Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosin miestä, mutta

Vierailija
02.08.2018 |

pari viikkoa siitä, mies sanoi humalassa ettei mene koskaan naimisiin kanssani. Olimme väitelleet jostain ja otin puheeksi kosintani, ja mies vastasi noin.

Nyt väittää, että ei ymmärtänyt mitä kosintani oikeasti tarkoitti, ei ollut valmis siihen, ja joku päivä on ja haluaa kyllä naimisiin.

Miten joku voi ymmärtää väärin? Kysyin: Menisitkö kahden vuoden päästä naimisiin kanssani? Ja mies vastasi kyllä. Juttelimme siitä vielä ilalla ja kysyin kaksi kertaa, ymmärtääkö mitä sovimme, ja vastasi kyllä. Kertoi vielä seuraavana päivänä ystävälleen aikeistamme. Nyt muka ei käsittänyt koko tilannetta.

Itse näen, että tuli katumapäälle ja peittelee jälkiään. Harmittaa ja sattuu todella paljon. Olemme jutelleet asiasta monta kertaa ja mies pyytää anteeksi, mutta..

Mitä te tekisitte tälläisessä? Unohtaisitte koko homman?

Olemme olleet yhdessä yli 3 vuotta ja omistamme asunnon yhdessä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Mies ei halua naimisiin. Kunnioittaisin sitä. Ei avioliitto ole tärkeä!!!

Vierailija
2/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mä voin lipaista sua sieltä!

t.Mies 55v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö naimisiin. Se on nimittäin sellainen juttu, että siinä molempien on oltava yhtä lailla messissä eikä avioitumista käytetä uhkailun tai kiristyksen välineenä.

Erota ei kannata, jos muuten hyvä olla, panikointeja tulee ja menee. Onneksi näin nopeesti reagoi eikä häiden aattona. Jarrua nyt vaan suunnitelmille, eläkää onnellisina avoliitossa.

Vierailija
4/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi kosia miestä.

Olet kuohinnut miehesi.

Vierailija
5/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö naimisiin. Se on nimittäin sellainen juttu, että siinä molempien on oltava yhtä lailla messissä eikä avioitumista käytetä uhkailun tai kiristyksen välineenä.

Erota ei kannata, jos muuten hyvä olla, panikointeja tulee ja menee. Onneksi näin nopeesti reagoi eikä häiden aattona. Jarrua nyt vaan suunnitelmille, eläkää onnellisina avoliitossa.

Joo, tiedän. Silti on todella surkea olo, epävarma ja .. Rukkaset saanut fiilis :(  En tiedä miten tuohon olisi pitänyt reagoida oikein. En ainakaan ollut kovin ymmärtäväinen.. Ap

Vierailija
6/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi mitään. Mies ei halua naimisiin. Kunnioittaisin sitä. Ei avioliitto ole tärkeä!!!

Minulle on, varsinkin kun omistamme asunnon yhdessä ja jos miehelle tapahtuu jotain -- asunto ei ole enää minun, vaikka sitä olen laittanut ja suurimmaksi osaksi maksanut. Ap

Vierailija
7/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuohinnut miehesi.

Miksi mies saa päättää milloin mennään naimisiin? Miksei minullakin ole oikeutta kysyä ja mennä eteenpäin suhteessa? Ap

Vierailija
8/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuohinnut miehesi.

Miksi mies saa päättää milloin mennään naimisiin? Miksei minullakin ole oikeutta kysyä ja mennä eteenpäin suhteessa? Ap

Tottakai saat kysyä. Mutta älä ihmettele sitten kun mies jättää sinut. Olet vienyt häneltä munat.

Vierailija
9/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuohinnut miehesi.

Tottakai saat kysyä. Mutta älä ihmettele sitten kun mies jättää sinut. Olet vienyt häneltä munat.

Jos nyt tuollaisesta munat lähtee, niin ei se sitten mies alunperin ollutkaan. Ap

Vierailija
10/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo kysymys oli. "menetkö kanssani kahden vuoden päästä naimisiin"? Olisi kyllä tosi outoa sanoa tuollaiseen juuta tai jaata. Eikös sitä vain kihlauduta ja sitten pikkuhiljaa aleta miettiä että milloin häät järjestetään. Sitten mennään naimisiin jos ei matkan varrella tule mitään muutosta ajatuksiin. Mutta että pitäisi sanoa kahden vuoden päähän että tahdon?

Vierailija
11/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgsdgfsdg kirjoitti:

Mikä tuo kysymys oli. "menetkö kanssani kahden vuoden päästä naimisiin"? Olisi kyllä tosi outoa sanoa tuollaiseen juuta tai jaata. Eikös sitä vain kihlauduta ja sitten pikkuhiljaa aleta miettiä että milloin häät järjestetään. Sitten mennään naimisiin jos ei matkan varrella tule mitään muutosta ajatuksiin. Mutta että pitäisi sanoa kahden vuoden päähän että tahdon?

Täh? No siinä oli tietty tilanne mielessä missä menisimme naimisiin, ja sen takia se päivä. Eli olisi pitänyt kosia ja sitten seuraavana päivänä sopia päivä? Ihan sama asia minun mielestäni, kyse ei ollut kuitenkaan mistään romanttisesta yllätyskosinnasta sormuksineen, vaan arkinen tilanne, arkinen kysymys.... Ap

Vierailija
12/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap haluaa naimisiin ainoastaan rahan ja materian takia. Eipä yllätä. Avioehtokin olisi ehdoton ei, eikö vaan?

Vierailija
13/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap haluaa naimisiin ainoastaan rahan ja materian takia. Eipä yllätä. Avioehtokin olisi ehdoton ei, eikö vaan?

Mistähän tuollaista revit? Haluan turvata asumiseni (asunnosta, josta olen MAKSANUT itse paljon), ja haluan turvata oikeuteni, jos miehelle tapahtuu jotain -- haluan olla laillinen puoliso, jolla on laillinen oikeus sanoa miten hoito järjestetään. Ap

Vierailija
14/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apl miksi kysyit

"Kysyin: Menisitkö kahden vuoden päästä naimisiin kanssani?"

Miksi et kysynyt: Menetkö ....

Ensimmäinen, käyttämäsi muoto on ehdollistettu, siis sen voi tulkita, että aiot vielä kysyä asiaa erikseen, mutta et vielä tässä ja nyt kysy.

Olen mies ja luultavasti olisin vastannut itse, että: Oliko tuo kosinta vai odotatko, että kosin siihen mennessä?

Mutta, taustat kertoen ja jos olisin kanssasi jo 3v elänyt, niin käyttäisin tilaisuuden hyväksi ja kosisin siitä riippumatta mitä vastaisit :D

Vierailija
15/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa riidan yhteydessä sanottua. Jep Jep. Varmasti tarkoitti jokaista sanaa.

Vierailija
16/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noin nopeasti haluat naimisiin? :o

Ja häh en ymmärrä, etkö omistakakaan puolta asunnosta?

Vierailija
17/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti? Kun menisimme naimisiin, olisimme olleet 6 vuotta yhdessä, joista 5v asunut yhdessä? Omistan, mutta avopuolisoina toisen periminen ei mene samalla tavalla, kuin avioliitossa. Jos avopuolisoni nyt kuolisi, minulla ei olisi minkäänlaista asumisoikeutta asuntoon, kun taas aviopuolioina - loppuelämän. Miehen vanhemmat (jotka eivät ole puheväleissä) perisivät puolikkaan ja myisimme asunnon, elleivät he myy puolikasta minulle. Olen laittanut paljon aikaa ja rahaa yhteiseen kotiimme, ja totta kai haluan tämän turvata, mutta en tietenkään vain tämän syyn takia halua naimisiin. Ja tietenkin tekisimme avioehdon.. Ei miehelle ole enemmän omaisuutta kuin minulla, minulla on enemmän. Ap

Vierailija
18/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jäis pyörittää peukaloita vaan lähtisin.

Vierailija
19/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi menit muuttamaan yhteen ennen papin aamenta? Tässä sen taas näkee :(

Vierailija
20/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti :O ? Jo on aikoja eletty... Ihme jahkailua, en ymmärrä miksi olette rakkaudessanne niin epävarmoja te nykynuoret! Se on kuulkaas valinta- ja päätöstilanne. Tuntuuko liian pelottavalta sitoutua, vai mikä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän