Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näytä hyvin toimeentulevalta vaikka olen!

Vierailija
31.07.2018 |

Ja se aihettaa ongelmia naisen etsinnässä. Ylempään keskiluokkaan tai keskiluokkaan kuuluvat naiset eivät kiinnostu minusta.

Olen saanut verraten helposti seuraa esim. opiskelijoista, kaupan työntekijöistä, jopa yhdestä sairaanhoitajasta. Siinä mielessä minulla ei ole valittamista, mutta nyt on alkanut tuntua siltä, että olisi aika vakiintua.
Toivoisin löytäväni suunnilleen samanlaisessa sosioekonomisessa asemassa olevan naisen. Tämä tarkoittaa korkeakoulututkintoa, vuosituloja luokassa 50 - 100k jne. Kyse ei ole varsinaisesti koulutuksesta tai rahasta, vaan siitä etten oikein ole näiden tapailemieni naisten kanssa päässyt sellaiselle aaltopituudelle, että olisin nähnyt edellytyksiä vakavampaan.

Niinsanotut hienommat naiset eivät kuitenkaan tunnu osoittavan mitään kiinnostusta minuun. Olenkin päätellyt jonkin ulkoasussani olevan sellaista, etten näytä siltä mitä olen. Myönnän etten ole erityisen kiinnostunut "laittautumisesta" (tai miksi sitä miehillä kutsuttaisiinkaan), mutta suosin kuitenkin tunnettujen brändien hieman arvokkaampia vaatteita, mielestäni minulla on kohtuullisen hyvä silmä pukeutumiselle, olen perussiisti mutten esimerkiksi käy parturissa joka kuukausi.

Mistä naiset tunnistavat miehen "statuksen"?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit, tyylikkäät merkkivaatteet.

Hiukset, hampaat ja iho kuntoon ammattilaisella.

Kallis ja näyttävä kello ranteeseen.

Muista myös kengät! Niistä näkee kuka oikeasti panostaa pukeutumiseensa. Välillä naurattaa nämä pukujonnet, jotka yrittää esittää niin menestyvää uusi puku päällä mutta sitten kengät on omiin rippi/ylioppilasjuhliin ostetut, linttaan astutut ja haalistuneet.

Rento, ystävällinen ja naisia kunnioittava asenne.

Vierailija
22/25 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki naisystäväsi ovat olleet kaupankassoja jne niin taidat itse liikkua jsn kansankuppiloissa missä heitä tapaat? Ehkä sun pitäisi alkaa liikkumaan ns paremman väen juottoloissa esim Kämp jos haluat rimaa nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika perusjampalta. Ehkä tapailemasi naiset ovat niitä joihin rahkeesi todellisuudessa riittävät.

Etkö todella tiedä mikä sinussa on sellaista ettei vakaassa ja vakiintuneessa elämäntilanteessa olevat taloudellisesti hyvin pärjäävät naiset ajattele sinua kumppanimielessä? Näillä tiedoilla sitä on hieman vaikea sanoa.

Kysyisin kyllä miksi et käy parturissa kuukausittain ja pidä siistiä olemusta yllä jos tavoittelet vastaavaa naista? Ja pukeudutko insinöörimäisesti ihan laadukkaisiin vaatteisiin, onko sinulla käsitystä mikä nykyään on tyylikästä? Monet miehet jämähtävät tyylissä sellaiseen 15 vuoden takaiseen lookkiin, vaikka tarkemmin kun katsoo niin se mikä on tyylikästä on muuttunut hyvinkin paljon ja jollain tavalla mutkattomampaan suuntaan. Ne miehet jotka pitävät vanhasta tyylistä kiinni näyttävät silloin jäykähköiltä ja viestivät ehkä alemmille sosiaaliluokille vaurautta, muille kelkasta tippumista.

Enemmän alemmat sosiaaliluokat ovat tyylikkyyksien perään

Yleensä alemmassa asemassa olevat ovat näkyvämpien statussymboleiden perään (selkeästi merkkivaatteet jne). Aidosti paremmassa asemassa olevat taas hyödyntävät hienovaraisempaa statuksen viestintää, johon kuuluu muun muassa vaivattoman oloinen tyylikkyys. Eri asia sitten jos on niin sikarikas ettei tarvitse viestiä kenellekään yhtään mitään kun ketään ei ole ravintoketjussa ylempänä.

Vierailija
24/25 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika perusjampalta. Ehkä tapailemasi naiset ovat niitä joihin rahkeesi todellisuudessa riittävät.

Etkö todella tiedä mikä sinussa on sellaista ettei vakaassa ja vakiintuneessa elämäntilanteessa olevat taloudellisesti hyvin pärjäävät naiset ajattele sinua kumppanimielessä? Näillä tiedoilla sitä on hieman vaikea sanoa.

Kysyisin kyllä miksi et käy parturissa kuukausittain ja pidä siistiä olemusta yllä jos tavoittelet vastaavaa naista? Ja pukeudutko insinöörimäisesti ihan laadukkaisiin vaatteisiin, onko sinulla käsitystä mikä nykyään on tyylikästä? Monet miehet jämähtävät tyylissä sellaiseen 15 vuoden takaiseen lookkiin, vaikka tarkemmin kun katsoo niin se mikä on tyylikästä on muuttunut hyvinkin paljon ja jollain tavalla mutkattomampaan suuntaan. Ne miehet jotka pitävät vanhasta tyylistä kiinni näyttävät silloin jäykähköiltä ja viestivät ehkä alemmille sosiaaliluokille vaurautta, muille kelkasta tippumista.

Jos ap saa propellihattu päässä opiskelijatytyiltä niin nostan hälle omaani. Mammoilla on aina kova tarve lytätä täällä kaikki miehet. 

Ap kysyi mistä naiset tunnistaa statuksen ja hänelle vastattiin, sinun kommenttisi sen sijaan on täysin turha?

Vierailija
25/25 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi opiskelija ei käy? Jos hyvin valitsee niin siitähän sitten aikanaan tulee hyvin toimeentuleva

Totta tuokin, mutta toiveena olisikin siirtyä jo aikuismaiseen suhteeseen. 

AP

Mun mielestä sä yleistät ja lokeroit ihmisiä liikaa. Itse opiskelijan kanssa seurustelevana voin vakuuttaa, että hän on monessa asiassa jopa aikuismaisempi kuin minä, vaikka onkin vasta niukin naukin yli parikymppinen. :D 

Ehkä sun kannattaisi lähestyä deittimarkkinoita jotenkin eri vinkkelistä silleen, että otat ihmiset ihmisinä etkä arvota heitä tulotason/koulutuksen/ym perusteella? Ei se KTM-nainenkaan välttämättä ole sulle yhtään sen parempi, ja sen jutut voi olla ihan persiistä korkeasta koulutuksesta huolimatta. 

Mutta toisaalta jos ajat Bemarilla niin sulle noi statusjutut voi ehkä ollakin just se juttu. Itsehän vetelen melkein 20 vuotta vanhalla Passatilla, kun oon vähän sitä mieltä että niin kauan kuin auto on turvallinen ja vie paikasta a paikkaan b, on hyvä pistää rahat johonkin muuhun kuin sellaiseen, jonka arvo putoaa sillä sekunnilla kun renkaat kastuu ekaa kertaa. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä