Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö pikkuhousunsuojia paljon/usein?

Vierailija
31.07.2018 |

Nykyisin käytän suojaa päivittäin. Aikaisemmin en tarvinnut käyttää kun ovulaation aikaan.
Mulle laitettiin kierukka ja se on lisännyt vuotoa tosi paljon,tuntuu että valuu kokoajan ja monta suojaa saa vaihtaa päivässä. Valkovuoto siis kyseessä, vuotoa tullut nyt parin kuukauden verran.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt, en edes tarkalleen tiedä millaisia ne ovat :D N23

Vierailija
42/44 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotenkin valuu koko ajan (ei haisevaa) kirkasta limaa ja tuntuu että paikat on märät aina.

Varmaan oon vaan niin kosteena koko ajan... ilman suojaa pikkarit on märkänä enkä kestä sitä tunnetta. Suojan kanssa ei tunnu märältä kun vaihtaa kuivan suojan tarpeeks usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä.. En muista milloin viimeksi olisin ollut päivän ilman pikkuhousunsuojia.

Vierailija
44/44 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä paljon pikkuhousunsuojia, kun en halua moneen kertaan päivässä vaihtaa alkkareita ja tarttuuhan tuo sitten muihin housuihin. Mustista pikkareista oon huomannut, ettei lähde edes pesussa puhtaaksi, jos en ole käyttänyt pikkuhousunsuojia.

Olen yrittänyt pyyhkiä hyvin vessassa käynnin yhteydessä.

Varsinaisesti en ole kiihottunut koko ajan, mutta monta kertaa päivässä kuitenkin. Limakalvot ovat kyllä aina kosteat, esim. esileikkiä ei tarvita vaan voin olla vaikka heti yhdynnässä. Viimeisen lapsen synnytyksen jälkeen gyne ihmetteli, että onpas sulla hyvässä kunnossa olevat limakalvot, kun yleensä synnytksen jälkeen kuivat monella.