Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, jos ei ole vakuutusta tuolla 😞. Minä luulen myös, että velkarahalla on pyöritetty, mutta onhan siinä ollut kolme maksajaa enemmän: J, M ja C. , Ja varmaan niiden varaan on laskettu. K ja R ovat luottaneet, että pysyvät mukana niin kuin Meri on ollut, ja kuvitelleet, että se riittää muillekin. Ilmankos Kody alkaa olla aika sekopäinen, kun raha-asiat sakkaa. Eikä oikein näytä, että R tekee asian eteen mitään. Mielenkiintoista olis tietää, mitä sillä 92 dollarilla saa, mutta en todellakaan halua rahoittaa tuota perhettä 😃.
Jossain oli juttua, että Robynilla olisi ongelmia kilpirauhasen kanssa, ja sen kaula on outo. En itse huomannut, enkä ole nähnyt, että K ja R olisivat tästä kertoneet.
Robynhan on yrittänyt pitää Merin kuvioissa. "Just hang on...". Ja Kody yritti sanoa Christinelle, että eikö sulle tämä voisi riittää, kun eihän mulla ole Merinkaan kanssa mitään. Ne kaksi kiipijää ovat tehneet kaikkensa pitääkseen muut rahantuojat perheessä. Kodylla vain napsahti lopullisesti, kun meni sanomaan kameralle, että hänen puolestaan Meri voisi hankkia uuden miehen.
Odotan innolla seuraavaa kautta ja lisätietoja siitä, miten Janellen ja Merin lähtö saa alkunsa. Mulla on teoria, että he ovat viime keväänä ilmoittaneet Kodylle ja Robynille lähtevänsä. Ja siksi Kody ja Robyn ovat toukokuussa 2022 perustaneet oman osakeyhtiön, kun loputkin rouvat ovat sanoneet, etteivät hyväksy enää TLC:n yhteisliksaa mihinkään yhteistilille.
Gwendlyn Brown sanoi, että on ihan manipulointia, että Kody tietää, että ei halua suhdetta Merin kanssa, mutta ei sano sitä suoraan, vaan antaa toisen olettaa, että jotain voisi vielä kehittyä. Vetoaa siihen, ettå mies ei koskaan moniavioisessa liitossa pyydä vaimoa lähtemään. Mutta jos he eivät ole harjoittaneet uskontoaan vuosiin! Onneksi Meri nyt sai tietää mitä Kody ajattelee, ja otti ohjat omiin käsiinsä.
Robyn sanoi jossain, että Christinen lähtö tuli aivan yllätyksenä, ei ollut odottanut sitä. Ja sitten yhdessä toisessa pätkässä sanoi Merille, että Christine on puhunut pitkään lähdöstä ja siitä ettei ole onnellinen..pientä ristiriitaa..
Se taisi olla se "veitsi munuaisiin" -keskustelu Christinen katoksessa. Robyn jotenkin sekosi ja yritti väittää, että kaikkihan oli hyvin Vegasissa ja suorastaan väitti Christinea valehtelijaksi Muut olivat aivan kysymysmerkkinä ja jopa Meri sanoi (myöhemmin kuvatussa sohvahaastattelussa, koska eihän hän mitään sano kenellekään varsinaisissa kuvauksissa), että Robyn taisi nyt hieman sekoittaa asioita...
Mäkin olen katsonut Gwenin videoita. Gwen osaa kertoa asioista selkeästi, vouhottamatta ja hän suunnilleen on vahvistanut kaiken sen, mitä katsojat ovat arvelleet. Esim. ettei Kodylla ole läheisiä välejä kenenkään lapsista kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt se Kody on vihjaillut jossain, että Christine on aloittanut uuden suhteen aivan liian nopeasti. On vihainen, että uusi miesystävä on jo nyt tavannut lapset ja lapsenlapset. Lisäksi Kody on kuulemma sanonut, että uusi miesystävä käyttää Christineä vain hyväkseen, haluaa julkisuutta yritykselleen ja itselleen.
Tämä oli vain tuolla fanien ilmituomaa. En löytänyt, että missä lähteessä Kody on nämä asiat sitten varsinaisesti tuonut esiin. Mutta sitä en tiedä, että miten nopeasti Christina on edennyt, on tosiaan jo 2021 lähtenyt, että onhan tässä aikaa vierähtänyt. Ironista on vihjailla, että käyttää hyväksi julkisuuden/rahan vuoksi, kun eikö K ja R just tehneet sitä itse. Toivotaan siis, että K on väärässä, ja pitää mölyt mahassaan, ja on vain katkeroituneen ja mustasukkaisen miehen purkautumista. Christine jos kuka on onnensa ansainnut, ja toivottavasti J:n saa rahansa, edes osan.
Tässä oli hauska kohta tuo kuinka Kodyn mielestä uusi miesystävä käyttää Christinaa hyväkseen ja haluaa julkisuutta. Mitähän Kody itse on halunnut? Ettei vaan julkisuutta ja käyttää C:tä omien etujen ajamiseen.
Kody ei ole tainnut ymmärtää pitää yhteyksiä aikuisiin lapsiin ja välit viilenneet. Ja ties vaikka vaatisi että äiteihin ei saisi pitää välejä jos haluaa olla Kodyn suosiossa. Olisihan Janellekin pitänyt heivata pojat ja valita vain ja ainoastaan Kody...
Robynin ex-miehen sukulaiset ja myös Robynin omat sukulaiset paljastivat Robynin menneisyydestä kuinka sen rahankäyttö oli aivan holtitonta, se hankki "tonneittain" luottokortteja, piilotteli kaikkea ostamaansa mieheltään joka teki ahkerasti töitä mutta sen palkka ei riittänyt Robynin tuhlailevaan elämäntapaan.
Lopulta iso joukko sen miehen ja Robynin perheistä keräsi avustusrahaa että he selviäisivät näistä Robynin tekemistä luottokorttiveloista, niin Robyn oli nämäkin rahat shoppaillut suurin piirtein päivässä parissa. Sehän tuli Brownien perheeseen useiden kymmenien tuhansien velat niskassaan.
Samaten he paljastivat kuinka Robyn oli ollut aina hyvin pakkomielteinen päästä tosi-tv tähdeksi.
Hän kuuli (mormonipiirit sillai pienet) että tästä Brownin perheestä ollaan suunnittelemassa tosi-tv sarjaa, ja otti kolme lastaan ja muutti ja lähti samantien viettelemään Kodya joka onnistuikin paremmin kun hyvin.
Siinä vaiheessa koko muu perhe(Brownit) ei ollut tästä sarjan teosta vielä kovin innoissaan mutta Robyn sai ilmeisesti Kodyn innostumaan(rahaa tulossa paljon) ja sitä myötä muiden vaimojen sitten suostuttava, tosin varmasti heitäkin kiehtoi ne melko suuret rahat.
Kaikki ne Robynin naaman vääntelyt "vaikeasta liitosta" oli pelkkää bullshittiä, Robyn oli itse se perheen hyväksikäyttäjä, valehtelija ja huono puoliso.
Häikäilemätön ja umpivalehtelija Robyn onnistui kaikissa tavoitteissaan, nyt sitten tulevaisuuden ongelma on edelleen se rahoitus, mistä lisää hirveitä rahasummia Robynille?
Rodyn on käärme joka tuli ja tuhosi koko perheen. Tosin Kodyn olisi pitänyt olla se mies ja perheen pää josta se aina saarnaa. Mutta ukko vaan sekosi lopullisesti.
Kody tuskin pystyy edes itselleen myöntämään että hän itse ja Robyn pilasivat kaiken. Syyttää muita vaimoja ja lapsia ja kiukuttelee.
Miksihän USA:ssa tuo hamstraus tai velaksi eläminen on niin yleinen ongelma? Saako siellä luottokortteja helpommin?
Mua ärsyttää eniten Robynin tulossa perheeseen se, että kun sarjaa jo kuvattiin ekalla kaudella, Christine teki henkilökohtaisen konkurssin (eli liittyi Janellen, Merin ja Kodyn joukkoon). Oli edelleen ruokakupongeilla, kun jo kuvattiin. Toisin sanoen, perheellä ei ollut varaa edes omiensa elämiseen kun Robyn tuli kuvioihin. Robyn lopetti työnsä alkaessaan seurustella Kodyn kanssa ja hänen elantonsa tuli Brownien maksettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän USA:ssa tuo hamstraus tai velaksi eläminen on niin yleinen ongelma? Saako siellä luottokortteja helpommin?
Usassa menee vähän eri päin mitä täällä. Siellä pitää olla niin sanotusti hyvä luottohistoria, että saat myöhemmin lisää luottoja/lainoja.
En ihan tarkkaan tunne systeemiä, mutta jossain realitysarjassa (ehkä Pienten perhe) asiaa pikkuisen avattiin. Haluttiin että lapsi ostaa mahdollisimman pian omiin nimiin auton (osamaksulla) ja siitä kertyy sitten "positiivista luottohistoriaa".
Täällähän on tavallaan "huono" asia jos on ns. elänyt koko ajan velaksi, mutta Usassa ja se että ostaa "kaiken" luottokortilla JA toki sitten myös lyhentää ne velat.
Ja toki tuolla,ongelmiin joutuu siinä missä täälläkin jos maksuja ei lyhennä, mutta systeemi toimii vähän eri lailla.
Ehkä tiivistettynä niin, että täällä pidetään ansiona sitä että maksaa käteisellä, Usassa taas luottokortilla/osamaksulla ja sitten ansio on se, että on onnistunut maksamaan ne velkansa.
Ilmeisesti ensin pitää olla vaikka 5000 laina minkä maksaa pois, jamsitten saa 10K lainan, ja tuon maksettua esim. 25K lainan jne. Jos suoraa hakee talolainaa 200K vaikeampi saada kun ei ole sitä positiivista luottohistoriaa.
Minä ymmärsin, että Robynilla olisi ollut luottokortteja eri nimillä, siis käyttänyt tyttönimeään lisäksi. En tiedä, onko tuo sitten mahdollista tuolla Usassa. Mutta onhan Suomessakin paljon pikavippiyrityksiä, joissa ei paljon kysellä. Ja voihan täälläkin olla useammasta pankista luottokortti.
Olisi kiva nähdä ihan niitä alkupään jaksoja uudelleen. Varmaan aivan eri silmillä nyt katselisi. Muistan vain, että tiiviimmin asuivat ja vaatimattomasti. Nythän Robynillakin on se hulppea talo. Kuinka paljon neliöitä lienee. Huvitti kun Gwen sanoi videoissaan, että mahtuuhan se Truyly siellä nukkumaan vaikka sohvalla, jos Kody oikeasti haluaa pitää välejä, kun tuntui, ettei sille ole tilaa Kodyn ja Robynin luona.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin, että Robynilla olisi ollut luottokortteja eri nimillä, siis käyttänyt tyttönimeään lisäksi. En tiedä, onko tuo sitten mahdollista tuolla Usassa. Mutta onhan Suomessakin paljon pikavippiyrityksiä, joissa ei paljon kysellä. Ja voihan täälläkin olla useammasta pankista luottokortti.
Olisi kiva nähdä ihan niitä alkupään jaksoja uudelleen. Varmaan aivan eri silmillä nyt katselisi. Muistan vain, että tiiviimmin asuivat ja vaatimattomasti. Nythän Robynillakin on se hulppea talo. Kuinka paljon neliöitä lienee. Huvitti kun Gwen sanoi videoissaan, että mahtuuhan se Truyly siellä nukkumaan vaikka sohvalla, jos Kody oikeasti haluaa pitää välejä, kun tuntui, ettei sille ole tilaa Kodyn ja Robynin luona.
Se Robynin 32 000 luottokorttivelka oli otettu kolmella eri nimellä ja Robyn itse väitti, että se oli vahinko. Yksi oli kai tyttönimellä, yksi ekan avioliiton nimellä ja yksi Brownina.
Mikähän Kodyn suhde on Merin tyttäreen Mariahiin? Tai Leon taitaa olla nykyään. Pitääköhän mitään yhteyttä enää, jos ei pidä muihinkaan? Mykeltyyn ja Madisoniin vissiin jonkun verran, jos on käynyt ainakin kerran katsomassa lapsenlapsia. Vaikka eihän sekään paljon ole 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Robynin 32 000 luottokorttivelka oli otettu kolmella eri nimellä ja Robyn itse väitti, että se oli vahinko. Yksi oli kai tyttönimellä, yksi ekan avioliiton nimellä ja yksi Brownina.
"Vahingossa otin luottokorttivelkaa"..joo-o, hyvä Robyn😀 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä voisi uskoa että on vahingossa eron jälkeen kirjoittanut rutiinilla väärän sukunimen, MUTTA se ei selitä sitä miksi velkaa,on pitänyt monta kertaa hakea (tyttönimi/Jeppson/Brown).
Alkaa kyllä näyttää varsin huonolta Robynin suhteen, hieman huijarivibat tulee... Ei koira karvoistaan pääse sanotaan, ja usein pitää paikkansa.
Ja siihen viittaa sekin, että koko ajan on enemmän ja enemmän ajanut perheessä vain omia etujaan. Mutta jotai hämärää hänessä koko ajan on ollut, esimerkiksi ne rukoikut että oikea talo löytyisi Flagstaffista ja muut on, no tuntuneet epäaidoilta/näytelmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä voisi uskoa että on vahingossa eron jälkeen kirjoittanut rutiinilla väärän sukunimen, MUTTA se ei selitä sitä miksi velkaa,on pitänyt monta kertaa hakea (tyttönimi/Jeppson/Brown).
Alkaa kyllä näyttää varsin huonolta Robynin suhteen, hieman huijarivibat tulee... Ei koira karvoistaan pääse sanotaan, ja usein pitää paikkansa.
Ja siihen viittaa sekin, että koko ajan on enemmän ja enemmän ajanut perheessä vain omia etujaan. Mutta jotai hämärää hänessä koko ajan on ollut, esimerkiksi ne rukoikut että oikea talo löytyisi Flagstaffista ja muut on, no tuntuneet epäaidoilta/näytelmältä.
Yksi varsinainen fiasko oli se epäonnistunut korubisnes eli My Sister Wife's Closet. Aivan pommi idea jo syntyessään, mutta Robyn vakuutti Kodyn siitä ja Kody taivutteli muut vaimot rahoittamaan sitä. Esim. Janelle antoi siihen 40 000 dollaria, jotka oli nostettu hänen eläkerahastostaan ja hän halusi avata kuntosalin, mutta Kody tyrmäsi ajatuksen ja rahat menivät sitten koruhankkeeseen. Meri halusi palata takaisin collegeen viimeistelemään opintonsa, mutta Robyn oli sitä vastaan, koska hän tarvitsi Merin apua korubisneksessä. Sanoi Kodylle, että ellei saa Merin apua, ei pysty tekemään toista lasta. 🙄
Mielenkiintoista olisi kuulla kuinka/millä keinoin on saanut porukan noihin konkeloihin mukaan. Miksi ihmeessä esim. Janelle nostanut rahaa eläkerahastostaan?!?
Minusta kaikkien tulisi olla tasa-arvoisia, ja asua esim. yhtä hyvin/huonosti. Vegas hyvä esimerkki fiksusta asumisesta, kaikilla oli n. samanlaiset asunnot.
Ymmärrän se, että jokainen voi _omilla_ tuloillaan auttaa _omia_ lapsiaan, esim. Meri tyttönsä kallimmat opinnot.
Samoin sen, että jos jonkun lapsen harrastus tai sairaus maksaa ennakoitua enemmän, mutta on perusteet/tarve sille, niin sitten joku kustantaa toisen lapselle vähän rahaa jos on ylimääräistä ja toisella ei.
Mutta tuollainen mulle kaikki ajattelu ei voi johtaa muuhun kun tuhoon. Ja syvästi ihmettelen, miksi muut ovat antaneet vetää itseään kuin pässiä narussa?
Niissä tonttiosuuksissakin oli outoa, että Robyn tuntui omistavan isommatn osuuden mitä muut.
En tiedä muiden taustoja, mutta voisin kuvitella että moniavioisuudessa pätee tietyt 'lainalaisuudet', mitä sitten ovatkaan.
Jotain tapoja millä tasapuolisuus on taattu, esimerkkinä vaikka samanlaiset asunnot tai joku muu systeemi. Esim. vaikka että työssäkäyvä antaa lapsiaan hoitavalle palkastaan puolet. Tai että miehen tulot jaetaan vaimoille lasten määrän suhteessa, tai vastaavia.
Nyt koko ajan Robynin eteen annettu koko ajan, ihan liikaa mitä hänelle kuuluisi! Ja Kodyn itkee kuinka kurjasti on raukkaparkaa kohdeltu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi varsinainen fiasko oli se epäonnistunut korubisnes eli My Sister Wife's Closet. Aivan pommi idea jo syntyessään, mutta Robyn vakuutti Kodyn siitä ja Kody taivutteli muut vaimot rahoittamaan sitä. Esim. Janelle antoi siihen 40 000 dollaria, jotka oli nostettu hänen eläkerahastostaan ja hän halusi avata kuntosalin, mutta Kody tyrmäsi ajatuksen ja rahat menivät sitten koruhankkeeseen. Meri halusi palata takaisin collegeen viimeistelemään opintonsa, mutta Robyn oli sitä vastaan, koska hän tarvitsi Merin apua korubisneksessä. Sanoi Kodylle, että ellei saa Merin apua, ei pysty tekemään toista lasta. 🙄
Wow, antoiko Janelle siihenkin rahat 😳 voi ei. Olisi kyllä niin oikeus ja kohtuus, että Janelle saa rahansa takaisin. Ajatteliko Robyn, että hänellä on tällainen kiva pikku yritys ja muut sitten pyörittää sitä. Ihan puistattaa😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, antoiko Janelle siihenkin rahat 😳 voi ei. Olisi kyllä niin oikeus ja kohtuus, että Janelle saa rahansa takaisin. Ajatteliko Robyn, että hänellä on tällainen kiva pikku yritys ja muut sitten pyörittää sitä. Ihan puistattaa😥
Käsittääkseni muutkin nostivat eläkerahastostaan rahaa tuohon, eli uskoisin että Meri ja Kody. Christinella ei varmaan ollut, kun hänhän oli pääasiassa kotiäitinä ollut sitä ilta-/yötyötä lukuun ottamatta. Kaikki rahat menivät kankkulan kaivoon, kun korubisnes ei onnistunut.
Gwendlyn Brown sanoi, että on ihan manipulointia, että Kody tietää, että ei halua suhdetta Merin kanssa, mutta ei sano sitä suoraan, vaan antaa toisen olettaa, että jotain voisi vielä kehittyä. Vetoaa siihen, ettå mies ei koskaan moniavioisessa liitossa pyydä vaimoa lähtemään. Mutta jos he eivät ole harjoittaneet uskontoaan vuosiin! Onneksi Meri nyt sai tietää mitä Kody ajattelee, ja otti ohjat omiin käsiinsä.
Robyn sanoi jossain, että Christinen lähtö tuli aivan yllätyksenä, ei ollut odottanut sitä. Ja sitten yhdessä toisessa pätkässä sanoi Merille, että Christine on puhunut pitkään lähdöstä ja siitä ettei ole onnellinen..pientä ristiriitaa..