Mieheni kuoli viime yönä viinaan
Olo on todella tyhjä ja epätodellinen. En voi edes uskoa tätä todeksi.
Kommentit (22)
Voi ammattivalittaja näitä sun juttujas. Jos totta niin nyt saat tukia ja leskenekäkettä
Kaikilla ei ole koskaan ollutkaan miestä
Viinaan kuollut on parempi kuin viinalla elävä.
Odotin viisi vuotta, että mies kuolisi viinaan. Sitten erosin, enkä odota enää. Viinaa se juo, muttei ole vieläkään kuollut.
Että nyt sulla loppui se odottaminen.
Lienee maailmanennätys kuolinsyyn selvittämisessä jos yöllä kuollut ja aamulla kasilta tiedetään et syynä alkoholimyrkytys.
Mitäpä ei av-mamma raportoisi palstalle. Nalkutitko sen juomaan?
Eilen kävi yhdeksän aikoihin ambulanssimiehet hakemassa kun oli niin huonossa kunnossa ettei pystynyt edes puhumaan tai liikkumaan. Viideltä aamulla tuli soitto sairaalasta. On tämä kai tavallaan helpotuskin, kai. Ei tuo arki mitään ruusuista ollut, mutta rakastin häntä siitä huolimatta. Yli 20 vuotta ehdittiin olla yhdessä. Halusin vaan jakaa tämän jollekin, kun ei oikein huvita sukulaistenkaan kanssa asiasta puhua sen enempää, Anteeksi nyt kun kerroin. terv. ap
Onneksi olkoon.
tv. Alkoholistin ex-puoliso.
Porvoossa alkoi viestittely heti aamusta. Joidenkin läheiset ovat oikeasti kuolleet alkoholiin, ei ole hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävi yhdeksän aikoihin ambulanssimiehet hakemassa kun oli niin huonossa kunnossa ettei pystynyt edes puhumaan tai liikkumaan. Viideltä aamulla tuli soitto sairaalasta. On tämä kai tavallaan helpotuskin, kai. Ei tuo arki mitään ruusuista ollut, mutta rakastin häntä siitä huolimatta. Yli 20 vuotta ehdittiin olla yhdessä. Halusin vaan jakaa tämän jollekin, kun ei oikein huvita sukulaistenkaan kanssa asiasta puhua sen enempää, Anteeksi nyt kun kerroin. terv. ap
Otan osaa! Voimia ja jaksamista!
Ja tulet AV:lle avautumaan? Eikö sulla ole perhettä?
Kuinka monta vuotta miehesi joi?
Joiko ihan kirkasta aamusta iltaan?
Jaksoiko itse käydä alkossa?
Vierailija kirjoitti:
Voi ammattivalittaja näitä sun juttujas. Jos totta niin nyt saat tukia ja leskenekäkettä
Ei ap ole ammattivalittaja. Ammattivalittajan tekstin tunnistaa kyllä. Sitä paitsi valittajan mieshän ei juo.
Osanottoni ap, älä välitä näistä idioottikommenteista.
Osanottoni. 💙 Pidä huolta nyt itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa alkoi viestittely heti aamusta. Joidenkin läheiset ovat oikeasti kuolleet alkoholiin, ei ole hauskaa.
Samaa asiaa olin tulossa kirjoittamaan. Olen seuraillut palstaa jo pitemmän aikaa. Toivoisin että ap yrittäisi onkia reaktioita jollain muulla aiheella jossain muualla.
"Porvoo" on yhtä kuin provo, jos joku sitä sattuisi ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta miehesi joi?
Joiko ihan kirkasta aamusta iltaan?
Jaksoiko itse käydä alkossa?
Enemmän tai vähemmän oli juonut aina. Tavallisesti viikonloppuisin, mutta joskus lähti pidempi putki päälle, jota oli vaikea katkaista. Nyt oli ollut juovuksissa lähes tauotta noin kuukauden verran. Viinansa hän haki isoissa satseissa Tallinnanlaivalta, eikä juomat loppuneet koskaan kesken. Kaappiin minulle jäi varmaankin viitisenkymmentä perintöpulloa. t. ap
Varmaan juu