Olen kauniimpi ja nuorempi kuin se nainen, jonka takia mieheni jätti perheensä.
Lihoin vaan 10 kg ja mies vaihtoi siihen kotkaan.
Tsempatkaa mua kostamaan!!!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Läski on rumaa...
No exäni mielestä niin rumaa, että 10 kilon ylipaino sai jättämään anorektisen kuivakan vanhemman naisen takia. Mä saan kyllä kiloni pois, mutta tuo nainen ei tuosta paljon parane kai?? ap.
Hmm. Ulkonäkö ei auta, jos toinen antaa hunajaa ja kehuu samaa miestä, jota toinen haukkuu ;)
Kauneus on katsojan silmässä ja ikä ei ole ratkaiseva. Jospa tälllä kotkalla on muita avuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et anna kirjoitustesi perusteella kovinkaan älykästä kuvaa itsestäsi...
En varmaan annakaan, koska olen niin suutuksissa. Mies ja minä olemme saman ikäisiä siis. Mies vaihtoi 5 vuotta vanhempaan baareissa viihtyvään horoon, jolla ei ole lapsia. Itse olen kouluttautunut ja meillä oli ehjä perhe ja kaikki hyvin. ap.
Tuskin oli kaikki hyvin, jos mies vaihtoi toiseen.
No tee perässä ja hanki uusi mies!
Jos olet niin nuorempi, kauniimpi ja kohta ihan varmaan laihempi, neljän lapsen mamma.
Vierailija kirjoitti:
Lihoin vaan 10 kg ja mies vaihtoi siihen kotkaan.
Tsempatkaa mua kostamaan!!!
Kosta antamalla anaalia ensimmäiselle viidelle tinderhoidolle. Sitä se kuitenkin lähti naapurista hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan sulla luonnevika?
No ainakin työympäristössäni ja kaveripiirissä olen pidetty ja pidän itseäni tervepäisenä ihmisenä. Miehellä taas on ollut merkkejä siitä luonneviasta eli valheita ja katoamisia esim.
Ei olisi ehkä kannattanut tehdä tätä avausta ollenkaan tänne, koska minä olen nyt se syyllinen näköjään. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ulkonäkökeskeisyytesi oli syy siihen, ettei miehesi enää jaksanut sinua.
Ai minä ulkonäkökeskeinen? Siis mies jätti minut kilojeni takia! En ole koskaan ollut ulkonäkökeskeinen vaan erittäin empaattinen, uskollinen ja hyvä puoliso. Nyt vaan totesin, että mies otti vanhemman ja rumemman, vaikka onkin hoikempi. WTF?? ap.
Prinssi Charles vaihtoi häikäisevän Dianan rumaan Camillaan. Ajattelepa sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et anna kirjoitustesi perusteella kovinkaan älykästä kuvaa itsestäsi...
En varmaan annakaan, koska olen niin suutuksissa. Mies ja minä olemme saman ikäisiä siis. Mies vaihtoi 5 vuotta vanhempaan baareissa viihtyvään horoon, jolla ei ole lapsia. Itse olen kouluttautunut ja meillä oli ehjä perhe ja kaikki hyvin. ap.
Tuskin oli kaikki hyvin, jos mies vaihtoi toiseen.
Ei ollutkaan. Mies huonosta alkoholistiperheestä lähtöisin ja joutui jo lapsena kokemaan kaikea kauheaa. Luulin, että oli onnellinen kanssani, mutta lähti samoille linjoille kuin isänsä aikoinaan näköjään. Eräs mentorini kerran sanoi minulle, että älä ikinä tee samaa virhettä kuin hän eli ota miestä, joka on vähemmän koulutettu kuin itse olen. No tässä seuraus, kun en uskonut. ap.
Ööh en halua provosoida mutta luultavasti miehesi kyllästyi sinuun ja ei vaan keksinyt muuta syytä kuin se että olet lihonut. Ja sinun asenteesikin on tuota luokkaa niin en ihmettele. Itselläni on laiha puoliso ja itse olen punkero mutta olen jsut hyvä näin jos en kelpaa niin en . Ja tietty kirpaisee mutta ehkä kannattaa katsoa peiliin mikä meni vikaan. Kaikki ei ole aina kiinni vain toisesta. Exäni syytti.minua monen vuoden ajan ja silti vonkui takaisin .eli ei se ruoho vihreämpää ole siellä aidankaan takana aina. Mutta mitäpä minä tiedän olen vain se pullukka ruma ihminen jota seinäruusuksi sanotaan. Täällä palstalla monet haukkuu toisia mutta itsestään eivät vikaa löydä. Minussa olen täydellinen mutta minulta puuttuvat vain ne hyvät puolet. Olen myös huomannut että täällä ovat kaikki niin maan parasta a luokkaa ettei muulla väliä. Mitäpä jos keskitytte sen rienaamisen sijaan vain siihen perheeseenne
Älkää ruokkiko psykoottista trollia.
Käyttäjä17532 kirjoitti:
Ööh en halua provosoida mutta luultavasti miehesi kyllästyi sinuun ja ei vaan keksinyt muuta syytä kuin se että olet lihonut. Ja sinun asenteesikin on tuota luokkaa niin en ihmettele. Itselläni on laiha puoliso ja itse olen punkero mutta olen jsut hyvä näin jos en kelpaa niin en . Ja tietty kirpaisee mutta ehkä kannattaa katsoa peiliin mikä meni vikaan. Kaikki ei ole aina kiinni vain toisesta. Exäni syytti.minua monen vuoden ajan ja silti vonkui takaisin .eli ei se ruoho vihreämpää ole siellä aidankaan takana aina. Mutta mitäpä minä tiedän olen vain se pullukka ruma ihminen jota seinäruusuksi sanotaan. Täällä palstalla monet haukkuu toisia mutta itsestään eivät vikaa löydä. Minussa olen täydellinen mutta minulta puuttuvat vain ne hyvät puolet. Olen myös huomannut että täällä ovat kaikki niin maan parasta a luokkaa ettei muulla väliä. Mitäpä jos keskitytte sen rienaamisen sijaan vain siihen perheeseenne
Ööh...voi olla että sitten vaan kyllästyi 15 v jälkeen. Mitäpä täällä tästä keskustelemaan. Parempi koota itsensä ja lähteä kohti uutta onnea pikkuhiljaa kokoamalla itseni. Kyllästyi näköjään lapsiinkin samalla, kun ei ole pitänyt heihin mitään yhteyttä lähtönsä jälkeen josta jo 5 kk. Nuorin 6v ja vanhin 14v. ap.
Älä katkeroidu ja anna tämän myrkyttää mieltäsi vaikka kuinka viduddaisi.
Menetin ehjäön perheen ja rakastamani ihmisen tuosta noin vaan yhtäkkiä, mutta pitää nyt vaan sisäistää että paskan menetin, jos kerran tuon haluaa mieluummin kuin minut ja ehjän perheensä. Luotto meni kuitenkin. Ehkäpä kertookin paljon miehen arvoista.
Mies sanoi ihan suoraan, että mitäs lihoit!!! ap.