Suosittele ripsiväriä!
Hei sinä aikuinen nainen joka tykkäät, että ripset näyttävät luonnollisilta, mitä ripsaria käytät? Tuntuu, että en löydä itselle sopivaa merkkiä millään, apua!
Kommentit (32)
Miksi kaikki ripsarit menee muruiksi poskille ja silmien alle?
Lidlin ripsari on mun suosikki. Se normaali, vedenkestävä en ole testannut. Ripset kaartuu hienosti ja saavat pituutta. Ei paakkuunnu ja kestää koko päivän.
Vedenkestävistä paras on Too Faced -sarjan Better than Sex ja ei-vedenkestävistä Diorin New Look.
Toi New Look ei ihan helpolla valu, mut ei kuitenkaan ole ihan vedenkestävä.
Myös Maybellinen GreatLash -rispari on hyvä.
Monia olen testannut, mut noi sopii mulle. Muut Diorin maskarat haisee aivan kamalilta ja Lancome saa silmät kutiamaan, vaikken ole allerginen millekään.
En käytä mitään meikkiä- mulla on upea iho ja tummat tuuheat ripset reunustaa mun isoja jäänsinisiä silmiä. Naurattaa kaikki meikkipellet suhruripsineen, kun luulette olevanne jotenkin luonnollisen ja hyvännäköisiä. Nauretaan teille kaupungilla yhdessä miehen kanssa. 😂😂😂😂😂😂
Shiseidon full lash volume mascara! Ei kuivu. Ei paakkuja. Pysyy, lähtee lämpimällä vedellä. Tekee tosi pitkät ja upeat ripset.
Lidlin ripsarille ääni täältäkin! Kaikki muut varisee tai suttaa.
Cliniquen High Impact curling. Vuosia käyttänyt. Muitakin kokeillut, pettynyt ja tähän aina palannut.
Jatkossa en vaivaudu edes muita kokeileen.
Ei sotke, varise, kestää vesisateen ja lähtee vaivatta lämpimällä vedellä.
Olen kokeillut lukuisia ripsareita, ja mielestäni ehdottomasti paras on Maybelline Great Lashes -mascara. Se antaa väriä, mutta erottelee ripset luonnollisen näköisesti, eikä murustu alaluomille päivän mittaan. Harja on hyvä ja ripsarin koostumus on täydellinen.
Tuota parempi on ollut vain yksi Revlonin vedenkestävä ripsarin, mutta sen valmistus lopetettiin jostain syystä 90-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa. Kaipaan sitä edelleen, vaikka tuo Maybelline onkin todella toimiva.
Lisään vielä, että kestävyydestään huolimatta tuon Maybelline saa pestyä pois Erisanin hoitavalla puhdistusgeelillä, joka on toinen luottotuotteeni. Noita en vaihda.
Mun mielestä paras ripsari evö on Max Factorin 2000 calorie. Hyvä sekä vedenkestävänä että tavallisena, erona se että tavallisella tulee dramaattisempi lopputulos. Kevyempää lopputulosta havittelevalle suosittelen sitä vedenkestävää. Ja putsariksi qlinicuen Take the day off.
Loreal telescopic ohut erotteleva harja tekee tarkkaa jälkeä eikä tule paakkuja. Ripset pitää taivuttaa ennen värinlaittoa.