Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärsittekö te työssäkäyvät tästä kuumuudesta?

Vierailija
01.08.2018 |

Oon ihan poikki. Mitään ei jaksa työpäivän jälkeen ja yöllä ei saa kunnolla nukuttua. Lomaillessa ei ollut kyllä mitään ongelmaa kun aamulla sai nukkua niin pitkään kun nukutti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla, mutta odotan töihin pääsyä. Mulla on ilmastoitu toimisto. Lämpötila kesät talvet 22-23 astetta

Vierailija
2/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on jonkinasteinen ilmastointi, joten ei ole niin kuuma kuin kotona. Kosteusprosentti siellä on silti melkoinen, ja olo sen vuoksi nihkeä. Toimistotöitä teen, joten ihan hyvin olen pärjännyt. Kotona onkin sitten kuumemmat olosuhteet. Sen vuoksi en ole tehnyt etätöitä nyt helteillä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin. Fyysinen työ ja sisälämpötila 29. Ei paljon ylimääräiset tauot enää helpota oloa. Kotonakaan lämpötila ei laske alle 26 asteen.

Vierailija
4/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan puhki töissä ja koko illan sen jälkeen. Toimistotöissä, mutta ilmastointi ei toimi ja asteita 29. Huomenna etäpäivä niin saan työskennellä kotona viileämmässä (ilmalämpöpumppu), ihanaa.

Vierailija
5/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen työpäivän jaksaa vielä ihan ok koska meidän työpaikan lämpötila ihan siedettävällä tasolla. Toista se on sitten täällä kotona. Tää on kun huono sauna tää kämppä. Ei muutakun suihkuun.

-ap

Vierailija
6/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi

Vierailija
7/7 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tällä helteellä muka pystyy työtä tekemään? Kuumassa toimistossa. olen kesälomalla, mutta olen neljättä viikkoa saikulla helteiden vuoksi ettei mene lomat hukkaan.