Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä esileikkejä on olemassa? Ajattelin, jos kokeilisi

Vierailija
01.08.2018 |

En ole ehtinyt perehtyä esileikkeihin. Pitkässä liitossa seksi oli aivan syvältä. Nyt taas olen löytänyt niin upean miehen, että kostun sekunneissa. Ei tarvita muuta kuin suudelma, tai kunnon ote perseestäni, tai pari kiihkeää suudelmaa kaulalleni ja olen valmis.
Kiinnostaisi kokeilla esileikkejäkin. Jos nyt siis saamme itseämme hillittyä niin kauan.
Yleensä vaatteet lentää ihan saman tien pois.
Kiehtoisi ajatus, että hän kiihottaisi minut äärimmilleen, kiusaisi niin että kerjäisin häntä jo antamaan minulle.
Toki voin googlettaa, mutta kuulisin mielelläni hyviä ideoita.
Seksi on taivaallista, sitä on usein ja pitkään. N50+

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletteko kokeilleet esim. sidontaa? Se itse sitominen on jo tosi kiihottavaa, etenkin silmät sidottuna ja mies (meillä näin päin) saa sitten rauhassa kiusata mua/tehdä mitä lystää..

N30

Vierailija
2/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole aika hankalaa sitoa silmät sidottuna? Kannattaa ainakin olla varovainen, ettei kompastu naruihin ja kaadu sidottavan päälle siinä sokkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä kokeiltu. Mitä käytätte sitomiseen? Ap

Vierailija
4/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido sen silmät ja komenna pysymään aloillaan. Sitten annat suikkaria ja kättä nopeasti vuorotellen, kunnes nalli meinaa palaa. Jos et halua että mies laukeaa, paina voimakkaasti kivesten takaa h-hetkellä jonkin aikaa, se ainakin minulla estää laukeamisen. Siitä eteenpäin sitten oman mielikuvituksen mukaan. Muista pitää pieniä taukoja välillä, odottaminen on puolet nautinnosta.

Vaimolle oon tuota silmien peittämistä aina joskus harrastanut ja käskenyt odottamaan. Sitten kiusoitellut kaikin tavoin käsin/suulla/leluilla ja välillä panemalla. Lopuksi teeskennellyt saavani ja luonut mielikuvaa että vuoro vaihtuu ja nyt tulee naapurin Matti tjsp, laittanut vaikka kondomin päälle ja antanut taas hetken tai työnnellyt dildolla. Kyllähän sitä kaikkea kivaa keksii kun on mielikuvitusta ;)

Vierailija
5/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Otsikkoni ehkä huono, kiinnostaa juuri, mitä suosittelette minulle / meille tai mikä ehkä uusi ja yllättäväkin juttu teillä toimii. Ap

Vierailija
6/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis sidottavalla on silmät sidottuna.

Meillä käytössä pitkä (5m) sidontaan tarkoitettu naru, joka on aikoinaan tilattu netistä. Meillä on toki sänky (ylhäällä ja alhaalla päädyt), johon saa hyvin kaikki (jalat&kädet) kiinni tuolla yhdellä pätkällä.

Viimeaikaisin lisä on ollut tuollainen ruoska (kuulostaa joo tosi pervolta), joka onkin ollut tosi kivaa, vaikka alkuun vähän huvittuneena se ostettiin... Sillä voi sitten läpsiä rintoja, pakaroita, pimpsaa...

Meillä tosiaan menee niin että sängyssä minä naisena oon se alistuvampi osapuoli ja mies vie. Ei oikein kumpaakaan nappaa toisinpäin.

Tuohon voi sitten lisätä esim. kivoja vaatteita jne. ja paikkaa voi vaihtaa ja sitoa kädet vaikka leuanvetotankoon.. ;)

Omista rajoista kannattaa toki mielestäni puhua avoimesti jossain muualla kuin siellä sängyssä vähän etukäteen, niin siellä ei tarvii kysellä. Me ollaan edetty hitaasti vähän villimpiin leikkeihin ja oon sanonut etten itsekään tiedä vielä mihin vedän rajan (avoin kokeilemaan vieläkin villimpää menoa), muuta kuin ehkä uloste yms. jutut ja oikea kipu ei nappaa. :)

9v. onnellisesti yhdessä takana. .

Niin ja olen tuo, joka ekana vastasi.

Vierailija
7/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytössä pitkä (5m) sidontaan tarkoitettu naru, joka on aikoinaan tilattu netistä. Meillä on toki sänky (ylhäällä ja alhaalla päädyt), johon saa hyvin kaikki (jalat&kädet) kiinni tuolla yhdellä pätkällä.

Viimeaikaisin lisä on ollut tuollainen ruoska (kuulostaa joo tosi pervolta), joka onkin ollut tosi kivaa, vaikka alkuun vähän huvittuneena se ostettiin... Sillä voi sitten läpsiä rintoja, pakaroita, pimpsaa...

Meillä tosiaan menee niin että sängyssä minä naisena oon se alistuvampi osapuoli ja mies vie. Ei oikein kumpaakaan nappaa toisinpäin.

Tuohon voi sitten lisätä esim. kivoja vaatteita jne. ja paikkaa voi vaihtaa ja sitoa kädet vaikka leuanvetotankoon.. ;)

Omista rajoista kannattaa toki mielestäni puhua avoimesti jossain muualla kuin siellä sängyssä vähän etukäteen, niin siellä ei tarvii kysellä. Me ollaan edetty hitaasti vähän villimpiin leikkeihin ja oon sanonut etten itsekään tiedä vielä mihin vedän rajan (avoin kokeilemaan vieläkin villimpää menoa), muuta kuin ehkä uloste yms. jutut ja oikea kipu ei nappaa. :)

Jatkan vielä. . Mies siis usein tekee mitä haluaa, dildottaa, jättää dildon sisään ja tulee itse suihinotolle, ruoskii ja räplää. Itse saan helposti yhdynnässä, joten jossain kohtaa homma jatkuu siihen ja yleensä jatkaa siinä vielä kiusaamista ja ruoskimista.

Kuulostaapa muuten pervolta, kun näin sen kirjoittaa..

Vierailija
8/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään oo liian pervoo jos kaksi aikuista ihmistä keskenään yhteisymmärryksessä sitä tekee. Kokeilut on jees. Ap

Vierailija
9/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jotakin esileikkejä, joita on tullut kokeiltua vuosien varrella:

- sulalla tai höyhenellä nännien ym. vartalon kutittelu

- jääpalat vartalolle ja nänneille...

- vaniljantuoksuinen hierontaöljy ja kokovartalohieronta

- meikkisiveltimellä suklaanmakuisen ”tahnan” maalaaminen vartalolle tai genitaalialueille ja sen jälkeen nuolet suklaatahnan suullasi pois 😋

- mies sivelee meikkisiveltimellä / vesivärisiveltimellä rakeista klitorisgeeliä klitorikseen ja kiusoittelee siveltimellä klitoristä pyöritellen.

- sähköhammasharjalla klitoriksen kiihottaminen, orgasmi tulee herkästi

- menkää yhdessä suihkuun, mies ottaa hierovan suihkun ja hieroo painesuihkulla naisensa klitorista

- jokaisen varpaan koskettelu ja varpaan ”vetäminen” thaityttöjen tyyliin, ota varvas suuhusi imettäväksi jos uskallat

- laita naisellesi yön ajaksi geishakuulat. Aamulla nainen on heti valmis yhdyntään...

- silmälaput silmille

Tässä jotain ideoita. Kannattaa kokeilla ;)

Vierailija
10/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätkää kolme varttia narua alkulämmöiksi

Vierailija
11/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. . Mies siis usein tekee mitä haluaa, dildottaa, jättää dildon sisään ja tulee itse suihinotolle, ruoskii ja räplää. Itse saan helposti yhdynnässä, joten jossain kohtaa homma jatkuu siihen ja yleensä jatkaa siinä vielä kiusaamista ja ruoskimista.

Kuulostaapa muuten pervolta, kun näin sen kirjoittaa..

kuulostaa loistavalta.

Vaikka meneekin hiukan ohi topicin, oma pieni fantasia on että voisin ottaa mieheltä suihin samalla kun tekopenis liikkuisi mun sisällä. Jossain videoissa olen nähbyt sellaisia imukuppidildoja jotka kiinnitetään seinään sopivalle korkeudelle ja ei muutakuin takaapäin sisään. Ai, hitto kun kiihottava ajatus. Mun mies on vain niin perin konservatiivinen ettei sille voi tuollaista ehdottaa =)

Vierailija
12/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka meneekin hiukan ohi topicin, oma pieni fantasia on että voisin ottaa mieheltä suihin samalla kun tekopenis liikkuisi mun sisällä. Jossain videoissa olen nähbyt sellaisia imukuppidildoja jotka kiinnitetään seinään sopivalle korkeudelle ja ei muutakuin takaapäin sisään. Ai, hitto kun kiihottava ajatus. Mun mies on vain niin perin konservatiivinen ettei sille voi tuollaista ehdottaa =)

Voi kun omallakin naisella olisi fantasioita toteutettavaksi, hyvältä kuulosti tuokin.

Vierailija
13/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vaikka kaalimadosta fifty shades of gray setti ja yllätä mies sitomalla se sänkyyn. Sitten puet hänen nähden jotain todella seksyä pällesi. Esim puoli rintsikat halkio pikkari ja stay-upit. anna hänen vähän nuolla nännejäsi ja nuolaise hänen penistään muutaman kerran. Sitten laitat hänelle silmälaput ja kiusoittelet orgasmin partaalle. Ratsasta itsellesi kunnon orgasmi ja pakko nuoleta pilluasi. Seuraavalla kerralla vaihdatte osia eli sinut sidotaan ja mies saa tehdä mitä ja miten haluaa.

Vierailija
14/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä ihan estottomia, että siitä ei jää kiinni.

Aika moni ehdotus täällä liittyy jo itse aktiin. Kyllähän me sitten kaikenlaista muutakin tehdään kun on ensin naitu pahin panetus pois.

Kiinnostaisi lisävinkit toistemme kuumentamiseen / kiusaamiseen ennen panoa. Sillain ettei kestä enää sekuntiakaan, jos ei nyt saa. Ap

Vierailija
15/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ehdotus täällä liittyy jo itse aktiin. Kyllähän me sitten kaikenlaista muutakin tehdään kun on ensin naitu pahin panetus pois.

Kiinnostaisi lisävinkit toistemme kuumentamiseen / kiusaamiseen ennen panoa. Sillain ettei kestä enää sekuntiakaan, jos ei nyt saa. Ap

Psykologinen sodankäynti on hyvä lisä. Sopiva viesti kun tulee ja koko päivän tai jopa kaksi odottaa (ehkä pientä yllätystä) niin kyllä paineet pään sisällä ainakin alitajunnassa kertautuu ja realisoituu sitten kun pääsee asiaan.

Vierailija
16/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetaan myös välillä jotain seksitarinoita netistä esim. automatkalla ajan kuluksi (toinen lukee ääneen). Aika kiire tulee kotipihassa autosta sisälle. Toki voihan sitä pysähtyäkin jos haluaa... :)

T: eka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä