Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tajua miksi ihmiset ylipäänsä viettää häitä?!?!?!?!?!?

Yngwie Malmsteen
31.07.2018 |

siis jos pitää mennä naimisiin, miksi pitää olla esim kirkkohäät tai edes häät, kaikki ihme juhlapuvut ja kakut ja puheet ja rituaalit ja tylsät SUKULAISET tai muut häissä?

eikö sitä nyt hyvänen aika voi mennä maistraatissa naimisiin ja ruveta lasten tekoon ja elämään elämää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sitten rauhassa ymmärrä

mutta muiden elämästä et määrää

Vierailija
2/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

Ainakin sinun järjenjuoksullasi varustetulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneet on niin ällöjä. Ne haluaa näyttää sen muille. :D

Vierailija
4/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä työnnä kärsääsi muiden tekemisiin, hoida vain oma karsinasi.

Vierailija
5/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää häistä? Sitä en ymmärrä et järkätään ne häät koska niin kuuluu tehdä vaikka sekä vieraat että morsiuspari haluaisivat olla jossain muualla

Vierailija
6/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi juhlia, tavata ystäviä ja kerätä hyvä muistoja? Koska ihmiset pitävät elämyksistä. Mutta jos sinä et pidä, niin voithan istua yksin kotonasi ja nauttia elostasi.

Vierailija
7/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä naurattaa, kun on suuret ja kalliit häät pidetty.

Kalliit lahjat+ rahalahjat saatu...sitten pari vuotta ja erotaan.

Mahtaa näitä lahjanantajia sylettää, kun haaskasivat rahansa turhaan.

Vierailija
8/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä häistä, mutta jokainen juhlikoot haluamallaan tavalla.

Jos me mennään joskus naimisiin, niin häihin tulevat vain vanhempamme, isovanhemmat ja meidän kissat. 

Vierailija
9/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on totta tuokin

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää häistä? Sitä en ymmärrä et järkätään ne häät koska niin kuuluu tehdä vaikka sekä vieraat että morsiuspari haluaisivat olla jossain muualla

nimenomaan, itse en ole koskaan nauttinut siitä että pitää olla jonkun sukulaisen tai kaverin häissä, no kavereiden häihin en ole mennytkään yleensä, veljen ja siskon häissä olin mutta oli kyllä rasittavaa, halusin olla muualla

ja sitten ne hääpuheet ja tanssit, ei hyvää  päivää

eri asia jos mentäs vaikka rockikonsertiin yhdessä

Vierailija
10/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yngwie Malmsteen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on totta tuokin

Vierailija kirjoitti:

nimenomaan, itse en ole koskaan nauttinut siitä että pitää olla jonkun sukulaisen tai kaverin häissä, no kavereiden häihin en ole mennytkään yleensä, veljen ja siskon häissä olin mutta oli kyllä rasittavaa, halusin olla muualla

ja sitten ne hääpuheet ja tanssit, ei hyvää  päivää

eri asia jos mentäs vaikka rockikonsertiin yhdessä

niin ja jos joskus pääsen naimisiin, niin en halua sinne sukulaisiani, en edes isääni enkä vaimon sukulaisia, ei todellakaan ketään

Vierailija
11/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastuisin, niin en minä nyt heti ensimmäiseksi alkaisi häitä järjestämään. Eikö rakastumisen näyttämiseksi riitä, että seurustellaan.

Vierailija
12/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku voi pitää asiasta mistä MINÄ en pidä?

Vierailija
13/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että sitä elämää ei voi elää tai lapsia laittaa ilman naimisiin menoa? Ei niitä juhlia siksi pidetä vaan koska ihmiset tykkää juhlia. Ja etkö ole huomannut, että monet järjestävät isot juhlat, vaikka vihkiminen tapahtuukin maistraatissa? Sulla on todella syyt ja seuraukset sekaisin. On varmasti vaikeaa, jos ei ymmärrä oman lajinsa käytöstä yhtään.

Vierailija
14/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me seurusteltiin ensin vuosia, sitten tehtiin lapset ja sitten vasta paljon myöhemmin mentiin naimisiin. Meidän häät oli kivat, rennot ja hauskat, hyvää ruokaa ja musiikkia. Vieraat kehui ja sanoi, että oli tosi kiva tavata kaikkia ihmisiä siellä. Ei niitten häiden tartte olla mitkään ankeat pönötysjuhlat, jos hääpari ei ole itse ankea pönötyspari.

Vierailija
15/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä. En mistään hinnasta suostuisi mihinkään häähelvettiin järjestelyineen ja rahanmenoineen. Tykkään silti käydä muiden häissä vieraana, ja ymmärrän että jotkut priorisoivat elämässä eri asioita kuin minä.

N26

Vierailija
16/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan ihmettelet myös kaikenlaista muutakin juhlimista?

Vierailija
17/17 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjuhla on tärkeä vain hääparille itselleen. Tai tarkkaan ottaen yleensä vain morsiamelle ja morsiamen  bestiksille. Morsian haluaa päivän prinsessana ja superpynttäyksen ja että kaikkien huomio suuntautuu vain häneen. Jos joku asia menee ei-toivotusti, menee morsiamen naama norsunvärkille.  Jos joku lapsi inahtaa jossakin, tai joku täti ottaa siskon lapsen syliinsä, sekin on väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi