Olen 28 v nainen, en koskaan seurustellut, ja luulen että loppuelämä menee samalla tavoin
En ole myöskään koskaan harrastanut seksiä. Kysyttävää???
Kommentit (22)
Saatat löytää vaikka 40 vuotiaana jonkun, joten ei peli vielä ole menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Noh, kysytään nyt vaikka sitten, että mitä ajatuksia tilanteesi sinussa herättää? Näin päällimmäisenä.
T. Samassa tilanteessa oleva N25 :D
Sellaisia ajatuksia, että olenkohan jotenkin outo ja välillä tulee mietittyä liikaa mitä muut ajattelee tilanteestani, esim. vanhempi siskoni on yrittänyt väkisin parittaa minua vaikka en ole edes halunnut
Vierailija kirjoitti:
Oletko amispölö?
Mikä??
Omasta tahdostasiko näin, vai mikä tilanteeseesi on johtanut?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi?
19,54 normaali paino
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi?
Oikeastiko meinaat että sillä on jotain merkitystä?
Tuonne kun uskaltaa öisille kaduille niin siellä vietäisiin jokainen naiseksi tunnistettava käsistä, jos naiset itse eivät toppuuttele.
Vierailija kirjoitti:
Omasta tahdostasiko näin, vai mikä tilanteeseesi on johtanut?
Omasta tahdosta kyllä, olen ollut aina vähän "erilainen" tosi itsenäinen, en ole tavannut ihmistä joka toisi jotain "lisää" elämääni mitä minulla jo nyt ei ole.
En oo minäkään seurustellut tai harrastanut seksiä. Kohti kolmekymppiä mennään.
-M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kysytään nyt vaikka sitten, että mitä ajatuksia tilanteesi sinussa herättää? Näin päällimmäisenä.
Sellaisia ajatuksia, että olenkohan jotenkin outo ja välillä tulee mietittyä liikaa mitä muut ajattelee tilanteestani, esim. vanhempi siskoni on yrittänyt väkisin parittaa minua vaikka en ole edes halunnut
Onhan (mahdollisesti) koko elämän kestävä seksittömyys ja parisuhteettomuus kieltämättä erikoista, kun koko väestöstä vain muutama prosentti päätyy "ikisinkkuna" hautaan, mutta ei se missään nimessä _väärä_ tapa elää ole tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi?
19,54 normaali paino
Hyvä. Se, että teet asiasta avauksen viittaa siihen, että koet tilanteesi ainakin jollain tasolla ongelmalliseksi. Onko näin, vai onko keskustelunhaluusi joku muu syy, mikä?
No jos asenne on tuo, varmasti niin käykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi?
19,54 normaali paino
Hyvä. Se, että teet asiasta avauksen viittaa siihen, että koet tilanteesi ainakin jollain tasolla ongelmalliseksi. Onko näin, vai onko keskustelunhaluusi joku muu syy, mikä?
En oikeastaan koe tilannettani ongelmalliseksi, mutta esimerkiksi joillekin tutuilleni se tuntuu joskus olevann suurikin ihmetyksen aihe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi?
19,54 normaali paino
En oikeastaan koe tilannettani ongelmalliseksi, mutta esimerkiksi joillekin tutuilleni se tuntuu joskus olevann suurikin ihmetyksen aihe
Ok. Onko sinulla seksuaalisia haluja, ts. masturboitko säännöllisesti?
oletko aseksuaali?
Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan.[1] Tästä huolimatta aseksuaalilla voi olla jopa voimakas sukuvietti (sex drive / libido). Hän voi kokea toisia henkilöitä kohtaan muunlaista vetovoimaa, esimerkiksi aistillista (halaamisen tms. kaipuu) tai romanttista vetovoimaa (rakkauden kaipuu). Vaikka aseksuaalilla ei ole seksuaalista kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen, hän voi olla silti kykenevä lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi?
19,54 normaali paino
Ok. Onko sinulla seksuaalisia haluja, ts. masturboitko säännöllisesti?
Ei :( Pitäisikö mennä lääkäriin??
Vierailija kirjoitti:
oletko aseksuaali?
Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan.[1] Tästä huolimatta aseksuaalilla voi olla jopa voimakas sukuvietti (sex drive / libido). Hän voi kokea toisia henkilöitä kohtaan muunlaista vetovoimaa, esimerkiksi aistillista (halaamisen tms. kaipuu) tai romanttista vetovoimaa (rakkauden kaipuu). Vaikka aseksuaalilla ei ole seksuaalista kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen, hän voi olla silti kykenevä lisääntymään.
Olen joskus kokenut romanttista, mutta en seksuaalista, :)
Tee aloite niin löydät miehen.
Ongelma ratkaistu.