Shoppailin vähän liikaa kesällä..nyt yritän keksiä vuokranantajalle hyvää syytä miksi saisin maksaa vuokrani kuukauden myöhässä.
Minkä voisin sanoa syyksi.. onko ehdotuksia? Mulla lyö jotenkin pää nyt tyhjää.
Kommentit (37)
Vuokranantajaa ei kiinnosta hyvät/huonot syyt vaan ajallaan maksettava vuokra, koska asunnosta maksetaan ihan ajallaan myös yhtiövastike.
Siksi vuokra maksetaan aina ajallaan, niin kauan kuin se vuokra-asunto on käytössä ja luottotiedot kunnossa.
Vuokrananraja ei ole iskä/äiskä, jolta lainataan rahaa.
No otat puuttuvat vuokrarahat tietenkin säästöistä!
Juuri eilen nauroin makeasti, kun sain kuulla naapurin roskaväen muuttaneen (tai saaneen häädön) kahden kuukauden maksamattomien vuokrien takia. Mä niiiin arvasin sen :D Olivat juuri sen näköisiä että elämänhallintataidoissa pikkusen puutteita 😂
Mene panttiliikkeeseen ja pyydä sieltä laina. Otat pikavipin jonka maksat sitten seuraavasta palkasta/ isoisäsi hyväntahtoisella rahalahjalla.
Hanki aivot ja taskulaskin ja siirry käyttämään käteistä.
AINA maksetaan katto pään päälle, sen jälkeen kaikki muu.
Muuten tervemenoa asunnottomaksi luottotiedottomaksi luuseriksi.
Kuka tuhlaa joihinkin laukkuihin 600-900 euroa?
Ei järkeä päässä ollenkaan, täysi tuulitunneli.
”mutku mä haluun” ..
Jos vuokra ei näy tilillä 5.8., niin valitettavasti minun on ilmoitettava, että tarvitsen asunnon omaan käyttööni. Irtisanomisaika on 3 kk, koska olet asunut asunnossa alle vuoden. Toivottavasti sinulla on uusi asunto joulukuuksi.
Sillä vuokranantajalla voi olla lainaa siihen vuokra-asuntoon. Joten hän joutuu maksamaan vastikkeen ja lainanlyhennykset sillä sun vuokralla. Jos sinä et maksa vuokraasi, niin vuokranantaja maksaa ne kaikki omasta pussistaan. Voi olla aika tiukka paikka sinulla edessä.
Shoppaile itsesi ensi kerralla päiväkotiin hoitoon
Kyllä te rahanahneet rikkaat vuokranantajat joudatte vähän aikaa odottamaan niitä vuokrarahoja, ei se voi olla niin v....tun vakavaa. Niin kauan kun se uusi jääkaappi ja pakastin on hommaamatta ja ilmalämpöpumppu hankkimatta tähän s---tanan kuumaan koirankoppiin, niin kauan myös minä vitkastelen vuokrarahojen maksamisen kanssa. Ettäs tiiätte miltä tuntuu kun v...tuttaa!
S....atanan rikkaat asuntosijottajat, elätte toisten rahoilla herroiksi !!!
Vierailija kirjoitti:
Jos vuokra ei näy tilillä 5.8., niin valitettavasti minun on ilmoitettava, että tarvitsen asunnon omaan käyttööni. Irtisanomisaika on 3 kk, koska olet asunut asunnossa alle vuoden. Toivottavasti sinulla on uusi asunto joulukuuksi.
Tämä. Vuokranantajalla voi olla vaikka sukulaislapsella opinnot alkamassa paikkakunnalla, ja on mietitty tekosyytä vuokralaisen irtisanomiseen.
Vuokra maksetaan aina ajallaan, ensin. Aina!
Piensijoittaja kirjoitti:
Kerrot, että sinulle tuli kesän aikana yllättäviä menoja ja rahat ovat todella tiukalla. Kysyt ystävällisesti, että voisitko maksaa ensi kuussa kahden kuukauden vuokran.
Minun vuokralaiselleni on joskus käynyt noin ja jos asiasta on etukäteen kysytty, olen suostunut. Jos vuokra on vain jätetty maksmatta, olen soittanut ja uhannut häädöllä.
Ole siis itse aloitteellinen, niin saatat selvitä kiipelistä.
Laitonta toimintaa, häädöllä ei saa suoraan uhata, vaan ensin on annettava maksuhuomautus. Ja jos sitä ei maksa kohtuullisessa ajassa, saa sanoa vasta häädöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te rahanahneet rikkaat vuokranantajat joudatte vähän aikaa odottamaan niitä vuokrarahoja, ei se voi olla niin v....tun vakavaa. Niin kauan kun se uusi jääkaappi ja pakastin on hommaamatta ja ilmalämpöpumppu hankkimatta tähän s---tanan kuumaan koirankoppiin, niin kauan myös minä vitkastelen vuokrarahojen maksamisen kanssa. Ettäs tiiätte miltä tuntuu kun v...tuttaa!
S....atanan rikkaat asuntosijottajat, elätte toisten rahoilla herroiksi !!!
Mieti - joka kuukausi se rikas sijoittaja saa valtiolta 500 e vain siksi, että sinä suostut armollisesti asumaan siinä kämpässä! Sinähän olet kuin orja, jonka asumisella joku toinen tienaa. On se mahdottoman väärin.
onko sulla lemmikkiä? sano, että se sairasti ja jouduit maksamaan isot lääkärikulut
Osta oma koirankoppi niin ei tarvitse valittaa vuokranmaksusta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen nauroin makeasti, kun sain kuulla naapurin roskaväen muuttaneen (tai saaneen häädön) kahden kuukauden maksamattomien vuokrien takia. Mä niiiin arvasin sen :D Olivat juuri sen näköisiä että elämänhallintataidoissa pikkusen puutteita 😂
Mistäs kuulit että saivat häädön maksamattomien vuokrien takia? Kiinteistöltä? Mäkin kuulin että yhdet vuokralaiset saivat häädön mutta sen siis kirjaimellisesti ihan kuuli, eli kyseessä oli se häädön perussyy, häiriköinti ja öykkäröinti keskellä yötä lukuisia kertoja.
Piensijoittaja kirjoitti:
Kerrot, että sinulle tuli kesän aikana yllättäviä menoja ja rahat ovat todella tiukalla. Kysyt ystävällisesti, että voisitko maksaa ensi kuussa kahden kuukauden vuokran.
Minun vuokralaiselleni on joskus käynyt noin ja jos asiasta on etukäteen kysytty, olen suostunut. Jos vuokra on vain jätetty maksmatta, olen soittanut ja uhannut häädöllä.
Ole siis itse aloitteellinen, niin saatat selvitä kiipelistä.
Kannattaa tosiaan varoa tai voi tulla häätö 🤪 ja missäs sitten asutaan
Keksitty juttu kuten tuo uusi ketju "kauhutarionoita vuokranantajistakin".