Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekee mieli vierasta vaikka suhteessa kaikki hyvin

Vierailija
01.08.2018 |

Olen 40v mies. Minun tekee mieli vierasta kokoajan. Varsinkin näin kesällä kun naiset on vähissä vaatteissa. Kotona on silti kaikki hyvin ja en halua vaimoani satuttaa, koska rakastan häntä. Meillä on kotona seksiäkin ja se on hyvää. Miksi siis haaveilen kokoajan toisista? Jos tulee tilaisuus niin on vaikea sanoa ei, onneksi niitä ei minulle pilvin pimein tule. Minä en ymmärrä miksi seksistä on tehty niin pyhä asia että sitä saa harrastaa vain oman puolison kanssa? Minä voisin rakastaa toista ja harrastaa seksiä välillä muidenkin kanssa. Mutta tämän estää se etten halua satuttaa vaimoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, mitä olette asiasta kotona sopineet.

Itse olen monesti kysynyt, saanko hoitaa seksin muualla kun kotoa ei saa, mutta ei.

Joillain toimii avoin suhde, googlaa. N

Vierailija
2/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan normaalia, että tekee mieli. Itse tein niin, että hankin kokemukset ennen nykyistä suhdetta.

Nyt parisuhteessa on helppo sanoa ei houkutuksille, kun muistaa miten epätyydyttävää se paneskelu random-tyyppien kanssa oli. Saihan sillä paineet pois, mutta ei paljon muuta. 

Jos seksi on nyt hyvää kotona, niin millä todennäköisyydellä saat parempaa joltain muulta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et tee asian eteen mitään, oksettavaa.

Vierailija
4/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat vierasta ihan yhtä paljon kuin miehetkin, ihminen on luonnostaan moniavioinen. Kysy vaimolta, kiinnostaako häntä tilapäinen avoin suhde? Ehkä kiinnostaakin ja hän pohtii ihan samaa. Ellei, niin älä ala pettää yksiåuolisesti tai tuhoat nykyisen suhteesi. Minä ehdotin miehelleni, mutta hän ei suostunit, joten panen vieraita miehiä toistaiseksi mielikuvissani.

Vierailija
5/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et tee asian eteen mitään, oksettavaa.

Miten tämä voi oksettaa? Kaikilla on haluja. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.

Vierailija
6/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat vierasta ihan yhtä paljon kuin miehetkin, ihminen on luonnostaan moniavioinen. Kysy vaimolta, kiinnostaako häntä tilapäinen avoin suhde? Ehkä kiinnostaakin ja hän pohtii ihan samaa. Ellei, niin älä ala pettää yksiåuolisesti tai tuhoat nykyisen suhteesi. Minä ehdotin miehelleni, mutta hän ei suostunit, joten panen vieraita miehiä toistaiseksi mielikuvissani.

Olen joskus miettinyt jos kysyisin. Se vaan on todella vaikeaa tehdä niin ettei herkkä ihminen loukkaannu. Ja oikeastaan jo tiedän että ei se järjestely onnistu, hän on niin mustasukkainen.

Vierailija
7/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä lisäpiristystä omaan seksielämään?

Vierailija
8/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun minun kirjoittamaa tekstiä, vastakkaisesta sukupuolesta tosin t:N25