Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet aikuisesta, jonka t-paidat on lähes kaikki jotain logo- tai muita printtipaitoja?

Vierailija
31.07.2018 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän miehellä yksinkertaisen tyylikkäistä paidoista. Merkkipaidat joissa on iso logo edessä ovat yleensä järkyttäviä ja halvan näköisiä. Usein printtipaidat ovat muutenkin tosi teinimäisiä.. 

Vierailija
22/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet aikuisesta, jolla ei ole muuta tekemistä kuin miettiä muiden pukeutumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuhan se paidoista.

Bändipaidat ok. Mietityt printit ok.

Mutta sitten tämä eräs tuttavapiirissäni, joka käyttää vain Tuurista hankittuja t-paitoja.. "en ole gynekologi mutta voin vilkaista" - tyyppisiä "huumori"paitoja. Tai vaihtoehtoisesti vakavampia päiviä varten hän on teettänyt vastaavia mustia t-paitoja Juhani Halla-ahon iskulauseilla. Tää jätkä on niin nolo kaikessa paskantärkeydessään, junttien juntti. Samoin tuppaan ajattelemaan muistakin, joilla näkee noita "huumori" paitoja.

Vierailija
24/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljon bändi/artistipaitoja, mutta en kehtaa enää käyttää niitä, koska olen "liian vanha" pitämään sellaisia paitoja.

Vierailija
25/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ei ota ongelmia pukeutumisestaan.

Vierailija
26/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotias mieheni pukeutuu vapaa-ajalla juuri tällaisiin t-paitoihin. Niissä on usein hassuja kuva-aiheita hänen suosikkielokuvistaan, -sarjoistaan, ja -peleistään. Ei tämä minua haittaa yhtään kun itsekin tykkään ihan samoista asioista. Ja kuvat tunnistavat ihmiset hymyilevät. Osaa kyllä pukeutua tilanteen mukaan: esim. töissä kauluspaita. Ehkä tuollaiset paidat olisivat vähän hassuja, kun alkaa 50 lähestyä. No sen näkee sitten.

Vierailija
27/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla paljon bändi/artistipaitoja, mutta en kehtaa enää käyttää niitä, koska olen "liian vanha" pitämään sellaisia paitoja.

Just muutama päivä sitten selailin nettikaupasta Iron Maiden-paitoja.

En tosin vielä tilannut.

M47

Vierailija
28/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen bändipaidan. Vanha bändi joka hajosi lähes puoli vuosisataa sitten, provosoiva nimi.

Olen 52vee äijä. En tiedä pidänkö sitä, mutta ostin kun oli halpa, puoleen hintaan oli korissa.

Tapasin ko. bändin laulajan kauan sitten, oltiin yhteiskeikalla, ja tykkään yhä musasta.

Vierailija
29/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele ihmisestä oikein mitään vaatteiden perusteella tai arvota, se tyyppi vaatteiden sisällä kiinnostaa enemmän. Oli sitten logoa ja merkkiä tai ei. Yleensä ihmiset ovat mukavia ja kiinnostavia pukeutumisesta riippumatta. Omassa kaveripiirissä logot eivät kuulu asustukseen, mutta printtejä on, esim. bändipaitoja.

Vierailija
30/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

printtipaidat: lapsellinen

yksiväriset: tylsä, mielikuvitukseton, pelkuri

design-merkkipaidat: juppi, leveilevä ääliö

hihattomat: wt

musta: "pahis", juntti

Eli teetpä niin tai näin niin aina joku löytää siitä mussuttamista.

Hihattomat paidat on ns vaimonhakkaaja paitoja, idiootti pitää olla että pukee päällensä.

Vierailija
31/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea löytää logottomia, kuvattomia, yksivärisiä, fiksun värisiä T-paitoja, jotka eivät nyppyyntyisi heti. Ja kaikki umpisurkeat lumputkin maksavat nykyään kympin pari. 

Vierailija
32/40 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. 🙄

Vierailija
33/40 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aikuiset naiset enää mitään t-paitoja pidä. Ne kiristää. He pukeutuvat vain pelkkiin villapuseroihin. Toppeja ja t-paitoja ne on pitäneet housujen kanssa ja mekoilla, hameella ja shortseilla koulutytöstä asti. Miksi? 

Vierailija
34/40 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt tykkää t-paidoista ja aikuiset naiset villapaidoista. Miksi?

Vierailija
35/40 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tykännyt logo enkä teksti paidoista, enkä ostanutkaan.  huutokauppakeisarille vain sopii ne........prkl

Vierailija
36/40 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
37/40 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea löytää logottomia, kuvattomia, yksivärisiä, fiksun värisiä T-paitoja, jotka eivät nyppyyntyisi heti. Ja kaikki umpisurkeat lumputkin maksavat nykyään kympin pari. 

Uniqlolta mä ostan t-paidat. On joitakin kalliimpiakin, mutta nuo on kohtuuhintaisia ja värejä riittää. Pieni logo on joissakin t-paidoissani, mutta niitä käytän yleensä silloin, kun on joku jakku tai neuletakki peittämässä sen pikku merkin. 

Vierailija
38/40 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi cool kaiffari!

Vierailija
39/40 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok jos osaa pukeutua tyylillä. Ns. kidult- tyyli ei ole ok.

Vierailija
40/40 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ja mun miehen melkein kaikki t-paidat on just sellaisia. No mitä sä siitä mietit ja miksi sä ylipäätänsä päätäsi sillä vaivaat?

Ei ole kiva. Mulla ei yhdessäkään vaatteessa ole mitään mainoksia saati jotain typerää Lontoo, Paris, New York tai hiivatin Keep it going-tekstiä. Lapselle ehkä mutta aikuiselle? Aikuisten oikeesti...? Muutamassa kauluspaidassa pieni krokotiili ja sitäkin kattelin kerran et otanko pois mutta riittävän pienenä jäi.