Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä masentunut saa tehdä?

Vierailija
01.08.2018 |

ei saa sisustaa ainakaan, eikä ostaa vaatteita jne...saako käydä edes kaupassa? Tajuatteko että masennus kestää yleensä vuosia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jos sisustus ja itse on aina ihan viimesen päälle kuosissa, mutta omia lapsia ei jaksa yhtään, niin jossain mättää ja pahasti.

Vierailija
2/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta jos sisustus ja itse on aina ihan viimesen päälle kuosissa, mutta omia lapsia ei jaksa yhtään, niin jossain mättää ja pahasti.

itse jaksan lapsia mutta en työelämää

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla oleva saa olla sairas.

Masentunut saa olla masentunut.

Ei me olla missään kreikassa jossa palomiehet, lääkärit ja lennonjohtajat kaikki saa sokeainavustusta valtiolta.

Vierailija
4/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut saa tehdä normaaleja asioita.

Masentuneen täytyy tehdä normaaleja asioita.

Vierailija
5/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä just sitä mikä oloa parantaa, jos sellaisia juttuja löytää. Mutta silloin ei ole kyse pelkästä masennuksesta jos virtaa riittää vaikka millä mitalla bloggaamiseen, sisustamiseen ja täydellisen esittämiseen samalla kun lapset otetaan huostaan huolenpidon puutteessa. Että ymmärrettävästi tuollainen käytös voi kirvoittaa ympäristöstä kritiikkiä.

Vierailija
6/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tehdä just sitä mikä oloa parantaa, jos sellaisia juttuja löytää. Mutta silloin ei ole kyse pelkästä masennuksesta jos virtaa riittää vaikka millä mitalla bloggaamiseen, sisustamiseen ja täydellisen esittämiseen samalla kun lapset otetaan huostaan huolenpidon puutteessa. Että ymmärrettävästi tuollainen käytös voi kirvoittaa ympäristöstä kritiikkiä.

ok

Vierailija
7/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle kukaan ole mitään tuollaista väittänyt. T: toinen masentunut