Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatan nähdä asioita elämästäsi.

Vierailija
30.04.2006 |

Testataan. Ei tarvitse kertoa mitään itsestäsi, kunhan pyydät että kerron jotain. Itse testaan vielä tätä asiaa, joten toivon myös palautetta. Jos menee pieleen, en jatka.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

38 vastaa: minulla on tyttö ja

en voi saada biologisia lapsia, joten siinä mielessä ei mennyt aivan nappiin

Puhuin vain tulevaisuudesta, en siitä onko sinulla ennestään lapsia. En myöskään sanonut että sinä synnytät ne seuraavat lapset. ;) Mutta aina on mahdollista että olen väärässä...

Vierailija
42/43 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta tuo on täysin mahdotonta, että ystävä on kateellinen. Hänellä on kaikki hyvin, uskomattomia onnenpotkuja sattunut lähiaikoina paljonkin, ja olen iloinnut hänen puolestaan. Minulla menee vaikkapa taloudellisesti ja ihmissuhteissa paljon huonommin kuin hänellä, jos mitata pitää. Keskustelu on mahdotonta, koska hän ei yksinkertaisesti vastaa viesteihin eikä puheluihin. No, ehkä ei enää vain halua olla tekemisissä, ja se on riittävä selitys. Kaikella aikansa.

Tämä siis ei mennyt tosiaan nappiin, mutta tavallaan kysyinkin enemmän muusta ihmisestä kuin itsestäni.

Ei se ole täysin mahdotonta että on kateellinen. Kaikkea ei aina arvaa ja ihmisen sisin on yllätyksiä täynnä... mutta voin myös olla väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos piti, muistakaa että se oli kristittyjen Jumala joka minulle noita asioita kertoi. :)

Hyvää yötä! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä