Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele ripsiväriä!

Vierailija
02.08.2018 |

Hei sinä aikuinen nainen joka tykkäät, että ripset näyttävät luonnollisilta, mitä ripsaria käytät? Tuntuu, että en löydä itselle sopivaa merkkiä millään, apua!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencellä on huippuhyvä tuuheuttava ripsiväri (musta putkilo violetilla tekstillä) joka pysyy varisematta koko päivän, ja tekee ripsistä luonnollisen näköisesti tuuheat. Toinen hyvä on Dermosilin moist proof, lähtee pois pelkällä lämpimällä vedellä.

Vierailija
2/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PA.SKA

Tämäpä avaa paljon. Tarkentaisitko miten liittyy aiheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vinkata Dermosilin ripsari, mutta nro 1 ehtikin ensin :D

Vierailija
5/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ollu tyytyväinen lumenen nordic chic:iin, vedenkestävänä versiona. saan sillä luonnolliset, eritellyt ripset, pysyy varisematta hikitreeneissäkin.

Vierailija
6/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sensai 38 https://www.sokos.fi/fi/sokos/sensai-mascara-38-c-silk-performance-rips…

Tämä on nykyään ihan kuraa. Purkki kuivuu reilussa kuukaudessa käyttökelvottomaksi.

Vierailija
7/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin Dior Show, ei ole vedenkestävä, mutta ei valu pitkin poskia treenatessa tai näin hikikeleillä. On hintansa arvoinen!

Vierailija
8/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sensai 38 https://www.sokos.fi/fi/sokos/sensai-mascara-38-c-silk-performance-rips…

Tämä on nykyään ihan kuraa. Purkki kuivuu reilussa kuukaudessa käyttökelvottomaksi.

Ai jaa, en ole kyllä huomannut samaa omassani. Ihan tyytyväinen olen ollut, vuosikausia olen käyttänyt. Välillä on se erotteleva ja pidentävä versiokin käytössä ja tykkään siitäkin.

Vierailija
9/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

cliniquen lash power on todella luonnollinen, high impact curling tästä vähän vahvempi, mutta edelleen vardin päiväkäyttöön sopiva. Lumenella on myös joku ihan ok niissä violeteissa kuorissa, varsinkin ruskea väri ( tykkään ruskeasta / mustanruskeasta enemmän kuin mustasta vardinkin päiväkäytössä, kska jälki on pehmeämpi ja lämpimämpi varsinkin vaalealle ihmiselle).

Vierailija
10/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä aikuinen nainen joka tykkäät, että ripset näyttävät luonnollisilta, mitä ripsaria käytät? Tuntuu, että en löydä itselle sopivaa merkkiä millään, apua!

Tarkoitatko luonnollisella eroteltua ja mahdollisimman paakutonta/klimppaantumatonta lopputulosta? Että ripset melkeinpä vain saavat väriä eikä massaa? Nämä muovi-/kumiharjat perinteisten "karvaharjojen" sijaan tekevät erotellumpaa jälkeä. Ehkä kannattaa siis pysyä suosiolla erossa valtavista harjoista ja massiivista tuuheutta lupailevista mascaroista ylipäätään. Pidentävyyttä ja erottelevuutta lupaavan ripsivärin koostumus on kevyempi ja harjakin yleensä pienempi/tarkempi. Vinkata en osaa, koska itse suosin tuuheuttavia/taivuttavia massan puolesta, mutta levitän ne erillisellä muoviharjalla😁

Vierailija
11/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää, minkälaiset ripset ap:llä on, mitä hän tarkkaan ottaen luonnollisuudella tarkoittaa ja mitä muita ominaisuuksia ripsarissa tulisi olla? Näistä on ihan mahdotonta tehdä yleispäteviä suosituksia.

Vierailija
12/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cliniquen lash power on todella luonnollinen, high impact curling tästä vähän vahvempi, mutta edelleen vardin päiväkäyttöön sopiva. Lumenella on myös joku ihan ok niissä violeteissa kuorissa, varsinkin ruskea väri ( tykkään ruskeasta / mustanruskeasta enemmän kuin mustasta vardinkin päiväkäytössä, kska jälki on pehmeämpi ja lämpimämpi varsinkin vaalealle ihmiselle).

Cliniquen Lash Poweria olin minäkin tulossa suosittelemaan. Minä en enää vaihda, se on paras. Tekee ripsistä pitkät ja erotellut ja tuuhentaa sopivasti, näyttää luonnolliselta mutta korostaa kuitenkin ripsiä hyvin. Ei valu, ei paakkuunnu. On kestänyt hyvin nämä helteet ja hikoilun, mutta ei sotkeennu myöskään sateessa eikä lumisateessa, koska lähtee vasta 29'C vedellä pois. Lähtee helposti pesemällä pois.

Vierailija
13/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuin suosittelijan ikä, asiaan vaikuttaa, onko hänellä samantyyppiset ripset ja minkälaista lopputulosta kaivataan? Esim. koostumukseltaan liian kostea ripsari esimerkiksi todennäköisesti saa pitkät, hennot ripset suoristumaan ja roikkumaan eli taivutukset/luonnollinen kaarevuus eivät pysy, vaikka jollekin nysäripsiselle sama mascara voi tuntua tosi toimivalta.

Vierailija
14/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni myös cliniquen ripsareille. Voi ottaa vaikka päiväunet tai kastua rankkasateessa eikä leviä tai rapise.

Vierailija
15/32 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käsittää luonnollisen sellaisena, että väriä on ja ehkä pituuttakin, muttei sitä massaa eli tuuheutta liiaksi. Pieni harja on minulle ollut hyvä, mutta tuo paakkuuntuminen ongelma. Kiitos tuosta muoviharjavinkistä, kannattaisiko siis ripsien erottelua varten hankkia erillinen harja?

Vierailija
16/32 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin oman Cien-merkin vedenkestävä ripsiväri on hyvä, saan sillä kaikista luonnollisimman lopputuloksen

Vierailija
17/32 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen herkkien silmien ripsari on ihan ok, mutta uusi harja on huono, siihen tulee ihan liikaa tuotetta ainakin minun harvahkoille ripsilleni. Käytän siis erillistä ripsiharjaa. 

Nyt olen matkalla ja ripsari unohtui kotiin, joten ostin ensimmäisestä vastaantulleesta kaupasta - sattui olemaan luontaistuotekauppa - Dr Hauschkan ripsarin. Muuten ihan tavallinen, mutta siinä on ohuin koskaan näkemäni harja, minulle tosi toimiva! Ei paakkuja. (Joudun silti hiukan pyyhkäisemään harjasta liiat pois.)

Vierailija
18/32 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen, että onko olemassa ripsaria ja rajauskynää, jotka olisivat allergiselle sopivia? En tiedä, ollenko allerginen meikeille, vai miksi silmiäni kirvelee ka on punoitusta. En voi olla ilman silmämeikkiä kuitenkaan, se ei ole vaihtoehto.

Vierailija
19/32 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome Doll Eyes. Näyttävä, mutta luonnollinen lopputulos eikä ripset näytä tarantellan koivilta.

Vierailija
20/32 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen, että onko olemassa ripsaria ja rajauskynää, jotka olisivat allergiselle sopivia? En tiedä, ollenko allerginen meikeille, vai miksi silmiäni kirvelee ka on punoitusta. En voi olla ilman silmämeikkiä kuitenkaan, se ei ole vaihtoehto.

Olisiko Lumenella joku, jossa luki, että käy herkille silmille ja piilolinssien käyttäjille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi