Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diabetes-riskitesti masentaa

Vierailija
01.08.2018 |

Vähäisestä kasvisten syönnistä saa yhden riskipisteen, liikkumattomuudesta kaksi, mutta vanhempien diabeteksesta saa viisi. Vanhempien vaihtaminen toimisi siis paremmin kuin terveellinen ruokavalio ja liikunta. Masentavaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaihda?

Vierailija
2/6 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos anoppi adoptois sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaihda?

Pitäisi varmaan. En edes tajua mitä väliä vanhemmillani ja heidän tekemillään valinnoillaan on mun sairastumisriskiin. Vai olenko pakotettu tekemään samat virheet

Vierailija
4/6 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaihda?

Pitäisi varmaan. En edes tajua mitä väliä vanhemmillani ja heidän tekemillään valinnoillaan on mun sairastumisriskiin. Vai olenko pakotettu tekemään samat virheet

Koska myös 2 tyypin diabeteksen puhkeamiseen liittyy ”geenivirhe”. Tämän takia vaikka kaksi ihmistä syö täsmälleen samalla tavalla ja liikkuu yhtä paljon. Voi toisella olla diabetes ja toisella ei. Ja tästä syystä vanhempien 2 tyypin diabetes lisää myös sinun riskiä

Vierailija
5/6 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella korkean riskin tapaus vaikka elän terveellisesti. Olen suurimman osan ajasta käytännössä vegaani eli leivän päälle laitan hummusta jne. Siitä huolimatta en voi geeneilleni mitään mutta voin jarruttaa diabeteksen puhkeamista.

Olen syönyt tänä kesänä paljon marjoja ja kolme jäätelöä. Sokeria en syö muuten tavallisesti missään muodossa eli nuo jäätelöt ovat kesän ainoat syömäni sokeriset jutut. Kävin eilen labrassa ja nyt tietenkin jännitän tuloksia.

Vierailija
6/6 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli diabetes vaikkei suvussa ole sitä kenelläkään, paitsi vähän kakkostyyppiä. Itse siis sairastuin aikuisiällä ykköstyyppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi