Olen kauniimpi ja nuorempi kuin se nainen, jonka takia mieheni jätti perheensä.
Lihoin vaan 10 kg ja mies vaihtoi siihen kotkaan.
Tsempatkaa mua kostamaan!!!
Kommentit (35)
Olet paska puoliso. Siks se vaihto. Tämä ketju itsessään on jo todiste siitä.
Katkeruus haisee harvinaisen stydisti.
En ole. Nainen seksihullu ja tavallinen perheenäiti, joka oli aina uskollinen. Opiskellutkin ja seksiäå annoin. Mies jätti läskien takia. Sanoi itse! ap.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Nainen seksihullu ja tavallinen perheenäiti, joka oli aina uskollinen. Opiskellutkin ja seksiäå annoin. Mies jätti läskien takia. Sanoi itse! ap.
Siis toinen nainen seksihullu. Tiesi vielä että miehelläni perhe ja neljä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus haisee harvinaisen stydisti.
No kyllä se 16 vuoden jälkeen vähän katkeroittaa varsinkin kun meillä neljä lasta yhdessä ja kaiken piti olla ok. ap.
Mutta todellisuudessa olet (nuori) mies, joka yrittää provoilla.
Kuka pitäisi hullusta, joka "antaa" seksiä.
Seksihullu on paljon parempi.
Ja miehen ja mun yhteiset kaverit ovat kaikki sanoneet että olen kauniimpi kuin tämä baarihoratsu. Hän nyt sattuu tällä hetkellä olemaan hoikka ja minä taas hieman pyöreä. Naisella ei edes lapsia vaikka on jo 42 v.
Laihduta ja sen jälkeen laita itsestäsi alaston-kuva sähköpostilla miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies halusi älykkäämpää seuraa? Eihän tuostakaan viestistä ota mitään tolkkua.
No sitten et antanut tarpeeksi karvalompsaa, b-rappua ja huulihölkkää etkä ollut tarpeeksi kokeilunhaluinen. Sen lisäksi olet varmaan liian laiha miehen makuun kerta tykkää muhkummasta.
Paska keissi, mutta ens kerralla paremmin sit näitten kokemusten kanssa. Deal with it.
Ehkä ulkonäkökeskeisyytesi oli syy siihen, ettei miehesi enää jaksanut sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies halusi älykkäämpää seuraa? Eihän tuostakaan viestistä ota mitään tolkkua.
Älykkäämpää seuraa joo? Itse olen käynyt kouluja 18 vuotta kun taas tää nainen oppisopimuksella sai jonkun tarjoilijan paikan:) Haha. Kyllä on varmaan älykkäämpi - ainakin sängyssä mieheni ja lasteni isän kanssa! Ehkäpä sopivat sitten yhteen hyvin. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäämpää seuraa joo? Itse olen käynyt kouluja 18 vuotta kun taas tää nainen oppisopimuksella sai jonkun tarjoilijan paikan:) Haha. Kyllä on varmaan älykkäämpi - ainakin sängyssä mieheni ja lasteni isän kanssa! Ehkäpä sopivat sitten yhteen hyvin. ap.
Niin no, mitäs sä sitten menetit?
Ainakaan et anna kirjoitustesi perusteella kovinkaan älykästä kuvaa itsestäsi...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ulkonäkökeskeisyytesi oli syy siihen, ettei miehesi enää jaksanut sinua.
Ai minä ulkonäkökeskeinen? Siis mies jätti minut kilojeni takia! En ole koskaan ollut ulkonäkökeskeinen vaan erittäin empaattinen, uskollinen ja hyvä puoliso. Nyt vaan totesin, että mies otti vanhemman ja rumemman, vaikka onkin hoikempi. WTF?? ap.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et anna kirjoitustesi perusteella kovinkaan älykästä kuvaa itsestäsi...
En varmaan annakaan, koska olen niin suutuksissa. Mies ja minä olemme saman ikäisiä siis. Mies vaihtoi 5 vuotta vanhempaan baareissa viihtyvään horoon, jolla ei ole lapsia. Itse olen kouluttautunut ja meillä oli ehjä perhe ja kaikki hyvin. ap.
Ei.