Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö raitiovaunulle heiluttaa että se pysähtyy?

Vierailija
30.07.2018 |

Niin, pitääkö?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain landet huitoo ratikalle. 

Vierailija
22/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, että spora ajaa pysäkin ohi, kun kukaan ei halunnut ulos eikä vilauta kättä. Niillä on tiukat aikataulut, eikä ne pysähtele turhaan. Tosin harvoin kukaan ei pyri sisään tai ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pysäkillä, josta kulkee vain yksi tietty linja, niin mielestäni merkkiä ei tarvitse näyttää. Jos taas olet ainoana ihmisenä epäsuositummalla laiturilla, josta kulkee useita linjoja, niin vilkauttaisin nopeasti kättä kuskille.

Nykyisin noita linjoja taitaa mennä tietyiltä pysäkeiltä vähemmän, mutta esim aikoinaan kansallismuseon pysäkiltä saattoi mennä neljäkin eri linjaa (3B/T, 4, 7A/B, 10), ja yleisesti ottaen tuo pysäkki ei koskaan ole ollut mitenkään ylitsepääsemättömän vilkas matkustajaliikenteeltään.

Vierailija
24/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Ootko ihan juntti ?

Pönttövuorelta kotoisin ??

Vierailija
25/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut stadissa ratikkaa ja kurssilla meille kerrottiin, että lähtökohtaisesti vaunu pysähtyy joka pysäkillä. Jos pysäkillä on joku, silloin vaunu pysäytetään potentiaalisen asiakkaan kyytiin ottamiseksi vaikkei mitään pysäytysmerkkejä olisi näytettykään.

Vierailija
26/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, sporat eli ratikat pysähtyvät aina jos pysäkillä on yksikin henkilö tai joku on jäämässä pois.

Olen seisonut ystäväni kanssa hiljaisella pysäkillä illalla kuuden aikoihin ja spora ei kyllä pysähtynyt kun ei tajuttu kättä heilauttaa... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän