Mun mies ei voi sietää, kun käytän Crocseja (keltaiset). Oikeasti,mikä niissä on niin kamalaa?
Ja onko tyylikkäämpää,kun se takahihna on edessä eikä nilkan takana?
Minusta ne vaan on toimivimmat hellekengät, kaupungissakin
Kommentit (25)
Mistä saa keltaisia Croccseja? Mäki tahtoisin!!!!
Ne nyt vaan on rumat. Sopivat lähinnä kotipihaan ja ehkä pikaiseen käyntiin kyläkaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Ne nyt vaan on rumat. Sopivat lähinnä kotipihaan ja ehkä pikaiseen käyntiin kyläkaupassa.
Mikä niissä nyt tarkalleen ottaen on sen rumempaa, kuin lenkkareissa/tennareissa?
Ne on niin kamalan rumat. Ihan kuin muovipussit jaloissa, tai jotkut muovikuplat. Rumimmat kengät mitä ikinä on ollut olemassa.
Ovathan ne toimivat, mutta joidenkin mielestä vaatteilla on muutakin merkitystä, kuten ulkonäkö. Miehesi kuulunee näihin toisiin. Ei ole niin, että toinen teistä on oikeassa ja toinen väärässä, vaan makunne ja käsityksenne tilanteen mukaisesta pukeutumisesta eroavat toisistaan. Voisitko ajatella kompromissia? Mies ei valita siitä, miten pukeudu kotona, ja sinä laitat ihmisten ilmoilla päällesi asialliset vaatteet? Jos miehessä on jotain, joka häiritsee sinua, voit tasapuolisuuden nimissä pyytää häneltä korjausliikettä tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä nyt tarkalleen ottaen on sen rumempaa, kuin lenkkareissa/tennareissa?
Kolhous, muovisuus, hirvittävä muotoilu.
Jos et tajua niin on varmaan turha koitaa selittää.
Niin, onhan ne tosi rumat. Muotoilu on aivan karmeaa, nilkkaremmin sijainti ei niitä paremman näköisiksi saa. Toiset tykkää, että kenkä miellyttää myös silmää, toisille riittää pelkkä toiminnallisuus.
Ne on puutarhakengät. Lapsillenikin opetan että crocseissa voi mennä vain kotipihaan, kouluun/päiväkotiin/kauppaan puetaan oikeat kengät.
Hyvin on mennyt tämä hellekesä crocseilla. Ihan samantekevää, jos jonkun mielestä kamalat. Niillä pääsee hyvin suoraan rannalle ja siitä veteen. Palatessa ei haittaa, vaikka jalat märät ja hiekkaset. Eivät purista, hiosta, eikä tuu rakkoja.
Valkoisissa crockseissa on menty naimisiinkin.
Mitäs kun mun kaverin mies pitää niitä talvellakin? Siis täällä Suomessa ihan?
Siitä voi olla monta mieltä onko niissä vikaa, mutta sinuna jättäisin kotikäyttöön ihan vain koska oma miehesi niin toivoo. Jos nyt ei ole koko ajan vaatteitasi kritisoimassa niin kuuntele ihmeessä ja tee mieliksi. Miestä hävettää kulkea crocs-naisen kanssa.
Mun mies ottais varmaan eron jos sellasilla menisin pihaa pidemmälle.
Rumat ne mun mielestä on, mutta jos joku toinen ajattelee toisin ja haluaa niitä pitää, niin pitäkööt. En tuomitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolhous, muovisuus, hirvittävä muotoilu.
Jos lesti on mukava ja sopii jalkaan, se on hirvittävää muotoilua. Piikkikärki parasta muotoilua?
En tykkäisi jos mun mies käyttäisi Crocseja kaupungilla. Lastenkengät. Ei hän omista niitä onneksi!
On huomaavaista pukeutua nätiksi puolison seurassa, ei kukaan halua olla jatkuvassa mökkimoidissa olevan kanssa.
Pieni yritys pitää parisuhteen elossa.
Tyhmä mies. Ei croscsit naista pahenna jos nainen ie crocseja:)