Mitä ajattelet ihmisestä joka kulkee helteellä musta huppari päällä?
Kommentit (61)
Aha. Minä yksinkertaisesti pidän huppareista - ja takeista tai liiveistä, joissa on taskuja. Kontrollin tunne taustalla vaikuttaa (=on varautunut vähän kaikkeen, kuten säätilan vaihteluihin yms.).
Itsepä on asunsa valinnut. Ei kuulu mulle.
Lista mahdollisista syistä tietynlaiseen pukeutumiseen on pitkä kuin gorillan käsivarsi. Joten luultavasti en mitään.
Yksi kaveri käytti koko kesän nahkatakkia. Muutamaan kertaan lähti tajukin kuumuudesta mutta "pitää olla tyylikäs"
Mulla on mukana ulkoillessa helteelläkin ohut, pitkä huppari. Sen päällä voi vaikka istua ruohikolla, sen voi pukea jos tuulee, se suojaa liialta auringolta. Voin pukea sen kauppaan, ettei palele ja ihmiset ei pahastu mun pyllytrikoista.
Ajattelen, että hänellä on varmaan tukala olo ja ihmettelen miksi ihmeessä ei pukeudu kevyemmin helteellä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, kulkekoot vaikka jätesäkissä.
Mitä hittoa se kellekään kuuluu,puen mitä puen,ihan sama!
huolehdi omista asioistasi!
Elintasosairas läski, joka pelkää koronaa.
Masentunut tai jotain vielä pahempaa. Tai että on lähtenyt aamutuimaan liikkeelle, kun on ollut vielä viileää.
Jos metsässä tulee vastaan, niin oletan, että suojautuu punkeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä voi olla vaikka kilpirauhasongelmia. Vajaatoimintainen palelee herkästi.
Vaikka olisi mikä vajaatoiminta, niin ei palele kolmessakymmenessä asteessa :D
Mitä se pakkasella pukisi päälleen? Kolme untuvamakuupussia päällekkäin?
Meillä on helteellä lähes 30 astetta sisällä. Ennen kuin oli kilpparilääkitys kohdillaan, aina kun söin, tuli yhtäkkiä ihan hirveän kylmä, verenkierto raajoissa meni minimiin. Mieskin ihmetteli miten jääkylmiltä kädet ja varpaat tuntuivat. Oli sitten helle tai viileä, hytisin aina tunnin verran kolmen peiton alla, ennen kuin meni ohi.
Mulla tulee olkavarteen niitä punaisia "veriluomia" liiasta auringosta. Esteettinen haitta. Voisin ihan hyvin pitää hupparia, suojaa ihoa säteilyltä koska voiteet ei auta paskaakaan ja niillä ei pidennetä auringossa vietettävää aikaa. Hupulla voi myös suojata niskan ja päälaen, ja musta on värinä todennäköisin minun kaapissani.
Ajattelen: "Kas, heppu on kotoisin Vantaalta".
Musta huppari on Vantaan kansallispuku.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että hänellä on varmaan tukala olo ja ihmettelen miksi ihmeessä ei pukeudu kevyemmin helteellä.
Helteisiin liittyy korkea Uv-säteily ja ihon ruskettuminen (=soluvaurio) ei ainakaan viilennä lämpimällä. Aivan hyvin se hupparissa oleva voi tuntea olonsa viileämmäksi kuin pieniin kesävaatteisiin pukeutunut joka on saanut säteilyä pitemmällä hellejaksolla.
Onko nyt muka helle? :D Kävin juuri pyöräilemässä musta HUPPARIN MALLINEN SADETAKKI PÄÄLLÄ.
Koska palelen aina, olen hoikka ja taivaalla näkyi epämääräisiä pilviä. Minulla oli pitkähihainen ja takki ja silti oli vähän kylmä.
Olinko minä, äiti ja lapseni pyöräilemässä nyt sitten todella epäilyttävä näky??
Erittäin huvittavaa, hankkikaa silmälasit.
En mitään. Paitsi musta on kuumempi auringossa kuin vaalea väri. Mietin haluaako piiloutua huppuun, vetäytyä rauhaan, mikä ei ole huono idea.
Sillä piilotellaan päihde ongelmaa. Ne saattavat harhoissaan olla vaarallisia niin että olen aina varautunut jos sellainen tulee lähettyville ja bussiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sillä piilotellaan päihde ongelmaa. Ne saattavat harhoissaan olla vaarallisia niin että olen aina varautunut jos sellainen tulee lähettyville ja bussiinkin.
Sinä olet se vainoharhainen ja täten vaarallinen. Tuollaisia ne hullut juuri on.
Jos huppu on päässä, niin sitten ajattelen henkilön olevan narkkari. Muuten hämmästelen vain mielessäni, että eikö tuolla tosiaan ole kuuma.