Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pyytää treffeille jotain tuntematonta kadulla?

Vierailija
30.07.2018 |

Hei, lähetsä kahvil?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytäisit tuntematonta treffeille?

Vierailija
2/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on ekana ensin kysytty esim. kelloa tai kerran kans linja-autoasemalla joku mies teki tikusta asiaa kysymällä laiturinumeroa (vaihtoehtoja oli kaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on pyytää tuntematonta treffeille? Mistä tiedät, että hän on millään tavalla kiinnostava ihminen?

Vierailija
4/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on pyytää tuntematonta treffeille? Mistä tiedät, että hän on millään tavalla kiinnostava ihminen?

No harva sitä omia sukulaisiaankaan haluaa nisiä ??

Vierailija
5/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla. Juoksisin karkuun, jos joku tuntematon alkaisi ehdotella kadulla.

Vierailija
6/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan ja uskot vastauksen, etkä ala painostamaan tai anelemaan tai tiuskimaan jos vastaus on ei.

Vierailija
7/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten tutustua tuntemattomiin kadulla?

Vierailija
8/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran uskalsin yhtä miestä lähestyä, kun olin häntä aikaisemminkin tarkkaillut ja sitten tuli kadulla vastaan. Sanoin jotain hänen koirastaan ja kysyin ootkos muuten sinkku vink vinki.. Sanoi ettei ollut ja juoksi kauhuissaan pakoon. Todella noloa molemmille osapuolille.

En varmaan uskaltaisi enää toista kertaa.

Ja sitten sinkkuja kehotetaan tutustumaan toisiinsa rohkeasti "ihan vaikka bussipysäkillä". Neuvojina yleensä itse parisuhteessa 25 vuotta olleet.

.

Vierailija
9/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pelimiestekniikoita.

Vierailija
10/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä Suomessa sinkut tutustuvat toisiinsa vain tuttujen kautta, töissä tai jurrissa baarissa. Edes sokkotreffejä meillä ei osata järjestää kavereille.

Ihmiset menevät paniikkiin jos niitä lähestyy muuten.

Vierailija
11/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harva sitä omia sukulaisiaankaan haluaa nisiä ??

Täh? Et tunne lainkaan muita ihmisiä kuin omat sukulaisesi? Aika kurjaa. Mutta älä yritä iskeä tuntemattomia, vaan koita löytää itsellesi ihmissuhteita. Vaikka jostain seurakunnan piiristä voi aloittaa.

Vierailija
12/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee tikusta asiaa. Jos huomaa että juttu luistaa, sitähän voi ehdottaa jatkettavan vaikka läheisessä kahvilassa. Pitää kuitenkin ymmärtää vinkki, jos toinen ei selvästikään kaipaa seuraasi. Missään tapauksessa ei jäädä roikkumaan.

Vierailija
13/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei teistäkään kyl mitään apua sitte ollu, jää lapset tekemättä tähän maailmaan multakin.

Vierailija
14/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on taas näitä av:n antisosiaalisia ihmisvihaajia erakkoluonteita. 

Minäpä poimin tässä taannoin mansikanmyyjä-tytön kyytiini. Tyttö oli nuori, kaunis ja asiakaspalvelija. Eli kolme palstalla mahdottomaksi todettua naistyyppiä samassa paketissa.

Meillä oli oikein kivaa :D

Vierailija
16/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pyydetty treffeille Treella kun istuin puistossa. Mutta koska kysyjä yllätti minut niin täysin eikä ollut tyyppiäni, mumisin jotain etten nyt kiitos.

Siis kysyjän pitäisi varmaan olla joku mies- tai naismalli ennen kuin toinen sanoisi kyllä. Silloin se visuaalinen puoli olisi jo sellainen että ohittaisi kai sen paniikkireaktion, tiedä häntä.

Vierailija
17/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
18/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääää kyetä tekemäääb vaikutus.

Vierailija
19/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sie tämän kylän poikii, miten olisi treffit, tässä ja nyt heti ?

Vierailija
20/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tutustuin kerran bussissa naiseen ja mun mielestä juttu luisti hyvin. Pyysin treffeille ja se oli maailman noloin kokemus. No se nainen tajusi tilanteen ja sanoi että ottaa mun numeron niin se sit soittaa mulle.

Ei tietenkään soittanut mut vika kerta oli että otan kontaktia muualla kun baarissa tai netissä. Ei vaan toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi