Raskaana ja en tiedä kuka on isä
Tuolle ajalle mahtuu kahdeksan eri miestä jonka kanssa olen harrastanut seksiä, kaikkien kanssa käytetty kondomia mutta nähtävästi joku on pettänyt.
Abortin teen kyllä, ei haluta mieheni kanssa lisää lapsia.
Tekeekö yksityiset abortteja?
Kommentit (37)
Itselläni sama tilanne. En kyllä noin monen kanssa ole ollut, mutta kauhistuttaa tämä tilanne.
Onpa sulla ollut hiljaista seksirintamalla. Taidat olla jotenkin epähaluttava yksilö, kun miehesi lisäksi vain kahdeksan kanssa olet ollut.
Meillä on vapaa suhde joten irtosuhteita tulee silloin tällöin harrastettua. :) Nyt en kuitenkaan kysynyt olenko palstamammojen mielestä "classy" vaan kysyin tekeekö yksityiset abortteja. Julkisella saa yleensä aina niin huonoa palvelua. -ap
asennuslauta kirjoitti:
Onpa sulla ollut hiljaista seksirintamalla. Taidat olla jotenkin epähaluttava yksilö, kun miehesi lisäksi vain kahdeksan kanssa olet ollut.
Nojaa, pääasia varmaan että itse olen tyytyväinen seksielämääni. :) -ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vapaa suhde joten irtosuhteita tulee silloin tällöin harrastettua. :) Nyt en kuitenkaan kysynyt olenko palstamammojen mielestä "classy" vaan kysyin tekeekö yksityiset abortteja. Julkisella saa yleensä aina niin huonoa palvelua. -ap
Monesko abortti tämä on sulle?
Ja tuota yksityisen mahdollisesti tekemää aborttia et sitten osaa googlata vaan täytyi tänne avautua. Tosi uskottavaa.
Juu ihan varmasti. Eikö miesasiamiehillä ole mitään ei-internetiin liittyvää kesätekemistä?
Mä haluan vaihtaa seksielämäni AP:n kanssa.
nimim. seksiä viimeksi 2015
Vierailija kirjoitti:
Juu ihan varmasti. Eikö miesasiamiehillä ole mitään ei-internetiin liittyvää kesätekemistä?
Ei, kun masturbointi kielletty peniksen märkäruven takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen, tulin raiskauksesta raskaaksi 14 vuotiaana jolloin tein abortin. Nyt lähes 20 vuotta myöhemmin teen tämän abortin. Oliko kysymykselläsi jokin järkevä tarkoitusperä? -ap
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan vaihtaa seksielämäni AP:n kanssa.
nimim. seksiä viimeksi 2015
Ei miuta kuin tinder laulamaan :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen, tulin raiskauksesta raskaaksi 14 vuotiaana jolloin tein abortin. Nyt lähes 20 vuotta myöhemmin teen tämän abortin. Oliko kysymykselläsi jokin järkevä tarkoitusperä? -ap
Kohta "Julkisella saa yleensä aina niin huonoa palvelua" antaa ymmärtää, että vähän yleisempikin harrastus kyseessä. Ehdottaisin kyllä vähän luotettavamaa ehkäisyä, esim. sterilisaatioa tai edes pillerit, jos noin laaja kumppanikunta on.
No mulla on vain kolme vaihtoehtoa. Isä on se, jolla on eniten massia.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama tilanne. En kyllä noin monen kanssa ole ollut, mutta kauhistuttaa tämä tilanne.
Aikuiset ihmiset paneskelee salaa ja lopputuloksena murhataan syytön ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta "Julkisella saa yleensä aina niin huonoa palvelua" antaa ymmärtää, että vähän yleisempikin harrastus kyseessä. Ehdottaisin kyllä vähän luotettavamaa ehkäisyä, esim. sterilisaatioa tai edes pillerit, jos noin laaja kumppanikunta on.
Tarkoitin yleensä julkisella saatavaa palvelua, menipä sinne sitten pitkittyneen flunssan tai kummallisen luomen takia. Sun oma ajatusmaailmasi vaan käänsi sen noin.
Minulle ei sovi sairauden vuoksi mikään hormonallinen ehkäisy eikä kuparikierukka sopinut muuten. Sillä mennään mitä on annettu. :) Sterilointi on niin lopullinen toimenpide etten sitä vielä tahdo.
-ap
Classy!