Voiko mies mennä trikoissa salille?
http://www.dancebelt.info/_Media/no-unibutt-tights_med_hr.jpeg
Mitä mieltä kyseisestä lookista?
Kommentit (16)
Ehkä jonnekki neitisalille voi mennä
Itse käytän shortseja päällä, mutta toki moni käyttää pelkkiä trikoitakin.
Tietenkin. Ja jos joku tuijottaa tai jotain häiritsee, se on tuijottajan ongelma. Trikoissa on kivempi treenata.
Olen muutaman kerran mennyt, joten nähtävästi voi.
Itsellani on jo trikoot jalassa, ja juuri salille suuntaamassa. Tosin olen hyvinkin treenattu, eli trikoot nayttavatkin joltain paallani. Mikaan ei ole naurettavampaa kun luikkujalat miehille trikoihin verhottuna!
Täällä mies joka on jo parisen vuotta käyttänyt salilla trikoita. Sen verran mukavat jalkaan etten kyllä mitään college/verkkari housuja enää jalkaani laittaisi.
Trikoot ovat parhaat. Niissä pääsee esittelemään pullotusta naisille.
Toki voi mennä ja on hieman meille naisillekkin katsottavaa ja ihailtavaa =)
Omalla salilla on noin kolmekymppinen mies joka treenaa aina trikoissa ja pakko sanoa että on aika hyvän näköistä kun on pitkä komea mies ja timmi kroppa. Ja kyseisellä herralla on parempi peppu kuin monellakaan naisella :D
Kuvan mies on balettitanssija. Ei tuollaisia trikoita voi käyttää muualla, mut balettisalilla on pakko. On vielä niin kaavoihin kangistunut laji. Salitrikoot on 👍🏻
Trikoot on tarkoitettu urheiluun niin miksi edes käyttää jotain verkkareita tai college housuja ?
eiks toi oo ballerina :D trikoissa voi mennä riippuen reisien koosta. http://iforce.co.nz/i/jtedlqho.mhe.jpg näillä jaloilla hyväksyttävää mutta kanan jaloilla ei.
Ei voi, haukutaan homoksi ja monen foobikon treenit menee päin persettä tuolloin.
Saleilla näkyy kyllä jonkinverran miehiä trikoissa eikä niihin kukaan kiinnitä sen kummemmin huomiota. Jos oikeasti pidät urheilusta niin trikoot vaan jalkaan.
Trikoopervolla on taas runsaasti asiaa.
Shortseja käytän aina salilla. Olen mies.
Toki, ja ainakin mun salilla miehet käyttävät jonkin verran trikoita. Jotkut pitävät shortseja niiden päällä, jotkut eivät. Kuvan mies lienee tanssija, ja tanssijoilla on usein todella kireät trikoot. Saliäijillä yleensä sellaiset hieman löysemmät juoksutrikoot, jotka eivät ihan soi päällä.