Naapuri tekee hyvää keittoa, tuoksu harmittaa
Ei pyydä ikinä syömään, tahallaan löyhyttää. Varmasti tietää, että minulla vain ruisleipää.
Kommentit (18)
Kehtaanko mennä? Olis oivariiniäkin.
Ap
Keräsin pitkään rohkeutta, siistin oivariinin ja otin pentikin puisen voiveitsen, sulatin jälkiuunipala-paketin, mietin että kävisi keiton kanssa... ei avata :(
Ihan oikein sulle, kusinen köyhä. Tässä helteessä kelpaa jyrsiä jäistä ruisleipää, hikoilisit vaan keittolautasen äärellä ja sotkisit naapurin kattaukset.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle, kusinen köyhä. Tässä helteessä kelpaa jyrsiä jäistä ruisleipää, hikoilisit vaan keittolautasen äärellä ja sotkisit naapurin kattaukset.
Miksi lyöt lyötyä?
Tänään tuoksuu lettu. Ainekset olisi, mutta kettuja pitää syödä porukalla. :(
Oletko mun naapuri? Siskonmakkara keittoa meillä kiehuu iso kattilallinen :) syödään siitä varmaan 2-3 päivää, eikä maksa valmistus montaa euroa.
Ovikello soi äsken, en avannut, hernekeittoa tein.
Uskallatkin kitistä senkin kurjaliston rotta! Kenellekään ei ole sinulle velvollisuutta antaa mitään. Painu leipäjonoon siitä häiritsemästä kunnollista naapuriasi.
Ei ollut hernerokan haju, enkä uskon että siskonmakkarakaan, joku hirvikeitto tai sellainen. En tule sitäkään ikinä saamaan, kun suvun metsämies menehtyi.
Vierailija kirjoitti:
Uskallatkin kitistä senkin kurjaliston rotta! Kenellekään ei ole sinulle velvollisuutta antaa mitään. Painu leipäjonoon siitä häiritsemästä kunnollista naapuriasi.
Haista kakka, sinä difuksivm98
Pyydä keiton resepti siltä naapurilta
Jos olisit Martin Beckin niskatuettu naapuri, rimputtaisit jo ovikelloa.
Ei ne avaa, en saa ohjetta. Laitanko kirjeen?
Luulen että pihtaavat reseptiä.
Ja jos ei, niin ei täällä asu hirviä eikä minulla ole hirvenkaato-/aseenkantolupaa..
Hirvenlihaa saa kauppahallista tai pakastealtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lyöt lyötyä?
Tänään tuoksuu lettu. Ainekset olisi, mutta kettuja pitää syödä porukalla. :(
Käy pesulla niin ei tartte tuoksutella lettu levällään.
Onko keittoruoilla oma tuoksunsa? Vai mistä trolli tietää oven läpi, että keittoa tehdään? Kuuluuko loisketta?
Ootpa juntti suomalainen! Mene ovelle, sano että sulla tuoksuu täällä hyvä keitto, että saanko liittyä seuraan jos tuon ruisleivät???