Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumalan kiitos, kohta viilenee :))))))

Vierailija
31.07.2018 |

La alkaen viilenee niin, että lämpötilat päivisin +20/+24 välillä!!!!!
👍 😁 😃 🤗 ❤💙💚💛💜 👏

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lämpötilat siitä taas nousee. Elokuussa Suomeen tulee kuumimmat helteet :)

Vierailija
22/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minäkin olen aina ollut ihan kuollut kovalla helteellä, vaikka koskaan en ole ollut läskikasa, päinvastoin olin ennen superhoikka. Minulle helteet eivät vain sovi. Tulee huono ja heikko olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, pystyy taas liikkumaan ulkona ilman että haisee hieltä ja on tuupertua 50m kauppareissulla.

Laihduta, harrasta liikuntaa ja syö terveellisesti. Mikäli sinulla on sairaus niin ok. Mutta terveelle ihmiselle tuo ei ole ollenkaan normaalia. Kannattaa käydä lääkärissä.

Annatko saman neuvon myös näille jotka tarvitsevat hanskat ja pipon jo +10 asteessa, eivät kertomansa mukaan voi hengittää ulkona -5 asteisessa ilmassa ja nukkuvat parilla fleecetakilla, muutamilla vilkasukilla ja untuvapeitolla pakkasten aikaan kun makkarissa on +19, ja silti palelevat...?

Vierailija
24/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin, että aloittaja on itse vastaillut täällä itselleen. Noloa 😂

No, mä en ole ap, laitoin kaksi viestiä.

Miksi vastasit taas itsellesi?! Noloa 😂

Vierailija
25/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minäkin olen aina ollut ihan kuollut kovalla helteellä, vaikka koskaan en ole ollut läskikasa, päinvastoin olin ennen superhoikka. Minulle helteet eivät vain sovi. Tulee huono ja heikko olo.

Mutta minä nautin näistä säistä vaikka ne ei sinulle sovi. OK?

Vierailija
26/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tää sama nolo ihminen taas joka ylenkäyttää hymiöitä ja emojia. Ei mitään elämää hänellä. Kyllähän se ärsyttää kun itse nyhvää yksin kotona ja muut on kavereiden kanssa nauttimassa pihalla. Katkeruus paistaa.

Mutta AP.. ei se sun tilanne parane vaikka ulkona olisi -30. Olet silti yksin.

Vierailija
27/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kiitos? Miten niin? Jumala olis halutessaan voinut estää koko helleaallon, vaan eipä tehnyt niin. No, tunnetusti tutkimattomia ovat Herran tiet. Ehkäpä näillä hellekuolemilla ja metsäpaloilla oli oma tarkoituksensa, joka ei meille tavallisille kuolevaisille avaudu, ainakaan ihan heti. Jos siis haluaa tähän Jumalateoriaan uskoa.

Vierailija
28/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nuolaisko ennen kuin Tipahtaa. Tampereella viileän jakson (= 26 astetta ja alle) piti alkaa perjantaina, mutta tänään ennuste on muuttunut, ja viileämpi jakso alkaakin vasta lauantaina. Veikkaan että huomenna ennuste on jälleen muuttunut, ja viileä kausi on siirtynyt alkavaksi sunnuntaina. Veikkaan edelleen, että ylihuomenna ennuste on yhäti muuttunut, ja viileä kausi alkaakin vasta ensi maanantaina. Jne.

Uskon että Tampereella ja lähes koko maassa hellejakso jatkuu läpi elokuun ja alun syyskuuta. Ennusteisiin ei näköjään voi luottaa.

Ennusteen mukaan Tampereella pitäisi tunnin päästä taivaan olla täynnä sadepilviä ja ukkosen räjähtää päälle, mutta vielä mitä, Tampereella 30 astetta kuumuutta, aurinko porottaa täydeltä taivaalta ja ihmiset kaduilla kävelee uikkareissa ja märkä pyyhe niskassa.

Vierailija
29/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tää sama nolo ihminen taas joka ylenkäyttää hymiöitä ja emojia. Ei mitään elämää hänellä. Kyllähän se ärsyttää kun itse nyhvää yksin kotona ja muut on kavereiden kanssa nauttimassa pihalla. Katkeruus paistaa.

Mutta AP.. ei se sun tilanne parane vaikka ulkona olisi -30. Olet silti yksin.

Hyi miten karsea ihminen olet. Taidat nyt priorisoida omia tuntemuksiasi muihin. SAD

Vierailija
30/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono ja heikko olo johtunee lämpöhalvauksesta. Pitäisikö kiinnittää huomiota juomiseen ja suolan saantiin. Itselleni ei helteet ole koskaan ollut ongelma.

Vierailija
31/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan riittävästi vesisadetta ja lämpötila +5. Jos nyt kerrankin on muutama viikko jotain muuta, niin nautitaan siitä.

Vierailija
32/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään: scorchio! Huomenna scorchio! Ylihuomenna: scorchio!...

Vierailija
33/33 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D