Otin veljeni ystävältä suihin, ja nyt haluaa tavata minut uudelleen :(
Siis ihan käsittämättömän rasittava tyyppi. En kyllä jaksaisi uudestaan. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (71)
Lähetä yv. tahtoisin tavata. Vaikka heti tänään?
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksaa?
5€/laaki
Vierailija kirjoitti:
Sä taisit tykätä siitä?
Rakastan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä yv. tahtoisin tavata. Vaikka heti tänään?
Laitoin, olen vapaa koko yön ja huomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksaa?
5€/laaki
Ukille annoin ilmaiseksi per slaagi
Haluaisin oikeasti tavata hänet uudelleen, mutta en jaksa mitään rakkaushömppää ja parisuhdetyperyyttä. Haluaisin vain kapulaa poskeen ja kunnon rytinät ruokapöydällä. Arveluttaa pitääkö naamansa kiinni asiasta veljeni suuntaan.. se vielä puuttuisikin, että veikka haluaisi oman osansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksaa?
5€/laaki
Paljon ykkönen ja kakkonen?
Kaksoisveli kyseessä. Ollaan siis aikanaan vietetty lähes 9kk alasti pienessä ahtaassa tilassa kahdestaan, joten ei ongelmaa tänäkään päivänä olla rennosti ja puhua suoraan. Arveluttaa vaan nyt ekaa kertaa koskaan, että miten suhtautuu kun söin kaverinsa mulkkua. Pitääkö mua ihan hutsuttimena vai haluaako omat rytinät?
Ap
Christiiina kirjoitti:
Sä olet ap sitten taitava suihin ottaja, jos kerta se mies haluaa tavata sut uudelleen.
Joo mutta se kaveri sano että veljesi otti paremmin
T ap
Minä en ikinä ole tajunnut ihmisiä, jotka sotkeentuvat tuttuihin ilman tunteita. Jos haluaa pelkkää merkityksetöntä säätöä, niin eikö sitä saisi pienemmällä draamalla tuntemattomilta? Itsekin särkenyt sydämeni useampaan kertaan noissa tilanteissa, joissa minun mielestäni on kaksi ystävystä löytäneet lopulta toisensa ja rakastuneet, ja toisen mielestä kaksi kaveria on vaan erehtyneet kännissä köyrimään.
Ja joo, tiedän että olen idiootti ja kaikki väärinkäsitykset on omaa syytä. Mutta en vaan käsitä tuollaisia ihmisiä. Itse olen torjunut kaikki tutut, joista en ole 100% varma että kiinnostaa täysillä. Juuri siksi, ettei tule kiusallisia tilanteita. Ja siksi, etten ylipäänsä halua loukata läheisiäni.
Panettaa hirveesti
Oon ihan kostee kun luen näitä
Menit siis ottamaan suihin tyypiltä, joka on "ihan käsittämättömän rasittava tyyppi". Anteeksi, jos en ymmärrä järjenjuoksuasi.
Sä taisit tykätä siitä?