Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole ikinä ollut näin pitkäkestoista kuvotusta, etovaa oloa, heikkoa oloa kuin nyt tämän heinäkuun

Vierailija
31.07.2018 |

Nytkin ihan yhtäkkiä iski sellainen pieni huono olo/ällötys vaikka olen vain sisällä istunut koko päivän. Johtuuko tämä näistä helteistä vai miksi mulla on nyt vähän väliä tällainen epäämääräinen huono vointi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juotko tarpeeksi?

Juon enemmän kuin normaalisti, mutta en varmaan tarpeeksi...

En hikoile koskaan, niin olo on varmaan senkin takia koko ajan sellainen niin kuin olisi kuumetta.

ap.

Älä nyt paskaa pukkaa. Jos joku "ei koskaan hikoile", hän kuolee hyvin nopeasti. Hikoilu on ehdottoman elintärkeä toiminto.

Olet joko umpihullu tai pahasti sydänsairas. Perusterve kestää nämä helteet aivan mainiosti lisäämällä juomista ja vähentämällä fyysistä rasitusta.

Vierailija
22/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta olenkin raskaana. Tämä helle on pahentanut tuota heikotusta kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juotko tarpeeksi?

En hikoile koskaan, niin olo on varmaan senkin takia koko ajan sellainen niin kuin olisi kuumetta.

ap.

Älä nyt paskaa pukkaa. Jos joku "ei koskaan hikoile", hän kuolee hyvin nopeasti. Hikoilu on ehdottoman elintärkeä toiminto.

Olet joko umpihullu tai pahasti sydänsairas. Perusterve kestää nämä helteet aivan mainiosti lisäämällä juomista ja vähentämällä fyysistä rasitusta.

Sori, ei nyt jaksa innostua tästä provosta.

ap.

Vierailija
24/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tappava syöpää

Vierailija
25/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin ''kylmä hiki'' kuin olisi kuumeessa. Ei ole todettu mitään sairautta mulla, mutta tämä kosteahko ilma tekee sellasen raskaan olon. Siis minua tämä ilman kosteus ja hiostavuus häiritsee, eikä se lämpö. Asunnossa on olo kuin olisi saunan pukuhuoneessa. Kyllä elämä olisi inhottavaa jos tälläinen ilmanala olisi aina. No sitten kyllä hankkisin ilmastointi vehkeen, vaikka se kuluttaakin varmaan aika paljon.

Vierailija
26/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö vahingossa Dannyn uimarannalla speedoissa? Mua kuvotti kaksi vuotta kun näin sen kekkuloimassa eräällä rannalla.

Vierailija
27/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimyrkytyksestäkin on puhuttu.

Kuume viittaa infektioon, kävisin lääkärissä kun jatkuu. Eikä tietenkään missään tapauksessa lisäliikuntaa, kuten joku ääliö ehdottaa.

Jos et hikoile, onko kilpirauhanen vajaatoiminnalla? Itse en ennen lääkitystä hionnut saunassakaan.

Vierailija
28/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe joo... mua on aina ihmetyttäneet tyypit, jotka kirkkain silmin väittää, ettei ne koskaan muka hikoile. Ei helteellä, ei saunassa, ei maksimisykkeellä vedetyn treenin jälkeen.

Se on synnynnäinrn sairaus nimeltä anhidroosi ja se voi tappaa, koska keho ei pysty poistamaan lämpöä hikoilemalla. Myös lämpöhalvauksessa hikoilu tyrehtyy, mutta kukaan ei kestä lämpöhalvausta pitkään, se on hengenvaarallinen.

Vierailija
29/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe joo... mua on aina ihmetyttäneet tyypit, jotka kirkkain silmin väittää, ettei ne koskaan muka hikoile. Ei helteellä, ei saunassa, ei maksimisykkeellä vedetyn treenin jälkeen.

Se on synnynnäinrn sairaus nimeltä anhidroosi ja se voi tappaa, koska keho ei pysty poistamaan lämpöä hikoilemalla. Myös lämpöhalvauksessa hikoilu tyrehtyy, mutta kukaan ei kestä lämpöhalvausta pitkään, se on hengenvaarallinen.

Vierailija
30/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juotko tarpeeksi?

ap.

ap.

Sori, mutta hän on oikeassa. Jos et muka koskaan hikoile, sulla on todella hengenvaarallinen synnynnäinen anhidroosi. Et voi käydä saunassa, et olla helteellä auringossa, et urheilla kunnolla.

Vierailija
31/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimyrkytyksestäkin on puhuttu.

Kuume viittaa infektioon, kävisin lääkärissä kun jatkuu. Eikä tietenkään missään tapauksessa lisäliikuntaa, kuten joku ääliö ehdottaa.

Jos et hikoile, onko kilpirauhanen vajaatoiminnalla? Itse en ennen lääkitystä hionnut saunassakaan.

Kilpirauhasarvot on katsottu vajaa vuosi sitten ja olivat ok. Moni oire viittaa vajaatoimintaan, mutta ei se sitä sitten kuitenkaan muka ole. Tosin liikatoiminnan oireitakin on, että otapa siitä nyt sitten selvää... Mutta arvot on olleet siis hyvät.

En tiedä onko oikeasti kuumetta ollut, kun en siis ole mitannut, mutta sellainen kuumeinen olo on.

ap.

Vierailija
32/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juotko tarpeeksi?

ap.

ap.

Sori, mutta hän on oikeassa. Jos et muka koskaan hikoile, sulla on todella hengenvaarallinen synnynnäinen anhidroosi. Et voi käydä saunassa, et olla helteellä auringossa, et urheilla kunnolla.

Hikoilu on todella yksilöllistä. Ei ole aina sairaudesta kyse. Toiset hikoilee reilusti, toiset vähemmän. Mä en hikoile juuri ollenkaan. Hiukan saatan kainaloista hikoilla, mutta se on tosi vähäistä ja vaatii tosi paljon, että edes sen vähän hikoilen. Nyt kun on ollut yli +30 astetta, niin töissä saatoin vähän hikoilla. Se  oli tosi harvinaista ja piti ostaa dödö, jota mulla ei ole ollut vuosi kausiin. Koska miksi käyttää, kun ei hikoilekaan.

ap.

Vierailija
33/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain muusta jos koko heinäkuun on jatkunut.

Koko tämän hellejakson ajan on ollut eli koko heinäkuun. En ole koskaan sietänyt lämpöä kovinkaan hyvin, niin siksi mietin johtuuko tämä huono vointisuuskin nyt sitten tästä helteestä.

ap.

Helle alkoi vasta heinäkuun kymmenennen päivän jälkeen.