Mies kutsuu mua imetyskoneeksi
Imetän puilivuotiasta tyttöämme. Mies kutsuu mua imetyskoneeksi isojen rintojeni takia. On myös sanonut, että näytän enemmän ammatti- imettäjältä kuin nuorelta äidiltä. Mielipiteitä?
Kommentit (10)
Tottahan se on että nainen on "imetyskone" sen tietyn aikaa.
Sun miehellä taitaa olla jokin ongelma. Juu, kyllä tekee varmasti hyvää, kun mies alkaa nähdä vaimonsa vain tuotantonautana enemmin kuin naisena.
No onhan se parempi nimitys kuin lypsylehmä.
Onko paha jotenkin?
Jos tollasen sanoo ihan vitsillä, niin hauska vain. Vai oliko siinä jotain kritisointia?
Kyllä pikkuvauvaa joutui niin paljon imettämään, että itsekin tunsin olevani kone.
Puolivuotias tietysti jo eri juttu. Mutta "kone" voi siinäkin vaiheessa olla.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin minkä aikaa ja miksi? Olenko mäkin vain imetyskone, kun olen imettänyt jo useamman vuoden putkeen? Kyllä mä mielestäni olen edelleen jotain muutakin kuin vain imettäjä. Aikalailla sivuseikka on tuo imetys kaiken muun lisäksi. Jotenkin alentavan kuuloista tuo ap:n miehen kommentointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin minkä aikaa ja miksi? Olenko mäkin vain imetyskone, kun olen imettänyt jo useamman vuoden putkeen? Kyllä mä mielestäni olen edelleen jotain muutakin kuin vain imettäjä. Aikalailla sivuseikka on tuo imetys kaiken muun lisäksi. Jotenkin alentavan kuuloista tuo ap:n miehen kommentointi.
No sen aikaa ainakin kun lapsi on pieni ja tarvii äidin tissiä.
Niin mutta pointtinahan oli, että vain isorintaiset ovat imetyskoneita ja ammatti- imettäjän näköisiä miehen mielestä.
AP.
vttu olisko läppäää. Stanann nipo oot :D
Mielipiteitä mistä? Niinhän asia on.