Listataan naiset unelmien miehen kriteerit
Listataan naiset ranskalaisin viivoin millaisia kriteerejä sinulla on unelmien miehelle ja mistä asioissa voisit joustaa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:
-Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.
-Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia.
-Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!Nainen menee kauppaan. Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.
Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.
Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.
Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.
"Tämä vaikuttaa todella hyvältä", nainen ajattelee, "melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.
Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee:
"Olet 6.kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä. Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6
Olen varakas keski-ikäinen nainen. Pitäisin kovasti seksistä, jos löytyisi kiva kumppani. Olen 175/127 eli sairaalloisen lihava. Kasvoiltanikaan en ole mikään kaunotar. Huolehdin hygieniastani, meikkaan kevyesti joka päivä ja pukeudun naisellisesti ja mukavasti.
Omakohtaisen kokemuksen valossa voin sanoa, että miehille ei todellakaan riitä se, että nainen pitää seksistä ja on varakas. Uskoisin että varakkuudella on suurimmalle osalle miehistä hyvinkin vähän merkitystä, sen sijaan ulkonäöllä on paljon enemmän. Ymmärrän kyllä että tuo kertomuksesi oli vitsi, mutta sitä voisi päivittää vastaamaan nykypäivän ihmisten todellisia kriteerejä. Lopputulos voi silti tietenkin pysyä samana jos niin haluaa.
Minä muuttaisin vitsin lopun vaikkapa tällaiseksi: Vaimokaupan ensimmäisessä kerroksessa on naisia jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on kauniita naisia jotka pitävät seksistä. Kerroksissa 3-6 on shoppaillut vain muutama mies, mutta heillä on jokaisella kaunis ja seksistä pitävä vaimo, joka rakastaa ja arvostaa miestään, ei nalkuta ja antaa tasavertaisen panostuksensa perheen elatukseen ja hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:
-Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!Nainen menee kauppaan. Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.
Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.
Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.
Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.
"Tämä vaikuttaa todella hyvältä", nainen ajattelee, "melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.
"Olet 6.kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä. Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6
Olen varakas keski-ikäinen nainen. Pitäisin kovasti seksistä, jos löytyisi kiva kumppani. Olen 175/127 eli sairaalloisen lihava. Kasvoiltanikaan en ole mikään kaunotar. Huolehdin hygieniastani, meikkaan kevyesti joka päivä ja pukeudun naisellisesti ja mukavasti.
Omakohtaisen kokemuksen valossa voin sanoa, että miehille ei todellakaan riitä se, että nainen pitää seksistä ja on varakas. Uskoisin että varakkuudella on suurimmalle osalle miehistä hyvinkin vähän merkitystä, sen sijaan ulkonäöllä on paljon enemmän. Ymmärrän kyllä että tuo kertomuksesi oli vitsi, mutta sitä voisi päivittää vastaamaan nykypäivän ihmisten todellisia kriteerejä. Lopputulos voi silti tietenkin pysyä samana jos niin haluaa.
Minä muuttaisin vitsin lopun vaikkapa tällaiseksi: Vaimokaupan ensimmäisessä kerroksessa on naisia jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on kauniita naisia jotka pitävät seksistä. Kerroksissa 3-6 on shoppaillut vain muutama mies, mutta heillä on jokaisella kaunis ja seksistä pitävä vaimo, joka rakastaa ja arvostaa miestään, ei nalkuta ja antaa tasavertaisen panostuksensa perheen elatukseen ja hyvinvointiin.
Miksei huomattava lihavuus ole laitonta? Se on niin pirun rumaakin.
Unelmien mies
Ulkoiset ominaisuudet:
- Vähintään 185cm pitkä
- Vaaleat hiukset
- Suuret siniset silmät
- Hoikka
- Suloinen hymy
- Kauniit kasvot
- Korkeintaan vuoden mua vanhempi
Luonteenpiirteet:
- Avoin
- Huumorintajuinen
- Hauska
- Rehellinen
- Luotettava
Vierailija kirjoitti:
Vähintään pitäisi joku haittavero olla katukuvan rumentamisesta.
Kaikki yli 80 kg ihmiset voisi maksaa tuplahinnan ruokakaupan kassalla. Ravintoloihin ei päästettäisi sisälle ollenkaan.
-luotettava ja omillaan toimeen tuleva, ei mikään lusmuileva pummi
-ei saa olla itsekäs, vaan välittää muista ja kohtelee aina muita ihmisiä/eläimiä hyvin
-ei päihdeongelmaa eikä pahoja mt-ongelmia
-rauhallinen ja lempeä luonne, ei mikään aggressiivinen kilahtelija
-ystävällinen ja huomioi muut ympärillään
- tykkää liikkua luonnossa ja viettää muutenkin aika rauhallista elämää
- pitää teatterista, musiikista ja hyvästä ruoasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepä aiheesta kansalaisadressi, niin eduskunta pääsee äänestämään asiasta.
Minun kriteerini:
- älykäs
- huumorintajuinen ja nopea hoksaamaan
- myönteisesti tulevaisuuteen ja mahdollisuuksiin suhtautuva
- hyvä rakastaja
- tasa-arvoinen parisuhteessa ja muutoinkin
- ahkera
- itsestään huolehtiva, muut huomioiva
- riittävän kunnianhimoinen
- taloudellisesti hyvin toimeentuleva
- hyvä isä
- ei alle 180 cm pitkä, ei myöskään lihava
- pitää matkustamisesta, arvostaa hyvää ruokaa ja on innostunut menemään esim. konsertteihin, museoihin, nähtävyyksiin ym.
- pitää lukemisesta, on sivistynyt
- akateemisesti koulutettu (olen itsekin, miehet eivät monesti kestä menestyneempi naista)
- hyvässä työssä
- uskollinen ja luotettava
Oon puoliks israelilainen, joten miesmaku poikkeaa ehkä jonkin verran ns perussuomalaisista naisista?
- ei kovin pitkä
- vaalea tai tummanvaalea
- vähän vanttera/normaalivartaloinen
- hieman pyöreät kasvot (Lapissa on omaa ihannetta vastaavia miehiä)
- miehekäs, pitää olla käynyt armeijan
- hyvät kädet (en osaa määritellä tarkemmin, mutta katson aina käsiä)
- alistava ja tekee päätökset naisen puolesta (tähän harva suomalainen mies pystyy valitettavasti)
Yleensä nää ns miehekkäät miehet osoittautuu ongelmaisiksi, päihdeongelmaa tai vastaavaa tai sitten ne on rasisteja, useimmiten molempia. Mutta silti mielummin sellainen kuin nössö.
Ai niin ja ammattikoulu pitää olla käytynä, olin jo teininä sitä mieltä, että lukion käyneet on nössöjä.
Vierailija kirjoitti:
Unelmien mies
Ulkoiset ominaisuudet:
- Vähintään 185cm pitkä
- Vaaleat hiukset
- Suuret siniset silmät
- Hoikka
- Suloinen hymy
- Kauniit kasvot
- Korkeintaan vuoden mua vanhempi
Kovin naisellinen kuvaus. Oletko varma, ettet ole lezbo?
Sellainen miesten miiees, niin kuin herra 47👍
Vierailija kirjoitti:
Minun kriteerini:
- älykäs
- huumorintajuinen ja nopea hoksaamaan
- myönteisesti tulevaisuuteen ja mahdollisuuksiin suhtautuva
- hyvä rakastaja
- tasa-arvoinen parisuhteessa ja muutoinkin
- ahkera
- itsestään huolehtiva, muut huomioiva
- riittävän kunnianhimoinen
- taloudellisesti hyvin toimeentuleva
- hyvä isä
- ei alle 180 cm pitkä, ei myöskään lihava
- pitää matkustamisesta, arvostaa hyvää ruokaa ja on innostunut menemään esim. konsertteihin, museoihin, nähtävyyksiin ym.
- pitää lukemisesta, on sivistynyt
- akateemisesti koulutettu (olen itsekin, miehet eivät monesti kestä menestyneempi naista)
- hyvässä työssä
- uskollinen ja luotettava
Ei oo huano👍
Vierailija kirjoitti:
Sellainen miesten miiees, niin kuin herra 47👍
Nimenomaa. Mies. :))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmien mies
Ulkoiset ominaisuudet:
- Vähintään 185cm pitkä
- Vaaleat hiukset
- Suuret siniset silmät
- Hoikka
- Suloinen hymy
- Kauniit kasvot
- Korkeintaan vuoden mua vanhempiKovin naisellinen kuvaus. Oletko varma, ettet ole lezbo?
Ihan hetero olen ja kuvailuni sopii täydellisesti mieheen, johon olen tutustunut tämän kesän aikana. Se vaan on niin täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Oon puoliks israelilainen, joten miesmaku poikkeaa ehkä jonkin verran ns perussuomalaisista naisista?
- ei kovin pitkä
- vaalea tai tummanvaalea
- vähän vanttera/normaalivartaloinen
- hieman pyöreät kasvot (Lapissa on omaa ihannetta vastaavia miehiä)
- miehekäs, pitää olla käynyt armeijan
- hyvät kädet (en osaa määritellä tarkemmin, mutta katson aina käsiä)
- alistava ja tekee päätökset naisen puolesta (tähän harva suomalainen mies pystyy valitettavasti)
Yleensä nää ns miehekkäät miehet osoittautuu ongelmaisiksi, päihdeongelmaa tai vastaavaa tai sitten ne on rasisteja, useimmiten molempia. Mutta silti mielummin sellainen kuin nössö.
Oletko Latelan Laurin ex-muija?
Luotettava (!!!!!), rento, tykkää matkustella, mun silmääni komea, puolipitkät hiukset.
Menee kaka lle vasta kun on hätä eikä istu munimassa sitä 45 min aamulla.
- mukava, reilu, hyväsydäminen ja kiltti. Haluaa hyvää muille ihmisille.
- älykäs
- osaa nauraa itselleen ja sinut itsensä kanssa
- ei halveksi muita ihmisiä
- eläin- ja lapsirakas
- tykkää seksistä ja on avomielinen kokeilemaan uusia asioita eikä ole bakteerikammoinen.
- rakastaa just minua intohimoisesti eikä haikaile muualle
Myönnän, että Ferrari on hieno auto, mutta en minä silti sellaista haluaisi vaikka ilmaiseksi saisin. Jos nyt sellaisen voittaisin vaikka arpajaisissa, myisin sen pois ja ostaisin sen auton, jonka haluan. Olin ilman autoa kunnes löysin itselle mieleisen, en kelpuuttanut mitä tahansa.