Ketä kiinnostaa joku Sara Sieppi ja siepin tekemiset..
Oijoi nyt ihan ilman meikkiä (paitsi pohjat ja tekorpset ja au naturel huulari barbiaukolla) https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808012201108390_vd.shtml
Kommentit (16)
joka pv joku instauutinen näistä tyhjäpäistä eijsstas
ketä siellä toimittelee
Mua koska nappaan ton naisen heti ku kyllästyy Roopeliiniin. Tai ainaski unissani. Tuskin tällane perus duunari Jetrhomies tuon kaltaista naista kiinnostaa. Pitäs varmaa opetella laulaa ja soittaa jotain.. Tai muute vaa saada iso kasa rahaa ja muuta varallisuutta.
mitä nää muuta osaa kuin ottaa selfieitä? ja juontaa *sarkasmivaroitus*?
Vierailija kirjoitti:
Mua koska nappaan ton naisen heti ku kyllästyy Roopeliiniin. Tai ainaski unissani. Tuskin tällane perus duunari Jetrhomies tuon kaltaista naista kiinnostaa. Pitäs varmaa opetella laulaa ja soittaa jotain.. Tai muute vaa saada iso kasa rahaa ja muuta varallisuutta.
2 tyhjäpäätä on hyvä yhdistelmä. go for it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 tyhjäpäätä on hyvä yhdistelmä. go for it.
Näytä mulle ykski ylipainone ei komea perusduunari jolla on sutjakka missin mitat ja yleisesti häikäisevän kauniiksi luonnehdittu nainen kainalossa.
Jos tykkää pitää meikkipussin kiinni, niin miksi sitten availee sitä?! Ripset on vaivautunut taivuttamaan kuitenkin.
ei kiinnost
tyhjä katse
tyhjäpää