Te joilla on pitkät hiukset!
Voitteko vain aamulla laittaa pitkät ja paksut hiukset ponnarille, nutturalle tms, ilman mitään tököttejä tai föönäyksiä? Itsellä menee hermot kun joka aamu saisi olla föönäämässä ja suihkuttelemassa lakkaa tämän lyhyen tukan kanssa. Hiusten kasvatusta harkitsen vakavasti.
Kommentit (32)
Mulla on pitkät hiukset mutta en käytä aineita, ehkä kampaan enkä en.
Vierailija kirjoitti:
Kemikaalit ovat idiooteille.
Tai niille, jotka haluaa pitää pitkää tukkaa, vaikka hiuslaatu on siihen huono. Itsekin tiedän yhden tällaisen joka aina julistaa miten hiuskemikaalit on turhia, mutta hänellä onkin todella paksu, upea tukka ilmankin. Itselläni taas on ohuenohut "vauvahius", joka laittamatta on todella surullisen näköinen päätä myöten valuva ilmestys. Mutta föönaamalla, tuperaamalla ja niillä kemikaaleilla siitä saa ihan ok näköisen.
Luonnonkihara, en föönaa, enkä tarvitse lakkaa. Kihartuu pesun jälkeen itsestään.
Mulla pitkät ja paksut hiukset, harjaan ennen pesua ja kuivaan ennen nukkumaan menoa, aamulla olen valmis lähtemään ja pidän aina hiuksia auki.
Valkin kanssa saa nutturalle viidessä minuutissa, messy bun vaatii vähän kauemmin. Suihkaus lakkaa päälle ja pysyy koko päivän. Toimii vaikka tukka olisi likainenkin. Ainoa riesa on, että föönaus kestää. Toisaalta voin mennä tukka märkänä nukkumaan, ei haittaa mitään.
Lyhyt tukka oli paljon vaikeampi. Aina sai olla laittamatta ja pesemässä.
Minullakin oli joskus kananperse ja lopulta, kyllästyneenä siihen ainaiseen säätämiseen, annoin sen vain kasvaa laittamatta, vaikka näytin ainakin 1,5 vuotta ihan pyryharakalta. Nyt on pitkät hiukset olleet 10 vuotta ja ponnarille laitan aamulla, se siitä.
Ei kyllä tarvii mtn lakkoja ym. Mulla on pitkät, luonnonkiharat hiukset, aamulla vaan harjaan. Töissä ja liikkuessa laitan kiinni jotenkin, letti nuttura, poninhäntä.. muutoin on auki.
En käytä aineita aamuisin. Ehkä vähän kosteilla käsillä sujautan läpi ja ponnari/nuttura paikoilleen.
Illalla toisinaan käytän kuivashampoota.
Mulla myös liukas tukka ja käytän näitä tämmöisiä (näyttää) isoja ponnareita. Froteen tapaisia, muttei sinnepäinkään.
Juu mutta yleensä ihan vaan laitan hiukset nätisti toiselle sivulle ja vähän hiuspuuteria juureen että on voluumia
Pitkät hiukset, en käytä muotoilutuotteita kun jos menen juhliin tm. jossa pitää olla vimpan päälle.
Hiukset yleensä auki tai kiinni, ponnarilla tai "hainhammas"klipsulla.
Itselläni ei ole kovin liukkaat hiukset, mutta olen kuullut etä moni saanut avun suolasuihkeesta, sen voi tehdä itsekkin (vettä+merisuolaa). Rantalomilla olen huomannut että meressä uiminen tuo "rakennetta" hiuksiin.
Kampaajalla käyn n. 3kk välein, joka toinen kerta vain pieni "tasaus" ja joka toinen kerta ns. "kunnon leikkaus".
Pitkät, keskipaksut, värjäämättömät hiukset minulla. On helppohoitoisin tukka ikinä, ponnarilla ja letillä pidän usein, myös nutturalla. Koristelen erilaisilla kiinnikkeillä. Pysyy hyvin kasassa ilman tököttejä, harvoin föönaan.
Olen aikoinani kokellut erilaisia lyhyitä malleja, ei sovi minulle koska silloin hiukseni vaativat paljon enemmän työtä.
Pitkät mutta suht ohuet hiukset. Pesen illalla, harjaan, ja laitan hieman kosteana nutturalle päälaelle. Aamulla avaan ja harjaan, ja hieman kihara kampaus on valmis. Mitään aineita käytän tosi harvoin, hiukset tuntuu likaiselta jos niissä on jotain tököttiä. En ikinä jaksaisi "laittaa" hiuksia mitenkään kummemmin...