Mies ei päästä irti
Olen tapaillut miestä johon olen palavasti rakastunut. Aina kun olen miehelle kertonut tunteistani niin hän ei oikein sano mitään. Vaihtaa aihetta tai vastaa jotain epämääräistä lyhyesti. Ei ole varattu.
Olen siis aina itse ottanut sen jälkeen etäisyyttä ja poistanut numeronkin puhelimesta mutta mies ottaa aina uudestaan yhteyttä enkä pääse hänestä yli. Antaa siimaa ja leikkii tunteillani. Miten saan tämän loppumaan? Pitääkö vaihtaa numeroa? Oli monta kuukautta väliä ettei miehestä kulunut ja aloin päästä irti ja tunteeni laantuivat kokonaan. Sitten alkoi taas se sama leikkiminen. Kuulostan varmasti idiootilta. En vaan voi mitään tunteilleni jotka ovat aina vaan vahvempia. Olen kaikki tunteeni kertonut. Olen sanonut ettei tästä tule mitään. Olen kysynyt miksi teet näin, ei halua puhua, muka jotain huonoja suhteita, mutta ei kerro sen tarkemmin. Olen taas koko aamun tuijotellut kännykkää että laittaisiko hän viestiä. Välillä olen itse kirjoittamassa mutta jätän lähettämättä. Perun jos puhelin piippaa ja viesti on kaverilta, eikä häneltä. Tiedostan että tämä ei ole normaalia mutta miten tästä pääsisi irti? Onko vertaistukea? Puhukaa järkeä tai mitä vaan. Sorrun aina hänen heittopussiksi. En ole vuosiin kiinnostunut kenestäkään muusta. Kävin joillain treffeillä mutta en kiinnostunut yhtään...
Kommentit (27)
Huomaako muut että joka päivä sama ongelma eri tarinalla höystettynä? Usko jo että roikut miehessä joka ei sinusta välitä ja se on sulle sanottu lukuisia kertoja eri tarinoiden vastauksissa.
Välttelevä kiintymyssuhde.
Vaikka mies jostain syystä alkaisi kanssasi suhteeseen, se suhde olisi täynnä ristiriitoja koska tuollainen mies haluaa aina vähemmän läheisyyttä kuin sinä.
On mahdollista myös kääntää asetelma nurin, niin että sinä välttelet ja mies seuraa perästä, mutta ei sekään ole hyvää yhdessäoloa.
Parempi on selvittää itselleen mitä haluaa puolisolta, kommunikoida se puolisoehdokkaalle, ja jos sitä ei saa (tai ei halua puolisolle antaa sitä mitä hän tarvitsee) niin ei kannata olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaako muut että joka päivä sama ongelma eri tarinalla höystettynä? Usko jo että roikut miehessä joka ei sinusta välitä ja se on sulle sanottu lukuisia kertoja eri tarinoiden vastauksissa.
Voitko laittaa linkin? En ole eri tarinoita kirjoittanut. Voisin kyllä lukea muiden kokemuksia.
Eiköhän sillä ollut taas riita tyttöystävän kanssa. Ottaa silloin suhun yhteyttä.
Lakkaa olemasta idiootti ja jätä se sika.
Luin näitä kommentteja. Just jotain tällaisia kaipasin kuulla. Kiitos!!
Oon kyllä noita ihan samoja hokenut itsekin itselleni. Ei vaan mene mun tyhmään kallooni.
Olen poistanut sen numeron mutta en pysty vastustamaan kiusausta kun hän laittaa viestiä. Kärsin tästä mutta kuitenkin kun olen joskus saanut häneltä sen vahvan tunteen niin kaipaan sitä enemmän kuin järjellä voi selittää. Olen ihan säälittävä kun haluan sitä miestä niin paljon. Hänellä on ihan varmasti ottajia jonoksi asti! En kenestäkään muusta ole tälleen kiinnostunut. Pääsisin yli jos hän ei ottaisi yhteyttä kun olen poistanut numeron. Pystyn itse olla ottamatta yhteyttä. Silloin kun hänestä ei kuulu mitään niin tiedän ettei hän kaipaa minua ja pääsen yli. Heti kun hän vähänkin antaa huomiota ja kysyy vaikka mitä kuuluu,niin minua viedään kin pässiä narussa. Silloin palaan niihin haaveisiini. En näe todellisuutta! Tajuan sen järjellä mutta menen tunteiden mukana.