Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa olla 27 vuotias sinkku?

Vierailija
01.08.2018 |

Niin :..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on olla eron kokenut työtön yh

Vierailija
2/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. Sinkkuudessa ei ole mitään noloa, minkään ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ainakaan miehillä. Paras ikäkausi on 28-35v, jolloin kaikki koulutetut ja YH:t hakee sinusta elättäjää muksuilleen.

Vierailija
5/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kertoo ettet kelpaa kenellekkään. T. 30 v nainen, ikisinkku

Vierailija
6/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pikkuisen noloa se on 35-vuotiaana. Sen jälkeen taas lakkaa olemasta noloa.

Vierailija
7/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on ollut paljon kiinostuneita ja on antanut itse pakkeja?

Vierailija
8/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestas.

Vierailija
9/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oumaigaad ihan tosi noloo!!!! Nopeesti kihloihin ja äkkii!!!!!!!

Vierailija
10/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kelpaa kenellekään"??? No aika moni on ottanut sen ekan kelle on kelvannut...pitäisi olla vähän kovemmat kriteerit.

Vierailija
11/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei olla kaikki samanlaisia eikä kaikkia kiinnosta parisuhteilla.

Vierailija
12/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolompaa on olla eron kokenut työtön yh

Eikä tuokaan ole erityisen noloa. - Vai oliko sinulla tarjota välittömästi mielekästä työtä? - Ja yksinhuoltajaksi taas voi päätyä vähintään yhtä monesta syystä kuin on yksinhuoltajaa....

Minulla itselläni ei tosin ole lapsia eikä avioliittoa saati avoliittoa omassa henkilöhistoriassani.

Varmaan jonkun mielestä tämäkin on noloa.

T. Jo ylu 30 vuotias sinkku.

Vierailija
13/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa kenellekään?

Itse olen kyllä yli 30 vuotias sinmies, enkä ajattele, että sinkkuuteni johtuisi vain siitä, että en kelpaisi kenellekään. Kuka oikeasti hlauua parisuhteeseen, jossa toinen tekee selväksi, että joo olen, tai voin olla sun kans, niinku parisuhteessa, kun en ny ketään muutakaan saa, eikä kukaan muu huoli mua.

Toisaalta mikä minä sanomaan kun mielestäni sinkkuna voin tai ainakin toistaiseksi olen voinut elää oikein hyää ja monin tavoin antoisaa ja erinomaisen tyydyttävää elämää. Toki minullakin on ja on ollut hetkiä, jolloin olen kaihonnut ja haaveksinu oman kumppanin löytämisestä ja kohtaamisesta. Mutta ei kumppanin löytämine tai saaminen ole mikään sellainen asia itselleni, että sitä varten jaksaisin käyttää mahdottomasti energiaa ja aikaa. 

Vierailija
14/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olen 32-vuotias sinkku ja nautin elämästä. Se on ihanaa. Enkä edes "harrastele" suhteita kuten jotkut ihmiset tekevät. Urheilen ja vietän kaiken vapaa-aikani luonnossa. Mahtavaa kun ei tarvitse olla kännykkä kädessä ja tilittää jokaista menoa toiselle ihmiselle. Saa vain olla ja käyttää omaa aikaansa. Ja olen nainen, jos olisin sanonut olevani mies feministit olisivat hyökänneet kimppuun. 

Vierailija
15/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Olen 32-vuotias sinkku ja nautin elämästä. Se on ihanaa. Enkä edes "harrastele" suhteita kuten jotkut ihmiset tekevät. Urheilen ja vietän kaiken vapaa-aikani luonnossa. Mahtavaa kun ei tarvitse olla kännykkä kädessä ja tilittää jokaista menoa toiselle ihmiselle. Saa vain olla ja käyttää omaa aikaansa. Ja olen nainen, jos olisin sanonut olevani mies feministit olisivat hyökänneet kimppuun. 

"Ja olen nainen, jos olisin sanonut olevani mies feministit olisivat hyökänneet kimppuun."

Häh, miksi ihmeessä olisivat? Eihän tuossa kuvauksessa ole mitään pahaa oli sukupuoli mikä tahansa. Varsinkaan, jos et miehenäkään olisi "harrastellut suhteita" (ja esim. juksuttanut parisuhteeseen haluavia naisia), niin miksipä suuttua ":D".

Vierailija
16/16 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi