Rehellinen mielipiteesi tästä suomalaisen naisartistin kuvasta?
Itse sanoisin, että 15 kg meikkiä on liikaa, hiusraja pakenee otsalta ja ohimoilta. Myös suu ja huulet luonnostaan niin isot ettei olisi ehkä kannattanut täytteitä noin paljoa laittaa. Voitte toki kehua ja olla eri mieltä.
https://www.instagram.com/p/BlyD2diF6uD/?taken-by=janna
Kommentit (20)
Noita Kardashian-klooneja nyt on joka paikassa. Ei erotu massasta. Meikit tekee liian kovan ilmeen.
Tuo nainen olisi varmaankin aika järkyttävä ilmestys saunapuhtaana...
Kasvojen luusto omituinen. Hevimiehet varmaan tykkää.
Meikkiä liikaa mutta silti kaunis.
Voitteko lopettaa tällaisen pelleilyn?
Mielestäni ei ole kaunis. Aivan liian iso suu ja liikaa meikkiä jotta voisi edes arvailla miltä oikeasti näyttää.
Mun mielestäni jotenkin miesmäinen. Jykeviä piirteitä, kuin kirveellä veistetty.
Olis tosi nätti transu-mies.
Noin raskaasta meikistä en tykkää, mutta muuten ihan kaunis. Huulitäytteistä en osaa sanoa, mutta ei nuo pahalta ainakaan näytä.
Vierailija kirjoitti:
Kun julkisuuteen itseään väkisin tyrkyttävä ihminen tyrkyttää kuviaan arvosteltavaksi, niitä saa arvostella. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Ei ole yhtään mun makuun, liian iso suuvärkki.
Hän on laulaja, ei malli. Jos täytyy arvostella niin antakaa rakentavaa kritiikkiä äänestä, ei ulkonäöstä. Janna, olet kaunis.
Oonkohan outo, kun oon aina pitänyt Jannaa ihan kauniina 🤔 Huuletkin näyttävät mielestäni sopusuhtaisilta. Meikkiä hän selvästi tykkää käyttää, mutta ruma hän ei kyllä missään nimessä ole.
Olen aina ollut sitä mieltä, että
a) Jannalla on kaunis kroppa
b) Jannalla on hevosmainen kolho naama jota eivät meikitkään pelasta
c) Janna laulaa epävireisesti ja pahasti nenään honottaen eikä sanoista saa selvää
d) Sisäinen rumuus Jannalla on niin suuri ettei siinä kaunis kroppakaan auta
Liian iso suu? :D Kylläpä teidän vihaajien pitää vetää tikusta asiaa, kun haluatte vihata, muttei oikein löydy, millä lyödä. Janna on kaikinpuolin kaunis. Ketju ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun julkisuuteen itseään väkisin tyrkyttävä ihminen tyrkyttää kuviaan arvosteltavaksi, niitä saa arvostella. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Ajattelin linkata kuvahaun "ugly woman" tuloksiin, mutta itselleni tuli jo tunne, että näen painajaisia ensi yönä. Olette säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Liian iso suu? :D Kylläpä teidän vihaajien pitää vetää tikusta asiaa, kun haluatte vihata, muttei oikein löydy, millä lyödä. Janna on kaikinpuolin kaunis. Ketju ilmiannettu.
Sinä se jaksat ylistää Jannaa ja samalla taas toisessa ketjussa solvaat Jenni Vartiaista. Olet ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, liian iso suu, huulet ja hampaat.
Jannalla on aina ollut tuollainen Klingon-otsa.
Mutta hän on omalla jannamaisella tavallaan ihan hyvännäköinen.
M