Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4886)
En ollut tunnistaa Robinia ilman kulmakarvoja! Siis meikkaa ne joka päivä erikseen ilmeisesti! Miten se väri pysyy niissä niin hyvin jos vain meikkiä eikä jotain kestotököttiä. Katselen välillä niiden karvamatojen tanssia ihan lumoutuneena.
Tuli paha mieli itkevän pojan takia. Isä on hylännyt. Omakin isäni lakkasi muistamasta syntymäpäivääni joskus teininä. Muistan miten hirveästi se loukkasi ja satutti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä catfish tyyppi oli Robynin kaveri, eli Robyn tiesi että Meriä huijataan ja antoi sen tapahtua. En ihmettelisi, vaikka Robyn olisi ollut kaiken takana.
Oikeasti?? Huhhuh.
Kaikilla neljällä naisella on hirveä meikkaustyyli. Eivät saa edes studiohaastatteluihin ammattimaskeeraajaa. Christine ehkä vähiten järkky, mutta hänkin välillä meikkaa ne kulmakarvansa aikamoisen näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla neljällä naisella on hirveä meikkaustyyli. Eivät saa edes studiohaastatteluihin ammattimaskeeraajaa. Christine ehkä vähiten järkky, mutta hänkin välillä meikkaa ne kulmakarvansa aikamoisen näköiseksi.
Välillä on ollut ryhmästudioissa ammattilaisen laittamat meikit ja hiukset. Kerta telkkarissa paljon, voisi vaikka ohjelma tarjota näille meikki ja pukeutumiskurssin. Vaatteekin on välillä väärän kokoisia eikä käy yhteen. Ei sinänsä tärkeä asia ja jokainen tyylillään, mutta luulisi näidenkin haluavan näyttää mahdollisimman edustavalta.
Robyn on nuorin, mutta vanhentunut eniten ja tyyli muuttunut.
Minäkin yllätyin kun Robyn oli ilman meikkiä paljon paremman ja nuoremman näköinen. Olikin normaalit kulmakarvatkin. Tuskin teki koronassa kuolemaa kun yhä jaksoi puhua ja kuvata...
Kody se vaan jaksaa syyttää vaimoja ja lapsia kaikesta negasta vaikka itse on suurin paskan kylväjä!
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli itkevän pojan takia. Isä on hylännyt. Omakin isäni lakkasi muistamasta syntymäpäivääni joskus teininä. Muistan miten hirveästi se loukkasi ja satutti.
Minua alkoi itkettää pojan suru.
Se oli aitoa ja rankkaa katsojallekin.
Luin jostakin, että Robynin äiti oli kannustanut innokkaasti Robynia menemään neljänneksi vaimoksi. Syynä Robynin ja lasten turvaton ja köyhä elämä avioeron jälkeen.
Taisi olla sisko joka paljasti jutun.
Christinwhän on ollut kateellinen RObynille alusta asti muutenkin ilkeä ollut toisia vaimoja kohtaan
Ihme ettei Kody ole häntä pois ajanut
Samoin Meriä , rupesi suhteeseen toisen miehen kanssa joka olikin nainen
Joka liitossahan on ongelmia miksei siis heillä
Janelle on mukavan oloinen seksi ilmeisesti puuttuu pariskunnan väliltä kyllähän liitto suhde siinä kaatuu
Saas nähdä ottaako kody uusia vaimoja
Olis hieno juttu ja kyllähän se niin on että naiset itse suostuneet tuohon kuvioon
Siinä pitäisi elää ja hyväksyä se tosiasia että mies jaetaan muijat vain niin riitasia etteivät halunneet yhteiselämää saman katon alla
Ja nyt syytetään miestä kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Luin jostakin, että Robynin äiti oli kannustanut innokkaasti Robynia menemään neljänneksi vaimoksi. Syynä Robynin ja lasten turvaton ja köyhä elämä avioeron jälkeen.
Taisi olla sisko joka paljasti jutun.
Robynin ex-miehen joku sukulainen on nyt paljastellut lehdille yhtä sun toista Robynista voin kirjoittaa jos jotakuta kiinnostaa. Mutta tilanne ei tosiaankaan ole mennyt ihan niin kuin Robyn väittää.
Robyn tosiaan valehtelee ja uhrautuu. Kody on täysin seonnut ja koko ajan vihainen. Siinä vasta myrkyllinen pari. Lapsiraukat suljettu kotiin ja saavat kai käydä vain koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla sisko joka paljasti jutun.Robynin ex-miehen joku sukulainen on nyt paljastellut lehdille yhtä sun toista Robynista voin kirjoittaa jos jotakuta kiinnostaa. Mutta tilanne ei tosiaankaan ole mennyt ihan niin kuin Robyn väittää.
Kirjoita ihmeessä, minä ainakin tykkään lukea näitä.
Sarja ja tapahtumat ovat kiinnostavia, olen seurannut pitkään.
Kaikki juorut niin Robynista kun muistakin kiinnostavat! :)
Ohis,
minusta tuo koronan kuvaus oli feikkiä. Kody selvästi,
liioitteli että saisi pontta puheilleen miten vaarallinen tauti on, ja miksi on hyvä että loivat sairaat korona-sääntönsä.
Koitti luoda sitä että saa sanoa "minä olin oikeassa". Enkä nyt vähättele koronaa, mutta kuten Christine(?) jaksossa totesikin, niin on aika pitkälti sattumaa saako taudin vai ei.
+En ymmärtänyt selitystä että tyttö toi sen taudin koulusta, eikö aiemmin uutisoitu että se lastenhoitaja toi taudin perheeseen?!?
Vierailija kirjoitti:
En ollut tunnistaa Robinia ilman kulmakarvoja! Siis meikkaa ne joka päivä erikseen ilmeisesti! Miten se väri pysyy niissä niin hyvin jos vain meikkiä eikä jotain kestotököttiä. Katselen välillä niiden karvamatojen tanssia ihan lumoutuneena.
Ohis ja nosto samalla, mutta sellaisilla pomade-kulmaväreillä saa todella kestävän, mutta silti pesussa lähtevän, lopputuloksen. Käyttäisiköhän Robyn sellaista.
Nyt on huhua että uutta nuorempaa vaimoehdokasta on kosiskeltu mutta pakit tuli. Kyllä on taas Kodyn ego helisemässä.
Sisäpiiriväite: Kolmen vaimon jättämä Sisarvaimot-pari matkasi Meksikoon kosiskelemaan uutta vaimoa pieleen meni https://www.is.fi/viihde/art-2000009354632.html
Kodylla alkaa olemaan ikää. Miksi tarvitsisi lisää vaimoja ja vielä nuoremman. Robynhan on suosikki, vai joko Kody kyllästyi. Lapsia ei varsinkaan tarvitse lisää kun ei hoitanut edellisiäkään. En ihmettele silti, että yrittää pönkittää egoaan ja saada sarjalle jatkoa.
Niin paljon paremman näköinen ilman meikkiä koronassa kuin haastatteluissa ne järkyttävät itse kyhätyt meikit naamassaan.