Otin veljeni ystävältä suihin, ja nyt haluaa tavata minut uudelleen :(
Siis ihan käsittämättömän rasittava tyyppi. En kyllä jaksaisi uudestaan. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (71)
Voitko ottaa joltain muulta sitten jollet tältä henkilöltä halua?
Sellaista sitten tänään. :)
Huomisesta alkaen alat antaan vähän vähemmän ristiriitaisia signaaleja ja vähän enemmän alat harjoitteleen sitä ei:n sanomista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päädyit ottamaan suihin tyypiltä, josta et ole tippaakaan kiinnostunut. Kiinnostaisi tapahtumien kulku. Käytätkö päihteitä tms.
En ole AP mutta esim. reippaassa kännissä moni asia mitä selvinpäin ei missään nimessä tekisi tuntuukin yhtäkkiä todella hyvältä idealta.
Ei siihen sen kummempaa tarvita.
Naisen villeys ei tarvitse päihteitä.
Niin miten se nyt menkikään, pitikö olla siveä vai yyy kun ei koskaan kukaan saa, paitsi lentäjäkirurgikalsarimallihunks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päädyit ottamaan suihin tyypiltä, josta et ole tippaakaan kiinnostunut. Kiinnostaisi tapahtumien kulku. Käytätkö päihteitä tms.
En ole AP mutta esim. reippaassa kännissä moni asia mitä selvinpäin ei missään nimessä tekisi tuntuukin yhtäkkiä todella hyvältä idealta.
Niin miten se nyt menkikään, pitikö olla siveä vai yyy kun ei koskaan kukaan saa, paitsi lentäjäkirurgikalsarimallihunks?
Kamala ulina.
Totesin vain faktan, naisen villeys ei tarvitse päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaaa
Olet idiootti.
minäkin haluasin tavata uudelleen jos kassit saa tyhjiksi muutamalla kajapullollisella
Vierailija kirjoitti:
Kunnon white trash -meininkiä, pidä toi linja.
Missä päin muuten asut?
Reps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi.
Itse olen mies ja näin on käynyt 14 eri naisen kanssa.
Ensin jutustellaan baarissa, vähän otetaan bisseä.
Ei siinä tarvitse muuta kun leikkiä, että kiinnostaa kaverin horinat ja valomerkin jälkeen kulman takana kassit tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi.
Itse olen mies ja näin on käynyt 14 eri naisen kanssa.
Ensin jutustellaan baarissa, vähän otetaan bisseä.
Ei siinä tarvitse muuta kun leikkiä, että kiinnostaa kaverin horinat ja valomerkin jälkeen kulman takana kassit tyhjäksi.
Piti vielä lisätä etten ole edes mitenkään komea, iso mahakin enkä tosiaan peseydy joka päivä.
Osaan vain esittää, että kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyttö vai poika?
Poika olen. Tykkään imutella kovaa *erskaa.
Apnainen...
ap
Trans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyttö vai poika?
Poika olen. Tykkään imutella kovaa *erskaa.
Apnainen...
ap
Siis aamulla olit poika ja iltapäivällä pätkähdit sitten fiilispohjalta tytöksi.
No, sinun kohdalla ei tuo translaki mennyt ihan hukkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyttö vai poika?
Siis ihan jo täysikäinen...
ap
19v poika tai siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap oli humalassa niin kyseessä on rai skaus
Vierailija kirjoitti:
Vastaavaa tapahtuu ihan jatkuvasti.
Sitä kutsutaan avioliitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Voitko ottaa joltain muulta sitten jollet tältä henkilöltä halua?
Veljeltäni voin ottaa.
Kyllä muakin v*tuttaa, kun tyypit jää roikkumaan, kun kerran annat tai otat suihin. Miksei ne vois vaan jatkaa matkaansa? Niinhän mäkin teen.
Aikuinen itsenäinen nainen 26v.
Vierailija kirjoitti:
Nielitkö?
Tietenkin, eikö kaikki tee niin?