Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi tyhmää maksaa rotukissasta monta sataa?

Vierailija
01.08.2018 |

Tarkoituksenani olisi ostaa ensimmäiseksi kissakseni pyhä birma, joka on hintaluokkaltaan 500-1000. Näyttelykatit tonnin luokkaa, itse ottaisin ihan vain kaveriksi kotiin.

Olen kuitenkin saanut läheisiltä huudahduksia, että mitä ihmettä maksan niin paljon kissasta kun maatiaisia saa parilla kympillä, jopa ilmaiseksi!

Mulla on vain semmoinen mielikuva, että maatiaiskissasta ei juurikaan tiedä minkälainen persoona sieltä löytyy? Mulle on tärkeää, että kissa on ystävällinen ja sosiaalinen, ja tietääkseni birma on tällänen, ja toki nätti kuin mikä, maatiaiskissaa yhtään vähättelemättä.

Mielipiteitä? Kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kasvattajalta nuoren aikuisen pyhä birman (2 v.). Maksoin silti useita satasia mutta toisaalta säästin sterilointikulut. Kissan luonne oli siis jo tiedossa etukäteen ja kasvattaja osasi kuvata sen hyvin ja tiesin että se sopii hyvin meidän perheeseen. Täyden 10 kissa on ollutkin, terve , seurallinen mutta rauhallinen. Ei pelkää mitään ja pitää myös lapsista.

Vierailija
42/43 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin kasvattajalta nuoren aikuisen pyhä birman (2 v.). Maksoin silti useita satasia mutta toisaalta säästin sterilointikulut. Kissan luonne oli siis jo tiedossa etukäteen ja kasvattaja osasi kuvata sen hyvin ja tiesin että se sopii hyvin meidän perheeseen. Täyden 10 kissa on ollutkin, terve , seurallinen mutta rauhallinen. Ei pelkää mitään ja pitää myös lapsista.

Niin ja ikää tällä ihanalla ruskeatabbynaamioherralla on nyt 9 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut löytöeläinkodista otettuja maatiaisia. Ihanan luonteikkaita persoonia kaikki kun vertaa esim ystäväni rotukissoihin. Oma kokemukseni on, että rodulle ominaiset piirteet korostuvat ja ovat aika samanlaisia. Rotukissaa en itse ottaisi, niille on aina ottajia, vaan hieman periaatteena on tarjota koti kodittomalle. Ja tuo maatiaisten jakaminen ilmaiseksi tai parillakympillä pitäisi saada loppumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän