Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten pakkoliittäminen sukupuoleen loptettava! Lapsen saatava vapaasti valita täyttäessään 18 vuotta!

Vierailija
31.07.2018 |

!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe

Vierailija
2/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen sukupuoleltaan taisteluhelikopteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea niin päästään naisten yhteiskunnallisesta tallomisesta kun kaikki lakkaavat olemasta naisia ja ryhtyvät miehiksi, nousee palkkakin vihdoin!

Vierailija
4/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielisairas.

Vierailija
5/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasta 18-vuotiaana? Antaa lasten olla mitä ovat jo lapsina.

Vierailija
6/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö. Tiedän aivan päivänselvästi olevani sukupuoleltani nainen. Menee aivan uskomattomaksi jo tämä sukupuolipelleily.

N16

Vierailija
7/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä. Mä oon sukupuoleltani kalalokki ja jos vanhemmait ois saanut määrittää sen, niin ne olis valinneet mustekalan. Ajatella kuinka vaikeeta mulla ois, jos mut ois kasvatettu mustekalaks ku oon oikeesti kalalokki. Tosin mun sukupuolikokemus on oikeesti hieman häilyvä, että töisiinaan koen olevani merikotka ja toisinaan hyttynen.

Vierailija
8/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa! Ja tämä koskee kaikkea muutakin. Esimerkiksi äidinkieli on voitava valita ihan vapaasti, vauvoille pitää hankkia kaikkia maailman kieliä kuultavaksi, joista hän sitten myöhemminn poimii sen mikä tuntuu itsestä parhaalta! Vanhempien ja muun maailman on sitten vaan puhuttava sitä, minkä lapsi sille mahtaa, että tuntee olevansa kiinankielinen! 

Vierailija
9/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pakkoliittämistä kun katsotaan että pippelin omaavat ovat poikia ja pimpilliset tyttöjä.

Vierailija
10/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa! Ja tämä koskee kaikkea muutakin. Esimerkiksi äidinkieli on voitava valita ihan vapaasti, vauvoille pitää hankkia kaikkia maailman kieliä kuultavaksi, joista hän sitten myöhemminn poimii sen mikä tuntuu itsestä parhaalta! Vanhempien ja muun maailman on sitten vaan puhuttava sitä, minkä lapsi sille mahtaa, että tuntee olevansa kiinankielinen! 

Iso peukku tälle. Mut on kasvatettu suomenkieliseksi vaiks sisimmältäni koen olevani latinankielinen, että on kyllä ollut raskasta.

Vierailija
11/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pakkoliittämistä kun katsotaan että pippelin omaavat ovat poikia ja pimpilliset tyttöjä.

Mutta sä, että näe mun sieluun. Sä et tiedä, miltä musta TUNTUU. Mä sitten vihaan tollasta lokeroimista.

Vierailija
12/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt että jotkut haluavat olla koiria. Wuf wuf ja hau hau. Pitää ymmärtää.

Vierailija
13/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne, joiden pippeleistä puuttuu esinahka, ovat juutalaisia tai muslimeja?

Vierailija
14/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne, joiden pippeleistä puuttuu esinahka, ovat juutalaisia tai muslimeja?

Ne pojat joiden pippeleistä puuttuu esinahka, vanhemmat pitäisi laittaa vankilaan lasten sukupuolielinten silpomisesta, ihmisoikeuksien loukkaamisesta ja rikoksista ihmisyyttä vastaan.

Vierailija
15/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää sukupuolijutut voi olla joillekin edelleen niin vaikeita ymmärtää? Miten yks aihe voi aiheuttaa jatkuvasti näin paljon hämminkiä ja keskustelua? Uskomatonta, vuosi on 2018.

Vierailija
16/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te nyt näin surkeaan lankea?!?

Vierailija
17/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te nyt näin surkeaan lankea?!?

Mä lankean ainoastaan surkeisiin. Miksi ei siis tähänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi