Shoppailin vähän liikaa kesällä..nyt yritän keksiä vuokranantajalle hyvää syytä miksi saisin maksaa vuokrani kuukauden myöhässä.
Minkä voisin sanoa syyksi.. onko ehdotuksia? Mulla lyö jotenkin pää nyt tyhjää.
Kommentit (37)
Ai että maksat kaksi vuokraa kerralla?
Täälläkin lyö pää tyhjää helteistä, muttei noin tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ku sillee et jää toi yks vuokra takautuvasti roikkumaan. Maksaisin sit joulukuussa kun saan isoisältä lahjaks taas rahaa.
ap
Jos olet mun vuokralainen, niin soita heti ja kerro asia niin kuin se on.
Tehdään niin, että maksat sekä elokuun että syyskuun vuokrat 5.9 + lisäksi 100 euroa. Selviät ihan ilman muita jälkiseuraamuksia. Soita heti, olen just nyt vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ku sillee et jää toi yks vuokra takautuvasti roikkumaan. Maksaisin sit joulukuussa kun saan isoisältä lahjaks taas rahaa.
ap
Ei ole mun vastaus! Ajattelin kylläkin maksaa puolentoista kuukauden vuokran kun ei kahteen ole kerralla varaa... ap
Kerrot, että sinulle tuli kesän aikana yllättäviä menoja ja rahat ovat todella tiukalla. Kysyt ystävällisesti, että voisitko maksaa ensi kuussa kahden kuukauden vuokran.
Minun vuokralaiselleni on joskus käynyt noin ja jos asiasta on etukäteen kysytty, olen suostunut. Jos vuokra on vain jätetty maksmatta, olen soittanut ja uhannut häädöllä.
Ole siis itse aloitteellinen, niin saatat selvitä kiipelistä.
Kuutonen tässä uudelleen.
Jos maksusi menee joulukuulle, maksat sitten 5.12 kaksi vuokraa kerralla + 400 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mun vuokralainen, niin soita heti ja kerro asia niin kuin se on.
Tehdään niin, että maksat sekä elokuun että syyskuun vuokrat 5.9 + lisäksi 100 euroa. Selviät ihan ilman muita jälkiseuraamuksia. Soita heti, olen just nyt vapaana.
Asutko millä paikkakunnalla...? ap
Ei se mitään syytä tarvitse. Sovi miten maksat takaisin, äläkä tee toiste.
Mulle kerran kävi niin, että työpaikka sössi palkanmaksun ja sain merkittävästi vähemmän rahaa kuin piti. Sovin vuokranantajan kanssa, että maksan vuokran, kun saan loput rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ole mun vastaus! Ajattelin kylläkin maksaa puolentoista kuukauden vuokran kun ei kahteen ole kerralla varaa... ap
No ethän sä silloin maksa kuukauden myöhässä. Jos maksat kahtena seuraavana 1,5kk vuokran niin maksat kaksi kuukautta myöhässä.
Nyt on elokuu ja maksaisit vuokrasi joulukuussa??? Oikeasti?
Ymmärrätkö, että vuokranantaja maksaa siitä asunnosta kulut joka kuukausi, se ei ole ilmaista.
Vuokranantaja saattaisi ehkä suistua, että maksaisit syyskuussa 2 kuukauden vuokrat + korot, mutta että 4kk myöhässä, en ottaisi edes ehdottaa.
Sinulla on ilmeisesti ongelmia arjen hallinnan kanssa, nyt lainaat jostain vuokrarahat tai myyt tavaraa, että saat vuokrarahat kasaan. Ja haet apua arjen hallintaasi.
Nyt olisi valaisevaa kuulla mitä ostit?
Miten tuo on mahdollista, ap? Etkö osaa yhteen- ja vähennyslaskua?
Vierailija kirjoitti:
Jos maksusi menee joulukuulle, maksat sitten 5.12 kaksi vuokraa kerralla + 400 euroa.
Mikä sadistinen kusipää säkin olet, pelottelet jotain ressukkaa täällä vaatimuksinesi? Etkö saa munaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No ethän sä silloin maksa kuukauden myöhässä. Jos maksat kahtena seuraavana 1,5kk vuokran niin maksat kaksi kuukautta myöhässä.
Aa no hit to kuten samoin että pää kä tyhjällä. Maksaisin kyitenkin jotain eli ihan kahta kuukautta se ei oo ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sadistinen kusipää säkin olet, pelottelet jotain ressukkaa täällä vaatimuksinesi? Etkö saa munaa?
ja jatkoksi: jos kuvittelet viestiväsi vuokralaisesi kanssa täällä -> skitsofrenia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on elokuu ja maksaisit vuokrasi joulukuussa??? Oikeasti?
Ymmärrätkö, että vuokranantaja maksaa siitä asunnosta kulut joka kuukausi, se ei ole ilmaista.
Vuokranantaja saattaisi ehkä suistua, että maksaisit syyskuussa 2 kuukauden vuokrat + korot, mutta että 4kk myöhässä, en ottaisi edes ehdottaa.Sinulla on ilmeisesti ongelmia arjen hallinnan kanssa, nyt lainaat jostain vuokrarahat tai myyt tavaraa, että saat vuokrarahat kasaan. Ja haet apua arjen hallintaasi.
Kyllä. En mä tässä nyt voi rahaksikaan muuttua. Rahat meni jo enkä mä voi noita laukkuja enää palauttaakaan. Myydä ei kannata, koska ovat kuitenkin "käytettyjä" vaikka käytännössä uusia.
ap
Tyhjää oot tainnu olla Jo pidempaan