UUSI HELLEAALTO TULEE ENSI MAANANTAINA SUOMEEN KYLMENEMINEN PERUTTU!!! +35 ODOTETTAVISSA KAUTTA MAAN
:DDDDDDDDDDDD!!! No niin varmaan. :) Mätäkuun huijaus tämä. Joko pelotti?
Kommentit (27)
Ei pelottanut, mutta nyt vi*uttaa kun ei pidäkään paikkaansa. :/
Yli +30 on liikaa. Alle +30 on hyvä. Eli toisin sanoen +20 ja +29 välillä kun sää pysyy niin hyvä hyvä. Alle +20 ei missään nimessä pidä mennä. Vihaan kylmyyttä.
Mä nautin vuodenajoista. Otan kaiken ilon irti näistä helteistä, mä rakastan tätä kunnon kesää! Aivan ihana! ❤️👌
Samoin syksyllä nautin ihanasta raikkaasta ilmasta, syksyn "tuoksusta", kauniista luonnosta... Syksy on aivan ihana myös.
Talvi.. siis kunnon luminen oikea talvi, ai että! ❤️ Luminen talvi on kuin satumaa.. aivan uskomattoman kaunista! Siis niin kaunista.. talvella on myös joulu ja uusi vuosi, mukavat juhlat.
Kevät... Se kun luonto heräilee, linnut saapuvat... Ihanaa ❤️
Tuleva kesä on edessä.
Rannoilla sitten herkkua kun läskit tirisevät.
Vierailija kirjoitti:
No +35 on liikaa, mutta sellainen +25 saisi jäädä ihan ikuisesti Suomeen. Olisipa ihanaa.
Itse kyllä uskon,että elokuussa on hellettä luvassa. Taatusti on.
Itse kyllä uskon, että on olemassa tyhmyyttään häpeämättömiä ihmisiä. Mutta aina se silti on yhtä vaikea käsittää todeksi, vaikka edessään näkee.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tää lämpö on kuumaa, semmonen +20 ja +25 välillä on hyvä. Kuitenkin mä kyllä uskon, että hellettä tulee varmasti elokuussa koska aina elokuussa on kuumimmat säät ympäri Euroopan ja monesti myös Suomessa elokuu on parhain ja tästä syystä koulun lomien siirtoa on mietitty, että elokuu olis vielä lomaa kun yleensä se on paljon parempi säiden puolesta ku kesäkuu.
Monessa Euroopan maassa paukkuu +40 elokuussa ja saattaa olla jopa koko kuukauden +40. Silloin kaupungit hiljenee ja ihmiset pakenee rannoille, myös monet ravintolat ja kaupat muuttaa rannoille.
Kannattaa nyt muistaa, että me ollaan Suomessa eikä Keski- tai Etelä-Euroopassa. Aurinko ei täällä nouse enää kovin korkealle elokuussa ja päivät lyhenevät koko ajan.
Nyt on mitä ilmeisimmin tulossa viileämpää ja jos sen jälkeen lämpeneekin, niin turha odottaa/pelätä enää tällaista säätä, mitä nyt on ollut. Hellelukemiin voidaan päästä, mutta todennäköisesti vain joitain tunteja iltapäivästä. Aamut ja illat ja erityisesti yöt ovat jo viileitä/viileämpiä.
Joskus elokuun puolessa välissä tai sen jälkeen ei varmasti ole aamulla tai illalla yhdeksän aikaan jotain 25 astetta (tai enemmän) lämmintä eikä myöskään "trooppisia öitä".
senkin senkin.,.,, pumppu meinaa pettää jo muutenkin,