Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valittaa kun ei tiedä mitä laittaa ruoaksi, mutta

Vierailija
01.08.2018 |

kun ehdotan jotain, niin ei kelpaa.
Mies halusi että tehdään ruokalista viikoksi. Minä tein, kun herra ei keksinyt mitään, mutta mikään niistä ruoista ei hänelle kelvannut.

Menee hermo kun yrittää ehdottaa kaikkea makaronilaatikon ja siskonmakkarakeiton väliltä ja mikään ei kelpaa. Aaaarrrgggghhh menee hermo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa itsellenne joku kotiin tilattava ruokakassi resepteineen, niin ei tarvitse enää miettiä. Anton&Anton, Sannan ruokakassi ja mitä näitä nyt on.

Vierailija
2/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä yksinkertaisen ihmisen ongelmat. Säälin sua. Sillä on liikaa mistä valita ja helppo elämä. Sen ei tarvitse kuin valita mitä mieli tekee kaikesta tästä valinnanilosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi laiskuuttaan valita valmiiksikeittyjä munia.

Vierailija
4/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi tilata kotiin stanan ruokakassin kun ei itse kykene sitä hakemaan. Menkää nyt joku suihkuunkin sen puolesta. Ettei sen tarvi.

Vierailija
5/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonpa mahtuu makaronilaatikon ja siskonmakkarakeiton väliin :D Laittaisin noi aika samaan kategoriaan.

Vierailija
6/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joi tilata kotiin stanan ruokakassin kun ei itse kykene sitä hakemaan. Menkää nyt joku suihkuunkin sen puolesta. Ettei sen tarvi.

Noiden ruokakassien idea on se, että ei tarvitse arpoa reseptien tai kaupassa käymisen kanssa. Saat kerralla viikon (tai monen päivän nyt haluatkaan) ruoat kotiin resepteineen, siinä säästyy aikaa ja ei tule ruokahävikkiä, kun reseptit on mietitty niin että kaikki ainekset käytetään.

Vierailija
7/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kiukutteli noin. Nykyään tekee omat ruokansa jos haluaa syödä.

Vierailija
8/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä makaronilaatikosta siskonmakkarakeittoon ei ole kauhean pitkä matka :D

Molemmat on (ihanaa) syys- tai talviruokaa, jotka tuskin näillä helteillä innostaa ketään. 

Entäs kantarelli- ja muut sieniruuat, erilaiset kalat + uudet perunat, kesäkeitto, tuoreet, kotimaiset juurekset uunissa + jotakin grillattua lihaa/ kalaa/ makkaraa, salaatit, joiden joukkoon sekoitetaan vaikka graavia lohta/ katkarapuja/ kypsää kanaa/ lihaa? Ylijääneistä keitetyistä perunoista ja kesäsipuleista tehty espanjalaistyylinen munakas? Siitä tulee kreikkalainen, jos mukaan lisää fetaa ja oliiveja :)

Pestopasta? 

Jälkiruuaksi tuoreita marjoja + nökäre turkkilaista jugurttia. 

Vierailija
9/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte jotain kiukuttelevia äijiä? Mä teen ruuaksi popcornia.