Saatan nähdä asioita elämästäsi.
Testataan. Ei tarvitse kertoa mitään itsestäsi, kunhan pyydät että kerron jotain. Itse testaan vielä tätä asiaa, joten toivon myös palautetta. Jos menee pieleen, en jatka.
Kommentit (43)
Vierailija:
Musta tuo on täysin mahdotonta, että ystävä on kateellinen. Hänellä on kaikki hyvin, uskomattomia onnenpotkuja sattunut lähiaikoina paljonkin, ja olen iloinnut hänen puolestaan. Minulla menee vaikkapa taloudellisesti ja ihmissuhteissa paljon huonommin kuin hänellä, jos mitata pitää. Keskustelu on mahdotonta, koska hän ei yksinkertaisesti vastaa viesteihin eikä puheluihin. No, ehkä ei enää vain halua olla tekemisissä, ja se on riittävä selitys. Kaikella aikansa.
Tämä siis ei mennyt tosiaan nappiin, mutta tavallaan kysyinkin enemmän muusta ihmisestä kuin itsestäni.
Ei se ole täysin mahdotonta että on kateellinen. Kaikkea ei aina arvaa ja ihmisen sisin on yllätyksiä täynnä... mutta voin myös olla väärässä.
Ja jos piti, muistakaa että se oli kristittyjen Jumala joka minulle noita asioita kertoi. :)
Hyvää yötä! ap
Vierailija:
Puhuin vain tulevaisuudesta, en siitä onko sinulla ennestään lapsia. En myöskään sanonut että sinä synnytät ne seuraavat lapset. ;) Mutta aina on mahdollista että olen väärässä...