta joutuu aina tinkimään. Kannattaa yrittää tehdä myyjään vaikutus.
oliko tää kolmas nainen joku marjan myyjä???
Mä ainakin ymmärsin, että ap näkin miehensä jonkun naisen kanssa marjamyyntikojulls, mutta ei myyjän kans
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin ymmärsin, että ap näkin miehensä jonkun naisen kanssa marjamyyntikojulls, mutta ei myyjän kans
Siis eikö ap ollut myyjän kans?
Ja mä hölmö uskoin siihen ekaan juttuun. Voisit kirjoittaa blogissa näitä kutkuttavia fiktioita.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin miehet.
tutkimusten ei pidä paikkaansa
"Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajelemaan varovasti. Laitoin viestin, että ajelen kaikki karvat pois, jos vielä vihjailee jotakin ajeluista."
-Melko leikkisä heitto "loukatulta" ap:lta.
Kehäheilat hyvästellään ja poutasäät. Sitten mennään kotiin huomaamaan että tytöt on kaunistuneet sillä aikaa.
Jäätävän hyvä! :D