Säälittää suomalaiset ihmiset jotka joutuvat työnsä puolesta asumaan jossain Kiinan suurkaupungissa
Varmaan helvetillisiä paikkoja. Lisäksi säälittää ihmiset jotka työnsä puolesta koko ajan matkustavat Kiinan ja Suomen väliä.
Kommentit (7)
Semmoista se on! Mua taas säälittää ne, jotka joutuvat asumaan suomalaisessa pikkukaupungissa.
Niin. Onhan siellä kyllä todella saasteinen ilma. Useimmat ihmiset käyttävät siellä hengityssuojaimia.
Olen muuten melko usein nähnyt Suomessakin aasialaisilla ihmisillä hengityssuojaimia. Miksiköhän? Ei täällä, maailman puhtaimpaan kuuluvan ilmanalan maassa tarvitse käyttää sellaisia. Vai ovatko vain tottuneet kotimaassaan sitä niin rutiinilla pukemaan, että se sen vuoksi jää päälle täälläkin?
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on! Mua taas säälittää ne, jotka joutuvat asumaan suomalaisessa pikkukaupungissa.
Suomalaisissa pikkukaupungeissa ja keskikokoisissakin, joissa kaikissa on tori ja kaikki talot kaikilla toreilla on saman näköisiä 60-70 -luvun kolhoositaloja, elementeistä koottuja. Esim. jollain Porilla, Mikkelillä ja Lahdella ei ole mitään eroa paitsi nimi. Muuten kaikki sitä samaa rumuutta ja tylsyyttä.
Kiina tulee kohta Suomeen rytinällä. Omistuspohja on luotu jo. Lisäksi suomalaiset miehet pitävät aasialaisista naisista eli myös lapset tulevaisuudessa ovat tummatukkaisia ja tummasilmäisiä.
Monet aasialaiset käyttävät hengityssuojaa ihan hygieniasyistä esim. kun ovat itse sairaana.
Mua säälittää jossain kuumalla keinotekoisella aavikolla työn vuoksi asuvat. Myyvät tietotaitonsa kyseenalaisille valtioille. En tiedä kumpi olisi pahempaa, tuo vai olla työttömänä Suomessa.
0/5